جاباما
۳۹۳۷۵۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

درخواست ۵۰۰ میلیونی نامجومطلق از سیرجانی ها

سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: مجید نامجومطلق برای مربیگری در تیم ما دستمزد ۵۰۰ میلیون تومانی خواست.

خبرگزاری فارس: رضا فتح‌آبادی در مورد شرایط تیم گل‌گهر سیرجان در لیگ یک گفت: تیم خوب و بی‌‌حاشیه‌ای داریم. همه بازیکنان ما برای موفقیت تیم تلاش می‌‌کنند. شاید برای تیم جالب باشد بدانید که کل هزینه تیم ما در لیگ دسته اول امسال برای عقد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی فقط ۴ میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: سقف قرارداد بازیکنان ما 130 میلیون تومان است که این مبلغ را فقط به 5 بازیکن پرداخت کرده‌ایم و سایر بازیکنان ما دستمزدهای 50، 60 و 70 میلیون تومانی دارند.

سرپرست تیم گل‌گهر سیرجان با اشاره به حضور یک بازیکن ملی‌پوش در این تیم گفت: علی شهسواری مدافع تیم ما که در تیم ملی جوانان هم حاضر شد و بعد از ۵ جلسه تمرین او را خط زدند قراردادش فقط ۱۰ میلیون تومان است. این در حالی است که بگوویچ به او اعتقاد بسیاری دارد و شماره سه تیم را به این بازیکن داده است.

فتح‌آبادی در مورد مبلغ قرارداد وینگوبگوویچ سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت: مبلغ قرارداد بگوویچ در تیم ما 230 میلیون تومان است. البته به او گفته‌ایم در صورتی که تیم را به لیگ برتر بیاورد در آن صورت مبلغ قراردادش دو برابر خواهد شد و به او 460 میلیون تومان پرداخت خواهم کرد. این در حالی است که وقتی به مجید نامجومطلق پیشنهاد دادیم که در این فصل در تیم ما بماند درخواست دستمزد 500 میلیون تومانی کرد. می‌دانید که نامجو مطلق فصل گذشته به تیم ما آمد و گل‌گهر را که در انتهای جدول قرار داشت را به رده شاندزهم رساند و تیم ما به دسته دوم سقوط نکرد اما وقتی از او خواستیم در تیم بماند دستمزد 500 میلیون تومانی خواست. مربیان ایرانی دستمزدهای کلان می‌خواهند. شاید به خاطر این است که امنیت شغلی زیادی ندارند.

وی ادامه داد: جالب است بدانید برخی از بازیکنان تیم ما مثل مهدی جعفرپور، پرویز کریمی، اکبر صغیری و علی مرزبان به خاطر حضور وینگوبگوویچ به تیم گل‌گهر آمده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گل گوهر سیرجان سال آینده ان شاالله در لیگ برتر و نماینده خوبی برای دیار کریمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج