جاباما
۳۹۳۳۵
۱۳۴ نظر
۵۶۰۳
۱۳۴ نظر
۵۶۰۳
پ

بازاریابی شبکه ای و تفاوت های آن با شرکت های هرمی

بازاریابی شبکه ای یا «نت ورک مارکتینگ» نوعی شیوه فروش است که یک کمپانی محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه می فروشد و مشتری ها پس از خرید می توانند برای این محصولات بازاریابی کند و سود ببرند.

بازاریابی شبکه ای و تفاوت های آن با شرکت های هرمی

کسب و کار: وزارت بازرگانی 13 سال پیش بازاریابی شبکه ای را قانونی اعلام کرد و با ابلاغ قوانین و مقررات فعالیت در بازاریابی شبکه ای، مرز بین این فعالیت را با فعالیت های هرمی مشخص کرد. بازاریابی شبکه ای یا «نت ورک مارکتینگ» نوعی شیوه فروش است که یک کمپانی محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه می فروشد و مشتری ها پس از خرید می توانند برای این محصولات بازاریابی کند و سود ببرند.

بیشتر افراد در برخورد با واژه «بازاریابی شبکه ای» فکر می کنند که بازاریابی شبکه ای یعنی چیزی مشکل گلدکوئست، و گلدکوئست هم یعنی بازاریابی شبکه ای! علت این موضوع سابقه دیرینه ای است که ما در فرهنگ شنیداری و عمدتا بدون مطالعه خودداریم. حتما شما هم این را شنیده اید که در زمان هایی نه چندان دور، عمده کالاهایی که برای اولین بار به کشور وارد می شدند و مورد استفاده عموم قرار می گرفتند، به نوعی نام تجاری خود را بین مردم جا می انداختند که انگار تنها کالای تولید شده از آن نوع، فقط همان مارک تجاری بوده است و بس!

بازاریابی شبکه ای و تفاوت های آن با شرکت های هرمی

مثلا وقتی مردم می خواستند بگویند که یک بخاری خریده اند می گفتند: یک دئو ترم خریده ام، به دستمال کاغذی می گفتند کلینکس، به پودر لباسشویی می گفتند تاید، به مایع ظرفشویی می گفتند ریکا ... حال آنکه اینها صرفا نام های تجاری هستند و ده ها مارک تجاری دیگر همزمان همان نوع کالا را تولید و عرضه می کردند.

این موضوع در موردبازاریابی شبکه ای هم صادق است که البته تاریخچه به وجود آمدن، تکامل تدریجی و توسعه آن به سال ها قبل از به وجود آمدن شرکت هایی مثل گلدکوئست و امثال آن بازمی گردد.

بیست و نهم آبان ماه سال ۱۳۸۷، شخصی به نام سید رضا حسینی این مقوله را به شکل بازاریابی شبکه ای مجاز، برای اولین بار در ایران به طور رسمی و به عنوان اختراع در اداره ثبت اختراعات به ثبت رسمی رساند. حدود یک سال بعد، یعنی در هشتم دی ماه ۱۳۸۸ (۲۸ دسامبر ۲۰۰۸) بازاریابی شبکه ای قانونی اعلام شد و وزارت بازرگانی جمهوری اسلامی ایران، قوانین و مقررات فعالیت در بازاریابی شبکه ای و مرز بین فعالیت شبکه ای (نت ورک مارکتینگ) را با فعالیت هرمی مشخص کرد.

این در حالی است که در اخبار جمهوری اسلامی ایران، غالبا بر غیرقانونی بودن بازاریابی هرمی تاکید می شود و مدام در رسانه ها خبرهایی مبنی بر جلوگیری از فعالیت فعالان این شغل و غیرقانونی بودن این شبکه ها منتشر می شود.

در شهریور ماه سال ۱۳۹۰ بعد از دو سال تلاش و بررسی های طولانی، چند شرکت برای اولین بار در تاریخ ایران موفق به کسب مجوز بازاریابی شبکه ای از وزارت بازرگانی شدند. بازاریابی شبکه ای یا «نت ورک مارکتینگ» نوعی شیوه فروش است که در آن کمپانی ها محصولات خود را بدون تبلیغات و بدون واسطه به فروش می رسانند، و مشتریان پس از خرید، در صورت تمایل می توانند محصولات کمپانی را بازاریابی و برای خود سوآفرینی کنند.

درآمد در بازاریابی شبکه ای هم در ازای فروش مستقیم کالا و هم در ازای فروش از طریق زیرمجموعه کسب می شود. یک نماینده فروش علاوه بر جذب مشتریان، آموزش نیروهای تازه وارد را در جهت جذب مشتریان برعهده دارد. بازاریابی شبکه ای در واقع هدف همه شرکت هاست (هم شرکت های دارای بازاریابی شبکه ای و هم شرکت های فاقد آن).

اگر شما شنیدید که یک شرکت با سابقه اعلام کرده است که «در صورت معرفی یکی از دوستانتان به ما در خرید بعدی از تخفیف برخوردار شوید» این همان بازاریابی چندسطحی است. انجمن های سلامتی، آژانس های املاک، شرکت های ارتباط تلفنی و صنایع مختلف دیگر، از این روش استفاده می کنند. اغراق نکرده ایم اگر بگوییم برخی مشاغل تخصصی (پزشکان، دندانپزشکان، حسابداران) مرگ و زندگی شان به مشتریانی بستگی دارد که آنها را به دیگران معرفی می کنند. تمام این مشاغل به سادگی تلاش می کنند تا مشتریان کنونی آنها تبلیغ و بازاریابی محصولات و خدمات آنها را برای مشتریان بالقوه انجام بدهند.

بازاریابی شبکه ای و تفاوت های آن با شرکت های هرمی

شرکت های سنتی

در شرکت فاقد سیستم بازاریابی شبکه ای، شرکت مدیر و نمایندگان فروش را استخدام می کند. این نوع شرکت ها برای استخدام نمایندگان فروش به دلیل کمبود منابع مالی که شرکت باید به عنوان حقوق پرداخت کند و همچنین تعداد افرادی که مدیر فروش قادر است آنها را به کار گیرد، دارای محدودیت است.

زمانی که مدیر فروش به دلیل افزایش حجم کارها قادر به اداره امور نباشد، شرکت مجبور به استخدام مدیر دیگری در کنار مدیر قبلی و یا ارتقاء یکی از نمایندگان فروش به مدیر می شود. به این حالت، بازاریابی «چند عرضی» گفته می شود؛ چرا که شرکت در مقایسه با حالت چند سطحی، تنها به طور افقی توسعه پیدا می کند. این در حالی است که در بازاریابی شبکه ای سازمان به صورت عمودی رشد می کند.


نحوه فعالیت یک شرکت بازاریابی شبکه ای

در ابتدا افرادی که قادر به جذب مشتری و نماینده فروش باشند، با ثبت نام در این مجموعه کار خود را آغاز می کنند و این حق را دارند که خود را تا جایگاه یک مدیر فروش ارتقا دهند. از آنجا که شرکت های بازاریابی شبکه ای به نمایندگان فروش و اعضای خود حقوق ثابت پرداخت نمی کنند و تنها کمیسیون فروش به افراد پرداخت می شود؛ بنابراین محدودیتی در جذب مدیر فروش و نماینده وجود ندارد و از طرفی به دلیل گسترش سریع، افزایش شمار نمایندگان فروش آموزش دیده، برای شرکت بسیار مقرون به صرفه است. این موضوع همچنین برای نمایندگان فروش بسیار سودمند است؛ چرا که درآمدشان محدود به میزان فروش خودشان نیست و از حجم فروش زیرمجموعه های خود نیز درصدی را دریافت می کنند.


پیشنهاد برای ورود به عرصه کالا

در واقع MLM یکی از پنج روشی است که شرکت ها برای فروش و توزیع یک محصول با خدماتشان به مشتریان از آن استفاده می کنند. تمامی شرکت ها (شرکت های MLM و شرکت های سنتی) در یک خصوصیت با یکدیگر مشترک هستند، آنها محصول یا خدماتی را ارائه می دهند که باعث بهبود زندگی مصرف کننده می شود.

مادامی که یک شرکت دارای چنین محصول یا خدماتی باشد، نیازمند این است که به طور گسترده معرفی شود. آنها این عمل را به وسیله توزیع انجام می دهند. توزیع یک محصول عبارت است از یافتن و رساندن محصول به دست مشتریان به طور کلی پنج روش عمده برای توزیع یک محصول یا خدمات وجود دارد که عبارتند از: بازاریابی شبکه ای، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی تلفنی، پست مستقیم، فروشگاه در معرض دید در هر یک از این پنج روش، می توان از تکنیک های چهار روش دیگر برای یافتن مشتریان استفاده کرد. بدین معنی که روش خرده فروشی فقط محدود به مراجعان حضوری نیست و یک خرده فروش همچنین می تواند در رادیو، تلویزیون، روزنامه ها و مجلات نگاه ها را به سمت مغازه خود جلب کند.

این کار می تواند منجر به افزایش مراجعه حضوری افراد به آن مغازه شود. به طور مشابه یک توزیع کننده در یک شرکت بازاریابی می تواند از مسیر همه روش های پنجگانه یاد شده، مشتری پیدا کند. درست به همان اندازه که از طریق دوستان و آشنایان مشتری جذب می کند.

بازاریابی شبکه ای و تفاوت های آن با شرکت های هرمی


مجوزها و قوانین و مقررات

بازاریابی شبکه ای در کشور که به صورت مستقیم در زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت است، از طرف کمیته ای منتخب به نام کمیته نظارت بر فعالیت بازاریابی شبکه ای اداره می شود و تمامی دستورالعمل های موجود توسط این کمیته تدوین شده و نظارت بر حسن اجرای آن هم با این کمیته است.

خوشبختانه هم اکنون در سراسر کشور تمام سازکارهای قانونی برای فعالیت این حرفه مهیاست و هیچ مشکلی در راه اجرای آن وجود ندارد. کلیه متقاضیان اخذ مجوز باید پس از مراجعه به سایت www.networkmarketing.moc.gov.ir نسبت به تکمیل مدارک مربوط و ارائه به این مرکز اقدام کنند. البته نباید فراموش کرد که هرگونه فعالیت شبکه ای تا زمان اخذ مجوز نهایی تخلف محسوب می شود.


رضایتمندی مشتریان از سیستم و محصول

با توجه به فلسفه وجودی شرکت های بازاریابی شبکه ای که خود تولیدکننده هستند و یا مستقیم و بدون واسطه به تولیدکننده یا واردکننده اصلی متصل می شوند، کلیه واسطه ها و شرکت های پخش و توزیع کننده از این چرخه حذف می شوند و کالا مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده نهایی می رسد و کلیه سودهایی که در این حد فاصل قبلا به واسطه ها می رسید، به عنوان کمیسیون به مشاوران یا بازاریابان فروش می رسد، این کار ضمن ایجاد اشتغال فعال برای نسل جوان که جویای کار هستند، درآمدی مفید برای آنها به ارمغان می آورد. هر چه این شرکت ها دامنه فعالیتشان گسترش یابد، تعداد بازاریابان آنها هم بیشتر خواهند شد.

بازاریابی شبکه ای و تفاوت های آن با شرکت های هرمی


نحوه عضوگیری

ثبت نام در این شرکت ها رایگان است و هیچ هزینه ای دربر ندارد و تمام کسانی که مشتاق کار و فعالیت باشند، می توانند در این شرکت ها ثبت نام رایگان انجام دهند؛ البته فراموش نکنیم که تنها ثبت نام کفایت نخواهد کرد، بلکه بایستی فعالیت جدی را هم در این زمینه آغاز کنید.

در صورتی که هیچگونه فعالیتی نداشته باشید، هیچ درآمدی هم نصیبتان نخواهد شد. با توجه به دستورالعمل کمیته نظارت بر بازاریابی شبکه ای، هر کسی خود باید فعالیت داشته باشد و صرفا نمی تواند بدون داشتن فعالیت از دست رنج دیگران بهره ای ببرد.


مجوزدارهای بازاریابی شبکه ای

بازاریابان ایران زمین

محصولات شرکت: ام روند (میله آمایزد، تعادل و بهینه سازی ساختار انرژی مولکولی در مایعات و مواد)

شبکه بادران گستران

محصولات شرکت: انواع آبگرمکن خورشیدی - انواع توربین های Off Grid و توربین های بادی On Grid

تلاشکاران سرمایه وزین

محصولات شرکت: کیف چرمی - تابلو معرق کاری - تابلو منبت - تابلو مینیاتور - تابلو خاتم کاری و ...

خرید اینترنتی مروارید پنبه ریز

بازاریابی شبکه ای و تفاوت های آن با شرکت های هرمی

محصولات شرکت: دستمال کاغذی - دستمال مرطوب - دستمال حوله ای - دستمال توالت و ...

ابر تجارت کهکشان

محصولات شرکت: دستمال کاغذی - دستمال مرطوب - دستمال حوله ای - دستمال توالت و ...

ابر تجارت کهکشان

محصولات شرکت: مصنوعات طلا با وزن کلی ۱۴ گرم و با عیار ۱۸

پارس نیوشانیک

محصولات شرکت: انواع چای سیاه خارجه - انواع چای کیسه ای ۲۵ عددی - برنج ایرانی - قند و شکر و ...

میراث نفیس دست ها
محصولات شرکت: بشقاب مسی دیوارکوب - تنگ مسی - شکلات خوری مسی - گلدان مسی و ...

آویژه سگال

محصولات شرکت: دستگاه کاهنده مصرف سوخت - دستگاه تنظیم کننده مصرف سیستم های گرمایشی و ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین حسن زاده

      بازاریابی شبکه ای بادران گستر اولین بازاریابی شبکه ای در ایران 09353239904

      پاسخ ها

      • ش

        یکی از روش های فروش محصولات.شرکتها بازاریابی ..سود هم بهتون شاید بدن ولی درنهایت بازاریاب هستید ..دنبال درامد کلان نباشید.درامد به بازیاب خیلی پایینتر ازین حرفاست.که میخواید به شبه پولدار شید.به جای عضو شدن تو این شبکه ها که انرژی و وقت خیلی زیادی میبره.و سود بسیار ناچیزش دتبال مهارت و کاری که حداقل میدونید ماهی فلان قدر به دست میارید باشید.خود دانید

    • حسین

      با سلام
      ببخشید من میخواستم در مورد سایت www.gtico.net اطلاعاتی به من بدید
      ممنون میشم اگر پیگیر خوسته ای من بشید

    • عرفان نحریر

      همیشه اولین ها بهترین نیستند ولی بهترین ها اولین هستند
      زنده باد ابر تجارت کهکشان

    • شهریار

      سلام مجوز فعالیت شرکت ابرتجارت کهکشان به حالت تعلیق درآمده است

    • مهسا

      سلام خسته نباشید راستش برای من وپدرم یک مشکل بزرگ پیش اومده چندمدت قبل ازیکی از بازاریابان بادران اجناسی روبرای فروشگاه پدرم خریداری کردیم که اتفاقا خیلی خوب به فروش رفت وحالا که برای فروش تابستان باز نیاز به این کالا و اجناس داریم خبری ازشون نیست .تلفن همراهشون خاموشه وخط های شرکت هم کلا اشغال خواهش می کنم اگه کسی می تونه کمکون کنه کلی سفارش قبول کردیم .بازهم ممنون و متشکرم.

      پاسخ ها

      • محمد

        سلام شرکت بادران فعلا مجوزش در تعلیق هس و سایتش موقتا بسته هست
        شما چه جنس هایی میخواستین؟
        آیدی لاین : mh.mh7
        آیدی بی تاک : TirMah
        ایمیل : hashemi3773@gmail.com
        شماره : 09353361104

    • mahdi

      پلن میراث نفیس دستهارو ام نگاه کنید بعد قضاوت کنید.

    • بهزاد حسینی

      با عرض سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه تو 2 تا شرکت هم زمان فعالیت کرد یا نه ؟؟؟؟؟؟؟ الان این خیلی مهم که بدونم ؟

      پاسخ ها

      • reza

        سلام . نه ممکن نیست . شما فقط میتونید تو یکی از شرگت های بازاریابی شبکه ای فعالیت داشته باشید .

      • میثم

        آره میتونی شرکت بستگی به خودت داره کجا خواسته باشی شرکت کنی.این مهمه همین.

    • البا

      بهترین پلنها فقط برای پنبه ریزه حتی پلن خرده فروشی بریدنگاه کنیدبعدقضاوت کنید

      پاسخ ها

      • مهدی

        من رفتم کلی راجع به پلن تمام شرکت های بازاریابی تحقیق کردم بادران گستران بهترینش بود شرکت پنبه ریز هم بد نیس اما یکم تحقیق کنی میفهمی پلن معکوس دار

      • میثم

        عزیز من ببخشید ها با تمام احترامی که قائلم مثل اینه تعصب داری چون پلن درآمدزایی از پنبه ریز بهترم هست

    • نسیم

      سلام.فرق این شرکت ها با شرکت های هرمی چیه؟!

      پاسخ ها

      • reza

        سلام تو شرکت های هرمی برای عضویت از شما یه مبلغ هنگفتی برای عضویت دریافت میکردند تا جایگاه شما تو سایتشون باز بشه و شما فقط پول میدادی و کار دیگه ای نمیکردی .
        اما تو شرکت های الان شما برای عضویت پولی پرداخت نمیکنی و عضویتش رایگانه . همچنین شما وقتی شما به این شرکت ها پولی میدید در مقابل اون به شما جنسهای مصرفی میده که ارزشش به همون مقدار پولی هست که پرداخت میکنی .

      • ناشناس

        هیچ فرقی ندارند

      • هومن

        در شرکت های هرمی پول میدادی پولدار میشدی.اینجا شما محصول خونتونو میگیرین بهتون پورسانت میده شرکت و اگر بخواین بیشتر پورسانت بگیرین به دوستان و آشنایان هم محصولو میفروشین.میدونی چیه،شما میری ی مغازه میبینی جنس خوب میده آدم با وجدانیه میری به بقیه میگی آره برین از فلان مغازه جنس بگیرین،اینجوری شما واسه اون طرف تبلیغ کردی ولی پولی نگرفتی.توی این شرکتا شما محصولو استفاده میکنی به بقیه پیشنهاد میدی اونا استفاده میکنن.بعد میبینی طرف داره واسه فامیلش از شما خرید میکنه.اونو میاری توی کار که خودش خرید کنه و اونم پول در بیاره.اینجا چون شما فروش شرکت رو بالا بردی شرکت بهت از سود خودش و ن از سود اون بنده خدا به شما پورسانت میده.چرا حالا دولت حمایت میکنه؟چون 9%مالیات میگیره از شرکتا و از طرفی اشتغال زایی کرده و چرخ تولید ملی هم به گردش در اومده چراکه هر شرکت 70 درصد محصولاتش تولید داخله و تنها حق داره 30%محصول خارجی به فروش بذاره.

      • میثم

        سلام.شرکت های ایرانی چون مجوز دارن.

    • پدرام

      همه دارن تبلیغ شرکتاشونو میکنن اما من میخوام تشکر کنم از نویسنده این مطلب ک ی ذره مردم رو اگاه کردش

      پاسخ ها

      • میثم

        اینم حرفیه دمت گرم

    • شهاب

      من مخالف هستم
      .com

    • محمد

      بادران مجوز داره یا نه؟ هرمیه یا نه؟

      پاسخ ها

      • sani

        بله بادران اولین شرکتیه که در تاریخ 90/6/6مجوز رسمی بازاریابی شبکه ایی رو گرفت

      • ناشناس

        100% تمامی شرکت های بازاریابی هرمی هسنتد گول این شرکت هارا نخورید

      • مهدی

        اقای ناشناس باید بهتون بگم که اوناییی که هیچ اطلاعاتی درمورد بازاریابی شبکه ای ندارن میگن هرمی هست چون بدون هیچ گونه تحقیق دارن قضاوت میکنن

    • رامین

      به نظر من بازاریابی شبکه ای خیلی عالیه.ولی تگر واقعی باشد و با هرمی ادغام نشده باشد.که متاسفانه واقعی نیست و با شستشوی ذهن مردم ساده انها را فریب میدهند و سوءاستفاده میکنند.وپیامم به مردم عزیز این هست که فریب این شرکتهای دروغین و اشخاص ریا کار رانخورید.در این زمینه تحقیقات زیادی کردم.

    • علیرضا

      البته اینا نظر شخصی منه و اعتقاد دارم بعد از به وجود اومدن این سایتها کسی دکتر، مهندس ،هنرمند، معمار، کشاورز نمیشه چون راحت میتونه بدون تحصیلات و هیچ ایده ای بیاد تو این کار و یک شبه پولدار بشه پس دیگه چه سودی داره ما بیایم دکتر مهندس بشیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • میثم

        چون این شرکتا در کنار پلنش و درآمدزاییش.کلاسایی داره که خیلی از دانشگاه بهتره

    • محمد

      شرکت بیز دارای مجوز هست ؟ این شرکت مورد تایید شده یا نه؟

    • محمد

      درخصوص شرکت biz هم اطلاعات لازم رو بدین که قانونی کار میکنه یا غیر قانونی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله، بزرگترین و فعالترین شرکت ایرانی در زمینه ی بازاریابی شبکه ای همین شرکت بیز یا بازاریابان ایرانیان زمین هست

    • میثم

      من ازطزیق یکی دوستان معرفی شدم ولی اصلا نمیدونم این کار مشکل داره یانه..گیج شدم ..زیرمجموعه بودنش اونم ازطرف شرکت بادران گستر ..کوییست یاهرمی؟لطفا بگید برم ازکجا چطوربپرسم که مطمِن شم؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • ناشناس

        هیچ کدام از شرکت های بازاریابی فعالیت های شفافی ندارند و فقط کلاهبرداری میکنند

      • ساسان

        داداش من 2 ساله دهنم سرویس شده تازه فهمیدم چه اشتباهی کردم نرو که بدبخت میشی

      • میثم

        مثلا از چه نظر میگی مشکل داره؟

    • میثم

      سلام
      این شرکت های بازاریابی هیچ فرقی با خرده فروشی ودلالی نداره. ما هم مثل مغازه ها باید جنس بفروشیم.ولی وقتی نمیخوای وارد این شرکت ها بشی به دروغ میگن که شما مشاورید.بادرانم که اینطور بوده.

      پاسخ ها

      • میثم

        بستگی به خودت داره که چه شرکتی انتخاب کنین داداش

    • وحید

      یعنی بعضی ها دیگه آخر نفهمی هستن اول متن نویسنده رو بخونید بعد نظر بدید بعدشم از لحاظ شرعی هم تمام مراجع تایید کردنش{بازم ملت میان این شرکت های بازار یابی رو با هرمی گلدکویست اشتباه میگیرن.

      پاسخ ها

      • علی رضا

        11تا از مراجع اعم از آیت ا..خامنه ای آیت ا.. نوری همدانی آیت ا.. سیستانی و... نظرشون درباره ی بازریابی شبکه ای اینه:(جایز نیست و درامد حاصل از ان حرام است)

      • علی کشاورز

        سلام من که به شرعی و غیر شرعی این شبکه کاری ندارم پول بدن الکی نباشه بسه

    • بدون نام

      بهترین شرکت پنبه ریزه

      پاسخ ها

      • zener

        سلام میشه لینکی یا منبعی از فتوای مراجع درباره حلیت این کار بدید ما که هرجا گشتیم ندیدیم

    • سجاد

      تو تمام این شرکت ها میراث نفیس دستها هم پلن خوبی دارهوهم محصولات با کیفیتی داره که حرف ندارن از همه مهمتر هیچگونه اخطاری دریافت نکرده
      خیلی داره خوب پیش میره

    • مهدی

      تو این شرکتها نرین که بدبخت میشین.....حالا خود دانید..........

    • حسن یزدی خسروشاهی

      عشقم فقط نارنجی

    • علی محمد

      در این نوع شرکت ها فعالیت نکنید سودهای کلان همش چرته ازمن گفتن خود دانید
      مراجع تقلید فعالیت در این نوع شرکت ها حرام اعلام کردن چون شما کار می کنید یکی دگه سودش میخوره

      پاسخ ها

      • محمدجواد

        شما اگه جنمشو دارین بیا کار کن .تیم فروشتو بساز به یکی نفعی برسون . به نظر من شما که میگی این شغل مزخرفه خیلی خسیس و خودبین هستی

      • مهدی

        شمافرض کنین که وارد شرکت شدین بعد شما یکی رومیارین اون فروش میزنه شرکت به ازای این که شما اونواوردین بهتون سود میده متوجه شدین شما بدون هیچ اطلاعاتی درمورد اینجورشرکت ها رفتین ازمراجع پرسیدی و اون ها هم فکر کردن که شما شرکت هرمی رومیگین این شرکت شرکت نتورک مارکتینگ هست نه هرمی

    • بدون نام

      دوستان عزیز فعالیت شرکت های بازاریابی شبکه ایی خیلی پیچیده و غیر شفاف است در واقع این شرکت ها هم از راه فروش محصولات به صورت مستقیم به شما سود می برند که تا اینجاش مشکلی نیست و حالا شما هم باید بدوی محصول را به دیگران بفروشی که سود اصلی را شرکت مادر برده چون راحت و بدون دردسر کالاش را به تو فروخته و هم بصورت غیر مستقیم که درامد اصلی شون از عضوگیری شما ها انجام می شه که بهش می گویند پورسانت های هرمی و براشون سود بالایی داره اگر شرکتی ادعا می کنه بازار یابی شبکه ایی است بعد به شما می گوید زیر مجموعه جمع کنید این شرکت فعالیت اش هرمی است فروش مستقیم جنس به شما و معرفی مشتری جدید و گرفتن پورسانت توسط شما با فعالیت شرکت هرمی فرق می کنه دراین شرکت های جدیدی که اسمشون را گذاشتند شرکت بازاریابی شبکه ایی شما هم باید جنس بخری هم باید عضو جمع کنی و اعضا هم جنس بخرند تا به شما یک سودی برسه و هر چقدر این هرم گسترده بشه هی خرید بیشتر انجام شده تا جایی که انتهای هرم بازار اشباع شده و دیگر کسی محصولی از انتهای هرم نمی خرد که همین باعث از دست رفتن سرمایه پایین هرم می شه اگر کسی بخواهد برای خودش و دوستان خرید انجام بده این روش خوبه چون شما خریدار واقعایی هستی یک سود هم بردی اما اگر برای کسب و کار می خواهید این کار را انجام بدهید به همین دلایلی که گفتم کاملا حرام شمرده شده

    • بدون نام

      شرکت بیز بهترین شرکت بازاریابی شبکه ای در ایران است
      هرکس شک داره میتونه بره تحقیق کنه

      پاسخ ها

      • مهدی

        من قصد تخریب شرکتتون روندارم اون چیزهایی که توشرکتتون میگن خیلی باواقعیت فرق میکنه من خودم بایکی که توبیزکارمیکنه حرف زدم واعتراف کرد که عالی بادران وتصمیم گرفته که باتیمش بیاد

    • بدون نام

      بهترین شرکت فقط جانسو تجارت بخدا محصولاتش و پلن در آمد زاییش از همه شرکتا خیلی بهتره هر کی بیاد خیلی مخلصیم

    • sani

      بازاریابی شبکه ای کاری فوق العادست

      من و نامزدم هر دو توی شرکت بادران مشغولیم

      من مدیرم ونامزدم حامی

      عاشقـــــــــــــــتم بادران

    • جعفر

      همتون هرمی هستین,به هیچ دردیم نمیخورین,خیلیم ضعیفین

      پاسخ ها

      • Sani

        باشه
        حرف شما کامل ومتین
        ماهممون هرمی و بدرد نخور و ضعیف
        شما ک هرمی نیستی و بدردبخور و قوی هستی کجا رو گرفتید و الان چیکار میکنید؟

        نه تنها توی این زمینه بلکه توی تمامی زمینه ها سعی کنید وقتی درباره ی موضوع مورد بحث اطلاعات کافی ندارید نظری هم درباره ی خوب یا بد بودنش ندید

    • علی

      چرا شرکت فققط تا سطح ۷ پورسانت میده

    • حامد

      سلام
      کسی از دوستان تا به حال اسم شرکت گلدن گرین فارکس رو شنیده؟
      در مورد نحوه کار این شرکت تحقیق داشتید تا حالا؟
      این سرمایه گذاری با این سود اصلا امکان پذیره؟
      ممنون میشم اگه کمک کنید.

    • حمید

      من خودم یه ماهه ک دارم تو شرکت بیز کار میکنم البته ب صورت پاره وقت خیلی هم خوب و عالیه تو همین ماه اولی تونستم 300 هزار تومن پورسانت بگیرم تا اخرش ادامه میدم

      پاسخ ها

      • بی نام

        کلی پول ازت گرفتن و جنس بی کیفیت 3 برابز بهت فروختن حالا از پول خودت 300 تومن بهت دادن

    • زهره

      میشه در مورد شرکت بیز به من توضیح بدید و اینکه چه محصولاتی داره و چند درصد به بازاریاباش پورسانت میده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو داخل سایت همه جوابهاتو مییبینی

    • ناشناس

      سلام به همه دوستان فقط اینو میخواستم بگم این کار به هیچ وجه شغل حساب نمیشه و هنوزم یه نوع کلاهبرداری محسوب میشه من خودم یکی از مالباختگان هستم که توی شرکت های بیز _ ابر تجارت کهکشان _ (بادران شعبه دوم مشهد)فعالیت داشتم.این کار وقت تلف کردنه و از بین رفتن پول و سرمایه و زمان و وقتی که شما واسه کار میزارید. از دوستان خواهش میکنم نظر منو بعنوان یه فردی که تجربه زیادی در این کار با سه شرکت مطرح و نامی داره گوش کنید و وارد این بازار نشید و گول حرفای لیدار ها رو نخورید چون تمامی افراد بالادست و در راس نمایندگی ها شیاد و کلاهبردار هستند.

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        سلام دوست عزیز من تازه دو هفته اس وارد این حرفه شدم ولی هنوز به این حرفه شک دارم لطفا منو راهنمایی کنید؟در صورت ممکن شماره تماس بزارید؟ باتشکر.

      • ناشناس

        سلام دوست خوبم من البته همینو بدون بهتره بیای بیرون قبل از اینکه ضرر بیشتر کنی..این دیگه راهنمایی نمیخواد...بیا بیرون هرچه سریعتر
        البته من از بابت شماره شرمنده اتم چون ممکنه خط تلفن من مورد سواستفاده افرادی قرار بگیره که منافعشون از این صحبتا در خطر قرارمیگیره.

    • ناشناس

      من حدودا 2 ماه تو یکی از این شرکتها فعالیت داشتم و به هیچ جوونی مثل خودم توصیه نمیکنم که وارد این کار بشن.
      علی رغم قانونی بودن و دلایل دیگه ای که بالاسری ها براتون میارنباید بگم که شما هیچ تخصص و مهارتی یاد نمی گیرید که همین مهارت بشه سرمایه واستون و بعدها بدردتون بخوره.
      اگر میخواهید آدم موفقی بشید بهتره کار و رشته ای که هستید یا بهش علاقه دارید رو دنبال کنید. حرفای انگیزشی قشنگی میزنن که در حد شنیدنش خوبه و استفاده از اونا درمسیر و هدفی که شما برای آیندهتون ترسیم کردید و نه پر کردن جیب اون بالاسری ها.تازه باید زمان زیادی رو صرف اینکار بکنید و طبق گفته هاشون بعد از سال سوم چهارم پول پارو می کنید.
      اگه به عنوان یه کار فرعی و پاره وقت انجام بدید اینکار رو بد نیست ولی یادتون باشه بزرگترین سرمایه ای که در این کار میگذارید وقت و عمرتون هست و به نظر من نباید بهترین سالهای زندگی تون رو برای این کار صرف کنید.کشور مصرف گرای ما هم که باعث شده بیکاری بیداد کنه الآن احتیاج به نیروی متخصص داره و نه مدرک دانشگاهی و این جور کارها که من اصلا شغل نمی دونم.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        سلام دوست من من هم با شما هم عقیده هستم کار خوبی کردی که اومدی بیرون این شرکتا فقط واسه افراد راس درامد زایی بالایی داره نه کف مجموعه هااا..

    • بدون نام

      من تازه امروز اومدم تو شرکت. یکم به حرفای لیدر هاش. دارم.لطفا راهنماییم کنید

      پاسخ ها

      • ناشناس

        به هیچ وجه به حرفای لیدرها اعتماد نکنید
        انها جز پول شما چیز دیگری را نمیخواهند....

    • mohsen

      سلام در مورد شرکت کمپانی Golden Green Fx Ltd 2015
      میشه اعتماد کردوسرمایه گزاری بکنم ؟

    • مهدی

      سلام
      یکسری اومدن نوشتن شرکت فلان خوب نیس و مالباخته میشی و این حرفه مشکل داره و اینا
      خدمت اونا عرض کنم یه سر به شرکت میراث نفیس دستها بزنن تا کامل واسشون باز بشه قضیه چیه
      این کار ن کلاهبرداری نه مال باختگی داره

    • عدالت

      بادران به صورت کوئست داره جلو میره و 100 درصد غیر قانونیه خیلی از شرکت ها رو پلمپ کردن و دستگیر کردن این شرکت ها همشون کلاهبرداریه
      به هیج جا نمیرسی جز این که معتاد و سیگاری هم میشی
      فساد در بازاریابی شبکه ای

      پاسخ ها

      • مهدی

        عدالت الکی چهره هیچ شرکتی رو تخریب نکن

    • بدون نام

      بادران گستر

    • بدون نام

      فقط میتونم بگم هرکی بخواد کار کنه برا خودش کار کنه نه بره گردنه یه سری دیگرو کلفت کنه..اینقد جنس ارزونتر وبهتر هست .

      پاسخ ها

      • مهدی

        هیچ جنس خوبی ارزون نیس وهیچ جنس ارزونی جنس خوب نیس

    • امير

      س ازتون خواهش ميکنم گول اين شر کتارو نخورين من خودم يک سال وقتمو تلف کردم هيچ سوديم نکردم

      پاسخ ها

      • مهدی

        اقا امیر هیچ سودی نکردی بخاطر اینه که دوست داشتنه بیشتر از خواستن بود من خودم کلی پول دارم میگرم از این کار

      • بدون نام

        خب جواب رو خودت دادی دیگه
        وقتتو تلف کردی
        کجا به وقت تلف کردن پول میدن

    • محمد

      من از همون اول که این شرکت ها قانونی شدن به پیشنهاد یکی از دوستانم وارد یکیشون شدم. در اینجا اسم هیچ شرکتی را نمیارم. چند ماهی شدیدا پیگر این تجارت بودم. خیلی تحقیق کردم، متوجه شدم این تجارت خوبیه و اگر به درستی انجام بشه عالیه. بالا سری های من، از دوستی که من را معرفی کرد تا بالاسری بالاسریم که لیدر مجموعه بود کسانی بودن که تو نت های غیر قانونی هم بودن قبلا. عاشق نتورک بودن و هستن.
      خلاصه بعد از چند ماه یه مجموعه ۶ نفره با افراد خانواده تشکیل دادم. برو، بیا، بر قراری کلاس های آموزشی و....
      اما بعد از مدتی بالاسری من رفت، من هم کار را ول کردم، هنوز تو خانواده انگشت نما هستم.بگذریم
      بعد از مدتی لیدر که در مجموعه و این شرکت بود تماس گرفت و گفت اون شرکت را ول کرده و رفته تو یک شرکت دیگه، من این لیدر را خیلی قبولش دارم، آدم کار درستیه و دنبال نون حلاله، می گفت اون شرکته جنس ها را دولاپهنا حساب می کرد و خیلی مساعل دیگه و اون رو ول کرد. وجدانش نذاشت پول حروم بخوره و به واسطه اون مجموعش نیز.
      خلاصه گفت رفته تو یک شرکت دیگه که کارش درسته، منم چون خیلی قبولش دشتم قبول کردم و رفتم دوباره عضو شدم. بعد از چند ماه دوباره همون آش و همون کاسه. این دوستم که لیدر خیلی بزرگی هم هست و تونسته بود تو شرکت اول که قانونی هم بود ۵ هزار مجموعه داشته باشه و به خاطر اینکه نون حلال سر سفره زن و بچش ببره اون مجموعه رو ول کرد. دو باره این شرکت دوم را ول کرد.
      چون عشق نتورک است الان دوباره یک شرکته دیگه، می گفت خیلی تحقیق کرده در موردش و.... من باز قبول کردم. اما این طور که دوباره بوش میاد این شرکت هم آش دهن سوزی نیست. همون همونه.
      نتورک مارکتینگ تارجه خیلی خوبیه، اما نه در کشور ما. چون مدیرعاملان تا بازاریاباشون به هزار تا به بالا که میرسن دیگه هیچ چیز و هیچ کس رو نمیشناسن جنس های خارجی میفروشن و یادشون میره هدف حمایت از تولید داخله، فقط به خاطر سود بیشتر جنس خارجی رو بیشتر مانور میدن روش.
      گول هیچ کدوم از این شرکت ها چه قانونی چه غیر قانونی را نخورید. اگر می خواید نان حلال ببرین سر سفره خانوادتون، اگر می خواین دیگران هم که به واسطه شما نون حروم نخورن، و در آخر عابرو و اعطبارتون را اگر در بین دوستان و فامیل مهم می دونید نرید دنبال این کار.
      دوستان در بالا به موضوعات خوبی اشاره کردن، سود اصلی را خود شرکت و اولین افراد وارد شده در این شرکت ها به دست میارن.
      متعصفانه این تجارت هم بازیچه یه مشت آدم فقط به فکر منافع خود شده، نه حمایت از تولید داخل براشون مهمه، نه افرادی که وارد کار میشن، فقط شعار فقط شعار فقط شعار، شعارهای قشنگی میدن همه این شرکت ها. همه ین شرکت ها عدعا می کنن ما بهترینیم، ما بهترین پلن رو داریم، ما بهترین آموزش ما فلان ما بیسار.
      چون شما هم جوان های کشور خودم هستید و برادر خواهر خودم میدونمتون، این متن را نوشتم. من وقتم برام خیلی عزیزه، به خودم قول دادم بعد از نتورک به هیچ وجه وقتمو دور نرریزم. اما برای نوشتن این متن یک ساعتی وقت گذاشتم، حواستون رو جمع کنید عمرتون تلف نشه یه خط بزرگ روی نتورک بکشید و بهش نزدیک نشید حتی اگه خیلی وسوسه کننده باشه. حتی بالاسری که این کارو به شما معرفی میکنه نمیدونه اون بالا مالاها تو شرکت چه خبره، به قول معروف شستشوی مغزی شده و هیچ چیزو نمی بینه، هیچ چیز رو جز مجموعه ساختن و رسیدن به سود نمیبینه که اونم به خاطر فشار بالاسری هاست.
      آموزش های این تجارت بد نیست خوبه اما درآمدش، ادامش اصلا ارزش نداره. مسئولین هم، بنده خداها چیکار کنن با این همه قانون و نظارت باز وضع اینه، چه برسه به اینکه قانونی برای این جور شرکت ها نباشه. گفتن قانونیش کنن شر شرکت های حرمی کم بشه اما نشد که نشد. هیف این تجارت که درست انجام نمیشه در کشورمون، هیف که بازیچه یه عده آدم جو گیر شده، هیف...

    • سوگند

      بنظر من این تجارت عاااالیه و یک سال و نیم هستش کارمیکنم ودرآمد خوبی هم دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

    • علی اکبر

      سلام من خودم توی شرکتهای مجاز مشغول به کارم وحمایتم میشم و میتونم بگم بهترین کاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای ولا

    • معصومه

      مارکتینگ هرمی ایرادهای اساسی زیادی داره. اولش با حرفهای قشنگ مردم رو برای جذب و فروش اغوا میکنن. بعد باید از خانواده و دوستان مایه بذاری. روابطت با آدمهای زندگیت تحت تاثیر قرار میگیره. وقت بسیار بسیار زیادی رو هم باید بذاری. جنسی رو که نیاز چندانی بهش نداری بخری حتی با قیمت گرونتر و کیفیت پایینتر. به نظر من حتی اگه موفق بشی تا یه سطحی بیشتر پورسانتت رو نمیدن. بخاطر همینه که هی شرکت جمع میشه و همون لیدر دوباره میره شرکت جدید میزنه. همینجوریش واسه مردم کار میکنی خدمات ارائه میدی پولتو به زور میدن اونوقت بزارن بری راس هرم!
      همیشه و همیشه و همیشه تنها هفت درصد هرم سود زیاد میبرن و بقیه برای سود اون هفت درصد فروش میکنن.

    • امیرحسین

      سلام. تمام کامنت ها خوندم.. سوالم اینه ک این مملکت نیاز ب دکتر مهندس رفتکر کارگر و ... نداره ک همه مردم برن سراغ اینکار پولدار شن؟؟

    • مهرداد خليلي

      بنده كارشناس تبلليغات ومطبوعات ارشاداستان مازندران هستم ازطريق پسرم از خدمات عظيمتان مطلع شدموقصد پيوستن بعنوان بازاريابرادارم لذافقط مي توانم عرض كنم دست مريزا راهنمااي فرماييد سن45سال

    • منصور ماهشهری

      یکی از همسایه هامون دوسه روز پیش اومد و گفت کاری برات پیدا کردم که هر ارزویی تا الان داشتی شک نکن با این کار براورده میشه
      منم گفتم کدوم کار چه کاریه / گفت بیا خونمون تا مشاور شرکت بیاد خلاصه مشاور هم اومد که اونم البته اشنا بود و میشناختمش و اونم منو میشناخت با یسری توضیحات تئوری رو کاغذ و بعد هم شفاهی که پورسانت داره و غیره و اینکه فکرشو بکن بری بازی های بارسلونا و روال رو ببینی ماشین اخرین سیستم و ازین حرفا منم دودل شدم ولی بهشون گفتم حله خدابزرگه ولی وقتی اومدم خونه و با کسایی که تو این کار بودند و هنوزم هستند مشورت کردم و کلا ازین رو به این رو شدم و کاملا ازین کار متنفر شدم این کار جز کلاه برداری و بدبخت شدن هیچی نداره نرید جوونا نرید اولش شاید خوب باشه شاید تا دوسال اول هم پولی نه چندان قابل توجه بدستتون بیاد و به امید پول های بیشتر ادامه بدید اما همون پولا رو دقیقا ازتون میگیرن و تازه چیزای زیادی هم باید بفروشی واسه خریدن جنس و الا ماشالله و بعد 5سال میفهمی تا آرنج رفتی تو گل و لای مراقب باشید گول حرفای وسوسه انگیز و بارسلونا نمیدونم ویلا در اروپا و اینارو نخورید یاعلی

    • محمد

      برید گم شید . سگ زرد برادر شغاله اینا همش همون گولد کوئسته . همش یه کثافته...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهتره شما گم شین
        جای شما اینجا نیست

    • ارش

      با سلام
      شما که میگید فروش محصولات شرکت خود اشتباه می کنید ، اکثر شبکه های بازاریابی محصولات خود را از شرکت ها و کارخانجات دیگه تهیه می کنند و خودشون صرفا کارخانه و شرکتی ندارند و خودشون در واقع هم مصرف کننده و هم واسطه هستند . پس شما و چنین شرکت هایی چطور ادعا می کنید که هدف از شرکتهای بازاریابی برداشتن واسطه ها و رسیدن جنس مناسب و ارزان به دست مشتری است . در ضمن در اکثر موارد دیده شده که این اجناس به مراتب گران تر از خریدن از مغازه و یا جاهای دیگر است .

    • مهدی

      موردتوجه کسایی که بااسم ناشناس میان تخریب میکنن باید بهتون بگم که خواهشا بدون هیچ اطلاعاتی تخریب نکنین اگرهم توی این کار موفق نبودین بخاطر این هست که شما دنبالش نرفتین وقتی واسه این کار نزاشتین

    • مهدی

      موردتوجه کسایی که بااسم ناشناس میان تخریب میکنن باید بهتون بگم که خواهشا بدون هیچ اطلاعاتی تخریب نکنین اگرهم توی این کار موفق نبودین بخاطر این هست که شما دنبالش نرفتین وقتی واسه این کار نزاشتین

    • مهدی

      موردتوجه کسایی که بااسم ناشناس میان تخریب میکنن باید بهتون بگم که خواهشا بدون هیچ اطلاعاتی تخریب نکنین اگرهم توی این کار موفق نبودین بخاطر این هست که شما دنبالش نرفتین وقتی واسه این کار نزاشتین

    • فرشته

      سلام.. من یه دختر 21الهام .. باکلی توانایی فردی.. قدرت بیان.اعتماد به نفس. عزت نفس.. تا سال پیش هیچ کدوم از این هارو نداشتم و حتی هیچ رویا و هدفی برای زندگیم.. بازاریابی شبکه ای وااااقعااا زندگیمو عوض کرده.. تجربه ی 1 روزه نیست ک دارم میگم.. نزدیک به2 ساله ک دارم کار میکنم.. کسایی ک راجع به این شغل بد میگن مطمعن باشین یا اظلاعات کافی و مفید ندارن یا متاسفانه جایی رفتن ک اطلاعات ناقص گرفتن.. توویی ک داری اینجا میگردی ک ببینی جای خوبی هست یا نه.. اینجا جای تحقیق نیست و هر کس نظر شخصیه خودشو میگه.. من به عنوان یه نت ورکر وظیفم دیدم ک بهت بگم و کمک کنم ک تو سایت تحقیق نکن و زندگی نامه ی افراد موفق نت ورک ایرانی و غیر ایرانی و بخون و حضوری برو اظلاعات بع دست بیار.. مطمعن باش ک هیچ چیزو از دست نمیدی و این تحقیق خیلی به زندگیت کمک میکنه.. موفق باااشید و شااااد

    • پويا

      همه اين شركتا يك روزي مثل .... برميدارن و فرار ميكنن،از من ب شما نصيحت نريد فاميلمون رفت و هيچي نشد ماهي بالاي يك ميليون خريد ميكرد و الكي بهش وعده هاي پولدار شدن و ماشين هاي مدل بالا ميدادن

    • Somaye

      باسلام
      منم چندوقتی بود به اصراریکی ازدوستام که خیلی بهم نزدیک بودیم حتی ازخواهرم بیشتر وارد این کارشدم بااینکه یک ماه بیشترنرفتم زودپشیمون شدم،نه تونستم کالاهایی که خریدزده بودمو بفروشم نه تونستم کسیو زیرمجموعه خودم کنم ببخشیدمردم که خرنیستن گول این اراجیفیو که میگنو بخورن.منم صرفا بخاطر اصرار زیاد دوستم اومدم که بعدش خیلی پشیمون شدم گفتم کاش ازاول اصلاقبول نمیکردم حتی اگه التماسم میکرد.
      اون رابطه ی دوستیشو بامن قطع کرد فقط بخاطر همین شرکت.
      منم بهش گفتم اگه بخاطر این کارداری دوستی چندسالمونو بهم میزنی زودتر بزن چون ارزش دوستیمون برای تو توکارنتورکه خارج از اون من برای تو ارزشی ندارم.وباهمم قهرکردیم.
      میخوام بگم خودتون قضاوت کنید چه بلایی به سرمردم میارن بخاطر کارشون.تازه پولشم حرامه..البته اگه پولی درکار باشه
      خیلی ازمراجع گفتن حرامه.

    • بدون نام

      من یه قربانی این شرکتام،از خدا پوشیده نیست،هرکسی که این پولا رو میخوره یه روز جواب میده،درد و سرطان میشه واسه خودشو خونواده اش!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه شما پولی نمیدین که دوست عزیز
        مگه خرید نکردی؟

    • یکنفر

      این شرکتا همون گربه نره و روباه مکار هستن ک ب پینوکیوی بدبخت گفتن اگر ی سکه بکاری فردا صبح ی درخت سکه درمیاد بعد هم سکه رو شب ورداشتن رفتن.مثلا ی مثالی ک میزنن تصاعده.100 تا ی تومنیت میشه 200 تومن تا اینکه سال چهارم میشه 800 میلیون......خب شما بگید کدوم معامله ایه ک هرروز سودش بشه 2 برابر؟این رییسا شما رو ب شکل مشتری میبینند جنسشون رو بهتون میندازن...دیگه اینکه بفروشی یا نفروشی با خودته

    • بدون نام

      پنبه ریز از هر نظر عالیه

    • بدون نام

      باسلام همسرمنم هم چندسال پیش داروندارمون وفروخت براهمین شرکتهاگذاشت هنوزداریم قرض های مردم ومیدیم الان دوباره یکی ارفامیلهاشون به زوربردتش تویکی ازهمین شرکتهاوباعث بهم خوردن زندگی ماشده چون من مخالفم یکبارتمام زندگیم رفت.توروخدانرین تواین شرکت هااگه اینطوربودچرادکتراومهندس هاونمیرن هیچ کس ازپول بدش نمیاد

    • نیلوفر آبی

      من خودم دارم توی بیز کار می کنم وقتی شرکت داره در ازای پول بهتون محصول خوب می ده چرا اسم این کار کلاهبرداریه ؟ الان پلن عوض شده و می تونید با خرید سیصدهزارتومن وارد نتورک بشید تازه حتما نباید بفروشید که برای مصرف خونه خرید بزنید روغن ، عسل ، صابون و ... مصرف روزانه ی همه ماست پس این شرکت هارو تخریب نکنید هیچ جای این کار کلاهبرداری نیست فقط مشکل این بیزینس اینه که شرکت های قدیمی هرمی و گولد کوئست این شرکت هارو بدنام و بی اعتبار کردند

      پاسخ ها

      • بی نام

        نیلوفر آبی. وسایل برای مصرف روزانه را میتونیم نصف قیمت این شرکتها از بازار تهیه کنیم با کیفیت بهتر. اینو خود شما هم میدونید پس الکی جو ندین

    • بیز

      خلاصه جواب همه اونای ک تازه واردن ویامیخان واردبشن
      این کارخییییییلی حرفه ایه وقت وهوش ودرک وپشتکارهمراه باآینده نگری میخاد
      تلاش هم زیادمیخاد،برنامه ریزی دقیق وواقعیت نگری بالای لازم داره
      خلاصه سومین کارسخت دنیا وپنجمین کارپردرآمدجهان امروزیه

    • Ace

      هزارپایی بود وقتی می رقصید جانوران جنگل گرد او جمع می شدند تا او را تحسین کنند؛ همه، به استثنای یکی که ابداً رقص هزارپا را دوست نداشت.
      یک لاک پشت حسود...
      او یک روز نامه ای به هزارپا نوشت :
      ای هزارپای بی نظیر! من یکی از تحسین کنندگان بی قید و شرط رقص شماهستم. و می خواهم بپرسم چگونه می رقصید. آیا اول پای ۲۲۸ را بلند می کنید و بعد پای شماره ۵۹ را؟ یا رقص را ابتدا با بلند کردن پای شماره ۴۹۹ آغاز می کنید؟ در انتظار پاسخ هستم. با احترام تمام، لاک پشت.
      هزار پا پس از دریافت نامه در این اندیشه فرو رفت که بداند واقعا هنگام رقصیدن چه می کند؟ و کدام یک از پاهای خود را قبل از همه بلند می کند؟
      و بعد از آن کدام پا را؟ متاسفانه هزار پا بعد از دریافت این نامه دیگر هرگز موفق به رقصیدن نشد.
      سخنان بیهوده دیگران ازروی بدخواهی وحسادت؛ می تواند بر نیروی تخیل ماغلبه کرده ومانع پیشرفت وبلند پروازی ما شود .

      العاقل یکفیه الاشاره
      دوستان عزیز نتوورک یه کار برای زود پولدار شدن نیست بلکه یه کار مطمئن برای پولدار شدنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قربون دهنت
        لاک پشت ها خاموش بشین
        رقص هزار پا ادامه دارد
        گربه دستش به گوشت نمیرسه و میگه حرامه
        جرأت داری نتورک کار کن جرأت نداری خفه شو

    • سارا

      نرید تو این کار که بدبخت و خدازده میشید!!!!!!! ازما گفتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک تو سرت
        تو هنوز با خودت درگیری
        خدا هیشکی رو نمیزنه خنگ خدا

    • یه مرد نتورکر واقعی

      با سلام‌ بازار یابی شبکه ای واقعی یه کار بهتر و عالی هستش ای کسانی که میایین میگین شرکتهای بازاریابی شبکه ای ازش کلا منفی میدی تو برو همون بنایی سر ماه ۸۰۰ هزار تومن پول بدن.دوما ای انسان با فهم تو چرا عقلتو تو دهن مردم میبینی اگه هرمیه اگه مردی جنمشو داری زنگ بزن به پلیس بگو بیاد همه ماهارو دستگیر کنه ببره اگه مردی شرافتا میگم مردی اون کار رو بکن مثل بعضی ها تو پشت حرفهای زیادی نزن کاری میکنی بکن نمیکنی به درک کار کنی پول زیادی میده داری ناز میکنی خو به درک که بیای برو همون ۸۰۰ هزار رو کار کن بعد بیا بگو هرمیه آخه تو میدونی فرقش با هرمی چیه شش سال هستش که نتورک مارکتینگ داره کار میکنه هیچ اتفاقی هم نیافتاده اگه حرامه اگه غیر قانونی هستش بیاد جمع کنه دیگه .....الان ۶ سال هستش که کلا این مردم میگن هرمیه این کلاه برداریه این فلان این بهمان خودش هم سوالاتشون همش تکراریه کلا مسخره بازی اطلاعات ناکافی اینجوری میشن ما موقع پرزنت به پراسپکت میگیم برادر من عزیز من وقتی داری مشورت میکنی برو از اون فردی که تو بازار یابی شبکه ای کارمیکنه موفق شده برو از اون سوال کن الان همه شدن واسه ی ما نظر دهی به بازار یابی شبکه ای

    • یه کیونتی

      اکثر شرکت ها برای عضو گیری کار میکنن و محصولی که مورد نیاز نیست شخص مجبورا برای تشکیل مجموعه خریداری میکنه من خودم شرکت qnet کار کردم و پول هم گرفتم اما مجموعه ام که همش رفتن و تنها موندم دیگه نشد ادامه بدم و یه شرکت غیر قانونی هستش اما پول زیادی ولی اگه از همون اول نتونستی عضو بگیری به ... رفتی چون 10 الی 15 ملیون اون اول باید خرید بزنی که اونم فقط یه تور مسافرتی خارجی هست و تا حالا کسی هم تو ایران استفاده نکرده پیامم به شما اینه که تمام کسایی هم که شرکت بازاریابی ایرانی تآسیس کردن از مالباختگان یا بازنشستگان qnet یا همان گلدکوئست سابق هستن و در ادامه کارشان باز کلاهبرداری میکنن

    • فرخنده

      ای باباماکه نفهمیدیم بریم یا نریم

    • بدون نام

      سلام. کلاهبرداری که شاخو دم نداره.کم کلاهبرداری کردن تو این مملکت با مجوز دیگه از مجوز آقای خاوری بالاترم مگا داریم.... هرکی سنگ خودشو به سینه میزنه.کلا بازار یانی شبکه ای درست نیس برین تحقیق کنین خودشون میگن بیش از 70 سال قدمت داره پس کو چرا هنوز شرکتای بزرگ دنیا استفاده نمیکنن

    • مهدی

      سلام . اکثر کسانی که اینجا پیام گذاشتند نظرشون در مورد کار این شرکتها منفی بود و من اینجا این سوال برام پیش میاد که اون کسانی که در این شرکتها پیشرفت کردند چقدر به صدای وجدان خودشون گوش دادن درسته که این شرکتها به خریداران جنس مصرفی میدن ولی به نظر میرسه قیمتشون خیلی بالا باشه وگرنه چطور می تونه اینقدر سود بده .

    • الهام

      چرا میگین بالاسریا ب پول میرسن فقط؟؟
      تو این شرکتا هرکی مزد تلاشش رو میگیره
      مثلا منی که بالاسریم اگه کار نکنم ب هیچی نمیرسم ولی ممکنه زیرمجموعه ی من خوب کار کنه و تلاش کنه و بیشتر از من ب درامد برسه
      این اتفاق واسه خود من افتاد
      بالاسری من درست کار نکرد در نهایت اومد بیرون و گفت بدرد نمیخوره ولی من ک زیرمجموعه بودم موندم تیم فروشمو ساختم تلاش کردم و موفق شدم ولی بعد از گذشت یکسال هنوز باید کار کنم و تلاش کنم ک برم بالاتر ،اگر برم یجا بشینمو بگم دیگه زیریا خرید میکننو پول میاد ب حسابم اشتباه کردم هنوزم ک هنوزه من باید فروش خودمو داشته باشم مثل بچه های کف تیم

    • Sanaz

      سلام من تمامی نظرات رو مطالعه کردم
      من از دوستان که از نت ورک با همان بازاریابی شبکه ای بدگویی میکنند سوال دارم که تا حالا چقدر در این باره کتاب خوندن ؟
      چقدر درموردش اطلاعات کسب کردن و میدونن
      شرکت هایی که مجوز دارن رو میتونید لیستشون رو تو سایت وزارت صنعت ببینید
      کسی که نت ورک رو بلد باشه و بخواد کار کنه میتونه بسیار آدم موفقی باشه
      فقط به عنوان پیشنهاد عرض میکنم
      لطفا در شرکت هایی فعالیت کنید که تولیدشون توسط شرکت هست
      که با این کار از تولید ملی هم حمایت کنید
      ممنون از متن زیبای نویسنده این صفحه
      نکات بسیار ارزشمندی بود

    • علیرضا

      من مدتی هستش تو نتورک خارجی کار میکنم بسیار عالی سود روزانه بدون اینکه پلنها تغییر کنه کلا خیلی راضیم هیف وقتی که واسه بادران گذاشتم هر کی اطلاعاتی خواست در مورد نتی که کار میکنم تماس بگیره

    • رسول

      سلام و خسته نباشید من طرحی در زمینه بازاریابی شبکه ای داشتم که خیلی به درد بخور و قوی میباشد میخواستم با شما در میان بگذارم تا راهنماییم کنید من نام این طرح را شبکه مردمی گذاشتم و آن را از یک شبکه اینترنتی به یک شبکه واقعی تبدیل کرده ام این طرح به درد تمامی فروشندگان پوشاک و مواد غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی میخورد

    • حمید رضا سمیعی

      راجب شرکت تلفیق هنر اطلاعات می خواستم

    • سارا

      سلام شرکت تلفیق هنر الان مجوز قانونی داره ؟؟؟؟

    • سارا

      سلام شرکت تلفیق هنر الان مجوز قانونی داره ؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • رضا

        خیر مجوز نداره

    • Modtafa

      سلام
      خیلیها میرن نتورک کار میکنن و وقت میزارن .عزیز من شما دارید وقت میزارید پس برای یه شرکتی بذارید که واقعا ارزششو داشته باشه .من خودم الان دارم با یه شرکتی کار میکنم واقعا ازش رازی هستم .چون یک ساله دارم کار میکنم چیزی حدود 70 میلیون پورسانت کشیدم .

    • مصطفی

      نتورک خیلی عالی هست به شرطی که شرکتش عالی باشه .من تا الان ک یک ساله کار میکنم هفتاد میلیون پورسانت کشیدم

    • سمیه

      شرکت تلفیق و هنر چطور؟کسی اطلاعاتی داره؟

    • هیمن

      شرکت های تازه تاسیس مانند عصر نوا با اپلیکیشن کارت به کارت تخفیف فروشگاه بازار یابی تخفیفات کسترده اما شاخه ای یاهرمی نمی دونم اما حق عضویت می گیرن باید مقدار پولی بدی تا عضو شی و هنگامی که عضو شی امتیازی به هت می ده وتو موزف که دو عضو دیگری به این شبکه معرفی کنی وبعد مقداری پولی به حساب شما واریز می شود ۳۰یا۴۰ درصدی که خود شما عضو کردین به شما می ده بعد این روال ادامه می ده تا خود شما به پول هنگوفتی برسید نظر شما در باره این شرکت ها چیه

    • علی

      سلام ایادرشبکه بازاریابی شرکت اتیه پردازان عصرویرا مجوزدارند

    • بدون نام

      من الان سه ماهه دارم کار میکنم تو صنعت نتورک پورسانت یک ودویست رو گرفتم

    • عرفانه

      بهترین شرکت دنیا هزارخدمات رفرال مارکتینگگگ

    • مسعود

      من یه سوال داشتم ایا شرکت تلفیق هنر مینا و خاتم هوشمند مجوز قانونی داره اگه مجوز داره چطوری که مراجع گفتن که در آمدی که از این راه در میاد حرام هستش

    • مسعود

      من یه سوال داشتم ایا شرکت تلفیق هنر مینا و خاتم هوشمند مجوز قانونی داره اگه مجوز داره چطوری که مراجع گفتن که در آمدی که از این راه در میاد حرام هستش

    • مسعود

      من یه سوال داشتم ایا شرکت تلفیق هنر مینا و خاتم هوشمند مجوز قانونی داره اگه مجوز داره چطوری که مراجع گفتن که در آمدی که از این راه در میاد حرام هستش

      پاسخ ها

      • حامد

        شرکت تلفیق هنر کجا گفته حرامه من که خودم تو کارم همه هم دارن از شرکتهای دیگه وارد میشن چون داره رو صنایع دستی ایران کار میکنه و ارز اوری داره وزیر نظر اتحادیه مرکزی ایران قیمت اجناسش نامه قانونیشو هم از شکرای نگهبان گرفته.

      • حامد

        نامه شو از شورای نگهبان گرفته ودر حال گرفتن مجوزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج