۳۹۳۱۲۷
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

دستگیری دزدان جنایتکار طلافروشی در یزد

دزدان جنایتکار که پس از قتل پسر جوان طلافروش و اجرای نقشه سرقت از محل حادثه گریخته بودند با ردیابی‌های ویژه پلیسی در یکی از شهرهای غربی کشور به دام افتادند.

روزنامه ایران: دزدان جنایتکار که پس از قتل پسر جوان طلافروش و اجرای نقشه سرقت از محل حادثه گریخته بودند با ردیابی‌های ویژه پلیسی در یکی از شهرهای غربی کشور به دام افتادند.

دزدان فراری پس از سرقت طلاها بلافاصله از استان یزد گریخته بودند که کارآگاهان در عملیاتی ویژه سرانجام ظهر دیروز این تبهکاران را در غرب کشور به دام انداختند. این درحالی است که مقداری از طلاهای مسروقه نیز از آنها کشف شد. پس از دستگیری هر دو سارق برای بازجویی‌های فنی- پلیسی به یزد منتقل شدند.

«ناجا»: تجمع طلافروشان یزدی در اعتراض به سرقت مرگبار نبود

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد اعلام کرد: عامل اصلی تجمع بازاریان بازار زرگران یزد اعتراض به مالیات بر ارزش افزوده بوده است.

سرهنگ محمدرضا مزیدی در گفت‌و‌گو با «ایران» درباره تجمع زرگران بازار یزد گفت: یکی از دلایل مهم تجمع زرگران بازار یزد در روز ۲۹ شهریورماه سال‌جاری در مقابل استانداری یزد در اعتراض به موضوع مالیات بر ارزش افزوده و فرآیند و چگونگی آن بوده است که برنامه‌ریزی برای این تجمع به زمان قبل از حادثه قتل مرحوم حق شناس- قربانی سرقت ازطلافروشی- برمی گردد.

هرچند این حادثه موجب برانگیختن احساسات بیشتر زرگران بازار «خان» یزد شده است.وی اظهارداشت: استان یزد از نظر شاخص‌های مختلف امنیتی دارای رتبه بسیار خوبی است و حتی نظرسنجی از مردم نیز حاکی از احساس امنیت مطلوب در بین شهروندان یزدی است.

امنیت تولید اجتماعی و محصول مشارکت و همکاری آحاد جامعه و اقشار مختلف اجتماعی است که البته به لحاظ احساس امنیت بالا در استان، بروز و وقوع برخی از جرایم و آسیب‌ها، ناشی از کم توجهی بعضی از مردم است که امیدواریم مردم هشدارهای پلیس را جدی بگیرند.

ضمن اینکه تحقیقات برای دستگیری اعضای باند سرقت مرگبار ازطلافروشی بازار یزد نیز ادامه دارد.گفتنی است بعد ازظهر روز یکشنبه گذشته، مرد جوانی به نام محمدعلی حق شناس - پسر طلافروش- بعد از بستن طافروشی وارد پارکینگ شد تا سوار خودرو به خانه برود که هدف حمله مردان ناشناس قرار گرفت.

سارقان پس از سرقت کلیدهای مغازه، دست و پای محمدعلی را بسته و راهی مغازه شده و نقشه سرقت را اجرا کردند. اما پسرجوان که ازسوی تبهکاران زیرکیسه‌های سیمان قرارگرفته بود دچار خفگی شد و به طرز دلخراشی جان سپرد. جسد پسر طلافروش حدود سه ساعت بعد توسط خانواده‌اش پیدا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اهوازسلامات

      ۰۰۰چراامنیت کشوراینطوری بایدباشه نظرما هیچ دردی دوا نمیکنه فقط دولت که عبرتی باشه برا آخرین

    • بدون نام

      بیچاره خانوادش وقتی اونرو تو این وضعیت دیدن چه به حالشون گذشته که پسر شون تک فرزندشون. دیگه زنده نبوده واقعا ناراحت شدم من خودم یزدی هستم وقتی فهمیدم. پسر حق شناس روکشتن چه به حالم گذشت. وای به حال پدر مادرش. ایشالله خدا صبرشون بده که بتونن این غم بزرگ رو فراموش کنن

    • بدون نام

      به این قاتلا که داداش هم هستند حیف اسم انسان که روشون بزارن از حیوان هم بدترن

    • سینا یزد

      خدا لعنتشون کنه که با کشتن دلخراش این پسر حق شناس کل مردم یزد را داغدار کرده که تا چند روز دیگر شاهد اعدام این جنایتکاران جلو بازار خان یزد هستیم

    • سینا یزد

      خدا لعنتشون کنه که با کشتن دلخراش این پسر حق شناس کل مردم یزد را داغدار کرده که تا چند روز دیگر شاهد اعدام این جنایتکاران جلو بازار خان یزد هستیم حتی آقای حاج حق شناس گفته اگر بچه ام را نکشته بودن الان رضایت میدادم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج