جاباما
۳۹۳۴۵۵
۵۴ نظر
۵۲۰۸
۵۴ نظر
۵۲۰۸
پ

حسن عباسی: کشوری که بیش از ۶۰ درصد جمعیت آن زنا زاده‌اند، کجا پیشرفته است؟

حسن عباسی در جمع دانشجویان دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاد دانشگاه سر کلاس درس دم از پیشرفت غرب می‌زند و می‌گوید جهان پیشرفته، و نوعی از خودباختگی علمی را به دانشجو القا می‌کند.کشوری که بیش از ۶۰ درصد جمعیتش زنا زاده‌اند، کجا پیشرفته است؟ مگر پیشرفت فقط در صنعت و تکنولوژی است؟ چرا فقط روی این پیشرفت تکیه می‌کنیم؟ پیشرفتگی ما در این است که ملت ما حلال‌زاده است.

خبرگزاری ایلنا: حسن عباسی در جمع دانشجویان دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنده بودن به تغییر کردن است و ما مامور به تغییر در خود هستیم؛ جامعه امروز بیش از هر زمانی این را نیاز دارد. زیرا اگر در زمان هر نبی انسان به یک مصیبت و گناه مبتلا بود، و برای یک مفسده یک نبی می‌آمد، امروز عصری است که همه خباثت‌ها در مفهومی بنام آمریکا جمع شد و حضرت امام تعبیر ام الفساد را برای او به کار برد؛ پدیده‌ای که انقلاب اسلامی با آن در افتاد.

اهم سخنان عباسی به شرح زیر است:

*زنجیره سلاح‌های اسرائیل حدود ۳۰۰۰ نوع است، ولی حماس با ده نوع از سلاح‌های ما جلو آن‌ها مقاومت کرد و پیروز شد و این توان ما در صنعت موشک را می‌رساند و به دلیل روحیه انقلابی حسن تهرانی‌مقدم‌ها بود، اما یک نفر انقلابی در صنعت خودرو نداشتیم که این صنعت را متحول کند. اگر یک نفر انقلابی در صنعت خودرو داشتیم الان باید ماشین ایرانی در کشورهای اسلامی افتخار می‌افرید.از آمریکای لاتین تا کشورهای منطقه دنبال این هستند که ما چیزی تولید کنیم تا از ما بخرند.

*چرا ما در صنعت دستمان را دراز می‌کنیم جلو دشمن و افتخار می‌کنیم که خارجی‌های برای ما کارخانه بزنند؟ چون کسانی که پشت این سیاست‌ها هستند، انقلابی نیستند.

*جهاد کبیر یعنی ضمن سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس، کالای امریکا و انگلیس را نخریم و ملت را باید از این کالاها مستقل کرد. حرکت در استقلال ملت از این کالاها، عین جهاد کبیر در عرصه اقتصاد است. عزت شرف و هر چه بود را روی میز گذاشتیم تا به ما چرخ هواپیما بدهند! نمی‌شد ما خودمان هواپیما درست کنیم؟ چرا از این روحیه‌ها در کشور وجود ندارد؟

*استاد دانشگاه سر کلاس درس دم از پیشرفت غرب می‌زند و می‌گوید جهان پیشرفته، و نوعی از خودباختگی علمی را به دانشجو القا می‌کند.کشوری که بیش از ۶۰ درصد جمعیتش زنا زاده‌اند، کجا پیشرفته است؟ مگر پیشرفت فقط در صنعت و تکنولوژی است؟ چرا فقط روی این پیشرفت تکیه می‌کنیم؟ پیشرفتگی ما در این است که ملت ما حلال‌زاده است.

*بر اساس آمارهای رسمی ، ۶۶ درصد جمعیت برزیل حرام‌زاده است. در اروپا فرانسه با ۵۶ درصد حرام‌زاده‌اند در سوئد۵۵ درصد. امریکا و انگلیس با ۴۱ و ۴۹ رتبه های بعدی هستند.

*عربستان و ترکیه رتبه های نخست منطقه را دارند و ایران جزو کشورهای سفید در این قضیه است. این نماد پیشرفتگی و توسعه یافتگی است ولی در تئوری های جامعه شناسی و توسعه تدریس نمی شود.ما چیزهایی داریم که می خواهیم بگذاریم زمین تا او به ما چهار تا تکنولوژی بدهد.

*فارغ التحصیلان شریف چه گلی به سر مملکت زدند؟چرا از دانشگاه ما فارغ التحصیلی مثل حسن تهرانی مقدم بیرون نمی آید؟ چرا دانشگاهیان ما کاری نمی کنند؟

*یکی از سلسله شبکه‌های ترویج فساد اخلاقی ردگیری شد و در کانادا دستگیر شد، این شخص دانش آموخته دانشگاه شریف بود، پس از دستگیری، بیش از ۷۰۰ دانشجو و دانش آموخته شریف در نامه ای که نام و امضایشان پای آن بود به دستگیری این فرد اعتراض کردند.

*از این دانشگاه چه می خواهد بیرون بیاید وقتی دانشجویان ان از یک مفسد اخلاقی که عامل ویرانی خانواده های زیادی بود، دفاع می کنند؟ نباید انتظار داشت که بتوانند موشک و خودرو درست کنند.

*رئیس سابق دانشگاه شریف جلو استادش که وزیر انرژی آمریکاست دو زانو می نشیند و همه چیزمان را در هسته‌ای می دهد بعد میگویند چیزی بدست نیاوردیم. اگر خطری برای دشمن نداریم، هنوز انقلابی نشده ایم

*خطری که دانشجویان انقلابی باید با آن مبارزه کنند این است و باید در این میدان جهاد کبیر به این برسیم که چطور همین علم را در همین دانشگاه ها بگیریم و شهریاری و تهرانی مقدم و کاظمی آشتیانی بشویم.چون شهریاری کسی است که صرفا به فیزیک دان بودنش تکیه نمی کند. تفسیر تسنیم را در مسیر ثابت خانه تا دانشگاه در ماشینش می‌شنود و روی مطالعه قرآن کار می کند، چرا دشمن شهیدش می‌کند؛ چون قلبش را به قرآن سپرده است. اگر کسی نیستم که دشمن نمی اید مارا شهید کنید هنوز انقلابی نیستیم که برای دشمن خطر داشته باشیم.

*سیاست تعامل شکست خورد. رفتند با کدخدا تعامل کردند گفتند تعامل ستیزها بروند به جهنم. اولین تعامل ستیز خداوند است که ما را از تعامل با شیطان بر حذر داشت.

*دومین تعامل ستیز بعد از پیامبران و ائمه ، امام (ره) بود که گفت رابطه ما با امریکا رابطه گرک و میش است. رهبر معظم انقلاب نیز به آقایان گفتند بروید اما من خوشبین نیستم؛ سه سال رفتند و مذاکره کردند تا الان که دشمن از سیاسیت تعامل سیاست تسلیم را می خواست که نه اقا و نه جریان انقلابی و بسیج زیر بار نمی روند.

*در نشریه راهبرد مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، در سال ۸۵ منتشر شد که ما می‌خواهیم جمهوری اسلامی باشیم و نه انقلاب اسلامی تااز این طریق بتوانیم در داخل به تولید ثروت برسیم. نوشتند: ما انقلاب کردیم که به جمهوری اسلامی برسیم دیگر به عقب نباید برگردیم.

*آمریکا اخیرا چند هزار صفحه از مذاکرات آقایان در سال ۶۵ با آمریکایی‌ها و مک فارلین منتشر کرد. همه جزئیات را ضبط کرده بودند حتی سخنان رد و بدل شده در راهروها را، اما از طرف ما کسی نبود که ضبط کند. با بررسی این اسناد متوجه می شویم که تبعیت از کفار چه دستاوردی برای ما دارد. سی سال پیش چه کلاهی سرمان رفته و چه دست دشمن داریم که امروز برخی جاها کوتاه می‌آییم؟

*سیاستمدار اگر دستش زیر ساطور دشمنش باشد، ملتش زیر فشار قرار می‌گیرد. حرف‌هایی که قبلا در جلسه محرمانه با دشمن می‌زدند امروز در تریبون رسمی کشور دارد گفته می‌شود. وزیر داریم مدام پشت تریبون ها می‌گوید درد ما فقط با لیبرالیسم درمان می‌شود؛ لیبرالیسمی که در ارپا و امریکا شکست خورده است.

*۱۵ سال پیش در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص در سال ۸۰، بر روی سیاست درهای باز چین کار کردند و ما حصل آن انتشار کتابی به نام «چین نو» بود که اصلاحات چینی را در کشور آغاز کردند.در مهر ۸۰ گفتم دوره اصلاحات در حال اتمام است و دوره اصلاحات چینی شروع شده است. دو سه سال پیش در این دولت این سیاست را اجرایی کردند و کلاهی سر دولت رفت.

*قرار بود کشور را با برجام و تعامل به سمت سیاست درهای باز چین ببرند اما آمریکایی ها از امسال ما را به سمت سیاست درهای باز تایلند هل دادند. تایلند در منطقه نا امنشرق اسیا امن ترین منطقه بود و با باز کردن درهای تایلند به هتلهای پنج ستاره و جذب گردشگر از طرق مختلف، صنعت گردشگری این کشور را از ان شیوه ای که مد نظرشان بود رونق دادند و الان دارند این سیاست را در ایران پیاده می کنند.

*قرار است با این سیاست ۴۰۰ هتل پنج ستاره در جاهای مختلف کشور تاسیس کنند و ازاین طریق به نفوذ فرهنگی و اخلاقی در کشور برسند.استان کهگیلویه و بویراحمد استان بکر فکری و اعتقادی ماست حواستان به این استان بومی اصلی ما باشد. کهگیلویه و بویراحمد یکی از قطب‌های فرهنگی اصلی ماست که دست نخورده است و باید برای حفظ آن تدبیری اندیشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامبیز

      حالا شما عصبی نشو اقای دکتر واسه پوستتون ضرر داره.....شما خوب.....شما دانشمند.....شما جامعه شناس.....شما پزشک حاذق.....شما دیپلمات......شما بنده مقرب خدا..... فقط عصبی نشو واست اصن خوب نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای عباسی مشکل ایران و دنیا چیزهایی که شما میگید نیست بلکه مشکل اصلی وجود آدم هایی مثل شماست که نمیدونم چجوری تریبون افتاده دستتون فقطم مختص ایران نیستید نمونه بارزتر امثال شما دونالد ترامپه تو امریکا!!! دارید مردم رو بدتر گمراه تر میکنید هر وقت جلوی شماها رو گرفتن دنیا اصلاح میشه.

    • بدون نام

      خجالت هم خوب چیزیه انسانی که استاد دانشگاه باشه بعیده از چنین سخنانی در هرجای دنیا تعهد به خانواده وجود داره زنا زاده همه جا هست وباید از شما دی ان ای گرفت

    • بدون نام

      این اقا همونی هستش که چند وقت پیش به ارتشیان عزیز توهین کرد و بعد حرفشو عوض کرد دیگه بهتر از این حرفا چی میخواد بگه

    • خوزستان

      اقای عباسی خدا برات بسازه که حرف حق میزنی واقعا ... هواپیما بوینگ و ایرباس خریدن امریکا چیه؟همنطور مذاکره هسته ای و خنده های ظریف و جان کری؟همینطور معامله کردن با پول آمریکا؟این دولت به فکر قشر ضعیف جامعه نیست،صد هزار به دولت اقای احمدی نژاد واقعا از خزانه دولت خرج مردم میکرد،میگفت این پول مال خود مردم هست چرا باید بخوابه؟اون وقت تهمت اختلاس بهش زدن پس چرا از فیش های حقوقی نمیگید؟واقعا اگه اقای احمدی نژاد بود الان یارانه مون 45 هزار بود خیر:بیشتر از این ها بود الان مردم دارن با یارانه احمدی نژاد زندگی میکنن دولت کلید پس کو کلیدت؟فکر کنم زنگ زده روحانی گف تو 100 روز مشکلات حل میشه صد روز شد 4 سال هیچی ندیدم جز یه برجام شکست خورده

    • بدون نام

      ....
      ضمنا دانشجو یان ما وقتی درسشان تمام میشود مگر برایشان بستر کار فراام میکنید که رشد کنند و توانایی نشان دهند
      یا دنبال کار میروند و در جایی جدا از رشته کار کنن یا مهاجرت کنن بهدسایر کشورها و از پول این کشور رشد کنن و در جای دیگر مفت بهره کشی کنن
      خود شکن اینه شکستن خطا هست جناب عباسی

    • بدون نام

      اینکه باز برگشت، روتو برم، شمایی که مثلا استاد دانشگاهی؟؟؟ با این ادبیات منفی می خواهی بچه های این مملکت رو تدریس کنی، آقای علامه دهر برو خودت یکمی ادب بیاموز بد نیست

    • بدون نام

      دکترینال ' تو جای شکسپیر رو خواهی گرفت '!!!

    • بدون نام

      آقای استاد دانشگاه!!!شما که اینقدر زیبا سخنرانی میکنین!!!(شعار میدین) بفرمایین مشکلات مردمو حل کنین ببینیم میتونین؟

    • بدون نام

      خودروی ایرانی بخریدمردم روبااین حرف ها........ دیگه پولی واسه مردم نمونده تابه شما بدن دیگه ازاین باکلمات وجملات بازی کردن خسته نشدید

    • بدون نام

      چه حرفهای زشت می زنه ... عجب استادی؟

    • بدون نام

      کسی که به ارتش محبوب ملت توهین کنه جایگاهی بین مردم نداره '

    • mmmmm

      این امار زنا زاده رو از کجا اورده خدا عالمه ....

    • علی رجایی

      واقعاماچه انتظاری بایدازجوانانمان داشته باشیم که استاددانشگاهمان اینقدرباتربیت باادب خوش سخن بخداقسم من تنهایی دریک گوشه ای که هیچ کس حضورنداشت باخواندن این کلمات عرق شرم برپیشانیم نشست اقای اسااد دانشگاه بلانسبت چون بقیه اساتیدشرمنده میشوند ازحرفهای شما سخنی بگوییداستادکه مجبورنباشیدازمردم عذر خواهی کنید شرمت باد که استادمغنی های یکصد سال پیش تربیتشان هزاران باربهتر ازشمای استاد دانشگاه بودازکلیه اساتید دانشگاه مابسهم خودمان اظهارشرمندگی میکنیم فقط دانشجویان عزیزنباید اجازه بدهندیک چنین اشخاصی بعنوان استادوارد محیط مقدس دانشگاه بشوند هرچندکه گفته اند. (ادب ازکه اموختی ازبی ادبان)

    • بدون نام

      سلام
      استاد!
      علامه دهر!
      همه چیز دان!
      اگر در باره اقتصاد و سیاست فقط گفته بودی ، خب میشد رد شد...
      این حرفهای زشت در باره ی کشورهای دیگر واقعا شرم آور است....
      خودت را اصلاح کن.....
      در حیرتم چه شخصی به شما تریبون و اجازه سخنرانی میدهد....
      التماس تفکر

    • بدون نام

      بازهم این دکترینالوژیست حرف زد بابا زشته ازتو بعیده

    • علی

      واقعا ......... کسی نیست جلوی این ادم ...........رابگیرد چطور به خودش اجازه میده به مردم دیگرکشورها توهین کنه ،این اقا مریض روانیه ،بااین حرفها فرهنگ وتمدن کهن ایران رازیر سوال می برد،خدا بداد دانشجویانی برسه که توکلاس درس ایشان حاضر میشوند .کسی که به انسان وانسانیت تهمت میزند بیمارست بیمار.جلوی این دیوانه رابگیرید تا مجبور نشویم ازتمام مردم دنیا معذرتخواهی کنیم،یا روابط شان راقطع کنندوسفرای ما رااحضارکنند.

    • بدون نام

      وقتی تو بشی متفکر این جامعه دیگه واااای ............

    • بدون نام

      افرین افرین ....

    • رضا

      دکتر جون ، اون شهدای بزرگواری که فرمودید همه تربیت شده اوایل انقلاب و قبل از انقلاب هستن ، دانشجویان این زمونه رو باید نسلهای بعد ببینن .

    • مجید از اصفهان

      حسن عباسی خجالت بکش.............این حرفها خیلی زشت و قبیح است.

    • بدون نام

      سر سوزن وطن پرست و ملی گرا هم که باشید از این حرفا نباید ناراحت بشید. راست میگه دیگه. وطنم وطنم یه سریها گوش فلک رو کر میکنه. مردی مثل طهرانی مقدم موشک درست کن. کسی جلوی اتومبیل درست کردن شما رو نگرفته.

    • اشراقی

      واقعا باید اظهار تاسف کرد که درقرن 21 استاد دانشگاه چطوری حرف میزنه. وضمنا ایشان امار 60درصد رااز کجا اورده رفته سرشماری کرده. مجددا اظهار تاسف میکنم

    • امیرخانی

      واقعا برا اونایی پای صحبت حکیمانه شما نشستن متعسفم واز خدا میخام تمام روان پریشان را شفاع بده

    • امیرخانی

      عوض اینکه وقت بزاری برا سرشماری اینجور افراد برو دوباره بشین سر کلاس اول ابتدایی که شاید.......تعسف داره به خدا

    • محمد ا

      اقا عباسی از تکنولوژی استفاده نکن موبایل بذار کنار از یرق وگاز استفاده نکن مریض شدی از تکنولوژی استفاده نکن بیبین چطوری دکتر میتواند مریض شما را تشخیص دهد ودیگر اقای عباسی شما مسلمان تشریف دارید چطوری گناه مردم غرب به گردن میگیری که.زنا زاده هستن پس چطور انها در داخل خودشان فاسد و دوزد بیت المال ندارند من درجای در سایت خانم نماینده مجلس بود از یک شهر وقتی میامدبه مجلس در سوید بابت استفاده از اپرتمانی که دولت داد بود کرایه پرداخت میکرد ولی در کشور تا زمانی پول بلا عوض میدهند بابت خانه اقایان با مول بیت المال.از هتل 5 ستاره استفاده می کنند

    • مجید

      ................. .لطفا این پیام و منعکس کنید چرا پیام توهین این اقا به غریبه ها رو منعکس میکنید ولی برای ما را نه

    • سوسنگرد

      این هم استاد ایرانی اخلاق و فرهنگ!!!!!

    • بدون نام

      آدمی با شنیدن این اینگونه حرفها و تفکرات فاشیستی و خطرناک یاد افرادی همچون هیتلر میافتد . این افراد که افق دیدشان نهایتا به بینی خودشان هم نمی رسد فکر میکنند فقط خودشان و تفکرات نابشان ناجی انسانهای روی زمین است.!! حس یاس و نومیدی و بدبینی و نفرت در جهانبینی چنین کسانی موج میزند و باید به این استاد گرانقدر !! فقط گفت همه تار و پود زندگی روزمره ات که حتی یک روزش را بدون آنها ( نظیر علم و تکنو لوژی و اینترنت و وسائل ارتباط جمعی تلگرام و موبایل و هواپیما و ......هر چیزی که دور وبرت میبینی !! ) نمیتونی بسر کنی و تازه پزش را هم میدهی و خودت را توسطشان به اصطلاح مطرح میکنی!؟... حاصل تلاش و دسترنج همان زن...ازادهایی هستند که تو اینگونه تحقیرشان میکنی . بگو تو تا حالا چه خدمتی به این بشریت تونستی بکنی وچه تاج گلی بسرشان بزنی و دردی از آنها دوا کنی موئمن؟؟!.....اگر روزی سرنوشت ملتی را افرادی مثل تو به دست بگیرند چه؟!...آیا چیزی جز سرنوشت شوم، جنگ و سیاهی و فلاکت و زجر و شکنجه ونوعی زنده بگوری! نصیبشان خواهدشد؟؟.. تو با دنیا سر جنگ داری! در حالیکه در ذات خود بوی فساد و دزدی وظلم و زور و تبعیض و حق کشی و ... مشام جهان را مشمئظ کرده است.
      شما با تفکرات راسیستی و نژادپرستانه خود ملتهای غیر فارس کشورت را با بیرحمی تمام به استعمار خود درآوردید و کمترین حقوشان از جمله زبان و فرهنگ و تاریخشان را کشتید و نابود کردید و خم به ابروی مبارکتان هم نمی آورید و
      و تازه قیافه تقدس به خود گرفتید و به نقض حقوق جهانی هم دائما ایرادگیری و اعتراض و ... میکنید..!!.؟؟.......الحق که... خدایا تو خود ما را از شر چنین نژادپرستان فاشیست که اوج هنرشان صرفا دیدن و برجسته کردن بدیهای دیگران است و زشتیهای خودشان را هرگز و هرگز نمیبینند و نمیخواهند هم ببینند رها کن. بگو آمین...

    • حسن

      همون میکروفونی که باهاش حرف میزنه، همون ماشینی که باهاش ویراج میده از این شهر به اون شهر،همون گوشی ای که دستشه رو و همین اینترنت و هزار تا امکانات دیگه که ازش استفاده میکنیدو همین زنازاده ها ساختن یا حداقل تو پیشرفتش خیلی نقش داشتن.

      شما باید شتر سوار شید و یه شمشیر دستتون بگیرید، در همین حدید....

    • سهراب

      آقای رییس خود خوانده انستیتو دکترینال متالیکال کاردینال پاپیولار مونترئال متوژیکال و چند تا چیز قلمبه سلمبه دیگه که چون اسم به اصطلاح انستیتو تواینجوری گذاشتی فکر می کنی واسه خودت کسی هستی .من در حیرتم این اراجیف رو خودت بعد از پژوهش های شبانه روزی به یکباره کشف کردی که اینقدر قرص و محکم به هم میبافی؟آقای استاد دکترینال تا هنوز آمار طلاق رو به علت ناتوانی و شرمساری مسوولین مثل آمار تورم و اختلاس و بیکاری تحریف یا سانسور نکردن این معضل رو موشکافی کن اونوقت ببین مردم بهت میگن استاد یا بازم خودت جلوی آینه به خودت لقب های پرطمطراق میدی؟ولی در کل اگه همچنان به اراجیف شرم آور مالیخولیایی ت ادامه بدی چیزی جز خجالت برای استادهای واقعی نمی گذاری که به علت روابطط و هوچی گری هات متاسفانه نمیتونن پاسخی در خور به تحقیقات آبدوغ خیاریت بدن.در پایان دعا میکنم خدا بیماران رو شفای عاجل عنایت فرماید.الهی آمین

    • علی

      خودبزرگبینی وخودشیفتگی درسخنانش پیداست،کم کم سایر علایم هم پیدا میشوند،

    • بدون نام

      دکتر عباسی حرفاش حقیقته مستند و بروز.برا تمام حرفاش سند داره.خود سایتهای آماری غربی اعلام میکنن تعداد ... هارو یه کم فکرش بکنین کشورهایی که همجنس گرایی ازادباشه تکلیفش مشخصه.واقعا خودروسازی ما افتضاح اونوقت جالبه یکی از رشته های دانشگاه صنعتی مکانیک خودرو و زیر مجموعه هاش هست.
      کس نخارد پشت من...جز ناخن انگشت من
      امیدی به برجامو و غربیها نیست کی میخواهیم بفهمیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش شما برو کره شمالی به امثال تو بدجور نیاز دارن!!

    • غفاری

      این ادمو حیف که استاد بگین ...

    • سین لام

      دفعه پیش به ارتش غیور که در دفاع از مرزوبوم کشور جانفشانی نمود توهین کردی و بعد عذر خواهی ،الان هم به یک ملت نه به دولت امریکا،گفتی کی به کیه ،دیگه شاکی ندارم که عذر بخام، باعث تاسفه استاد کمالات!!!

    • بدون نام

      من به دکتر بودن ایشون مشکوکم ...

    • دوست

      سلام

      حدود 60 کامنت عزیزان رو خوندم .و تیتر مشکوک برترینها چرا در میان این همه فکت از چند پاراگراف تنها به عبارت ... بودن تمدن بیگانه اشاره کردید ؟؟
      دوم بارها در هر سخنرانی که چنین عباراتی بیان شده آمار اون هم منتشر شده و آمار کودکانی که پدر آنها نا مشخص است را خود یونیسف منتشر کرده و حرف ایشون نیست که الان بخواد ازش دفاع کنه آمار رسمی یونیسف است .
      اون کسی که از کلمه ... شرمسار میشه یک قدم نه کیلومتر ها از وضع فرهنگ موجود عقبه و حتما انقلاب جنسی رو هم نایدیه میگیره و از رفتار دیگران شرمساره این آدم سرش رو مثل کبک تو برف کرده تا حقایق رو نبینه.
      کاری به اظهار نظر چند نفر ندارم قطعا مخالفان حسن عباسی کم نیستند اما آیا کسی تونسته یک برآیند از چیزی که ده سال آینده قرار است اتفاق بی افتد ارائه کند ؟ طرح استراتژیک پیشکش

      آیا کسی میتونه سر کلاس ایشون حاضر بشه 4 ساعت تمام بشینه و اصل مطلب رو بگیره و اسیر چند تکه بریده شده و جراید مجلات اینترنتی نشه ؟

      متوسط تایم کلاس حسن عباسی بین 2/5 تا 4 ساعته، کسی میتونه یک فایل کاملشو توی ویدئو و در منزلش روی مبل راحت نگاه کنه و اون متون سنگین رو حلاجی کنه ؟؟

      نظرات و اشارات حسن عباسی در هر سخنرانی و یا کلاس درس با چنان مدارک و مستندات دقیق و با چنان استنباط و استدلال محکمی بیان میشه که در مقابل این روش راهی جز شانتاژ رسانه ای وجود ندارد و جماعتی که در موج رسانه غوطه ور می شوند .

      لذا خلایق هر چه لایق

    • سلی

      بدبخت اون دانشجویی که زیر دست تو مثلا استاد دانشگاهی میخواد طرز فکرش عوض کنی

    • بدون نام

      کسی که عباسی رو میشناسه میدونه دلسوزه.دلسوزه که اون همه سال با دانشجوهای شهیدش تو جبهه بود.وگرنه میتونس مثل خیلیا باشه.ولی متاسفم واسه مردمم

      پاسخ ها

      • ذوالفقاری

        ، مخاطب عزیز ، با سلام و احترام ، خیلی ها آن زمان
        انقلابی و ارزشی بودند

      • بدون نام

        کسی نگفت ایشون دلسوز نیست ، ما میگیم ایشون بی اخلاق، بی منطق و فاقد سواد آکادمیک لازم!!

    • مریم

      بالاخره چنگ به هر چیزی میزنه که چیزی رو ثابت کنه که ربطی به هم ندارن

    • بدون نام

      در پاسخ به مدافع محترم استاد!! که ساعتها پای کلاس پربارش!! مستفیظ شده است.
      آیا این استاد فاضل تاکنون آمارهای وحشتناک فقر و فلاکت و فحشا و اعتیاد و طلاق و کودکان و زنان خیابانی و بیکاری و کشتارهای جاده ای و تخریب محیط زیست و خشکاندن دریاها
      و اختلاسهای حیرت آور و زمین خواری و اعدامها و دزدیهای
      فله ای و رکود و تورم و خودکشیهای کم نظیر و ازدواجهای سفید و ووووو..... کشورش را نمیداند !!؟؟؟...و کشورش را
      کشور سفید مینامد!!!!!.. پس این چگونه استادی است که خبر ندارد؟
      آیا این استاد بی همتا!! تا کنون در یکی از هزاران ساعت کلاس درس خود صحبتی از حقوق پایمال شده ده ها میلیون
      نفر از هموطنان غیرفارس نظیر ترک و عرب و بلوچ و کرد و
      لر و ....به میان آورده و اشک چشمانش برایشان جاری شده؟؟؟
      .............

    • ایمان

      چرا توهین میکنی به بقیه کشورها هر کس فرهنگ خودشو داره. مهم اینه که پیشرفت کنی که اونا هم پیشرفته اند. شما هم چرا خودت کاری نمی کنی. به دانشجوای شریف چرا توهین میکنی. ... ! ؟؟

    • hamid

      حرف حق میزنه همش هم با دلیل ومدرکه اگه اهل حقیقتی بروسخنرانی هاش رو دانلود کن ببین وگر نه بخود جنجال نکن برادر و خواهر عزیز

    • بدون نام

      مدارکش استناد به امار سایت انستیتو نقشه خانواده است میتونی تحقیق کنی

    • علی

      ادب مرد به از دولت اوست
      ....

    • Mohsen

      وای وای اینو که گفتی دکتر جان، نظرم برای اپلای تغییر کرد...خخخ
      چی فک کردی عزیزم؟ بعضی از حرفات حقه....اما اون روز که اومدی دانشگاهمون و فقط با داد و بیداد حرف زدی و دانشجویان و منتخب ملت رو به سخره گرفتی، یادم نمیره.... و نظرمو نسبت بهت تغییر داد.
      شما برو به اون آقا زاده ی خانم بگو این حرفات رو، که میلیارد میلیارد تومن از حق مردم خورد و گفت سهممونو از سفره انقلاب برداشتیم. ....
      زیادی داری اینورو رویایی جلوه میدی ...
      بی دین نیستم...من خودم الگوم شهید چمرانه ( همونی که برکلی و تگزاس خوند) و شاید بیشتر از تو نهج البلاغه بخونم..... اما بهشت و جهنم رو حضرت علی خیلی خوب تعریف کرد...
      اما بدون، خیلی خیلی خیلی یه طرفه به قاضی میری دکتر جان.

      به امید ایرانی پیشرفته تر

    • بدون نام

      مقداری فکر داکتر ولی در مورد عربستان و ترکیه با شما موافقم

    • بدون نام

      باید دانشگاه شریف را منحل کرد. در ضمن تمامی هتل های ایران هم باید تخریب شوند

    • وطندوس

      این دکترین ماست!! فرق ما بادنیا توی حرف زدنمان هست!! بیچاره جامعه علمی پوچ وبی محتوامون!

    • بدون نام

      اين استاد است ؟؟؟

    • کیوان

      اون دوستانی که بجای تامل در صحبت های دکتر عباسی به چهار تا کلمه گیر میدن ای کاش وقت پیش نویس برجام هم به بجای اعتماد به آمریکا به کلمات حساس میشدن که اینطور سرمون کلاه نره.
      کی گفته برجام توسط آمریکا نقض شده ؟؟
      هیچ نقضی صورت نگرفته . آمریکا صرفا از حفره های حقوقی برجام که حاصل بی تدبیری دیپلمات هامون بود داره استفاده میکنه .
      اگه یه آقا مثل حسن عباسی توو هیت برجام بود امروز اینطور سرمون کلاه نمیرفت و قلب تاسیساتی که با توجه به این خشکسالی برای تامین آب شیرین و برق بهش نیاز داشتیم به دست خودمون پر از بتن نمیشد.
      آقایونی که نسبت به عباسی انتقاد بی اساس کردید یخورده زبان و ادبیات سیاسی بخونید تا بهتر متوجه منظور ایشون شید.
      نه فقط آمار های زنا زادگان بلکه خیلی آمار های دیگه هم تووی سایت ویکی لیکس و هم توو سایت یونیسف(صرفا کودکان زنا زاده) موجوده .اگه چیزیو نمیدونید نقضش نکنید
      اگه انقلابی نیستید آزاده باشید.
      اگه امنیت دارید بخاطر افرادی هست که دست پرورده این تفکرات(خط انقلاب) هستند و با بخطر انداختن جون خودشون در سوریه امنیت ناموس شما رو تامین کردند.
      انصافا کدوم شماهایی که انتقاد کردید حاظر بود بخاطر ایران بره سوریه و جلو دشمن وایسه ؟به حرف نیست به عمله.
      کدوم یک از اونهایی که ازش طرفداری میکنید رفت ؟ اونایی که ازش طرفداری کردید که همه جاسوس شدن ، برید بیشتر فکر و مطالعه کنید شاید متوجه شید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج