۳۹۳۷۸۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

خطیبی: داوران ۷ امتیاز از ماشین‌سازی گرفتند

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: اشتباهات داوران در لیگ برتر باعث شد ۷ امتیاز از دست بدهیم.

خبرگزاری فارس: حسین خطیبی درمورد شرایط تیم ماشین‌سازی اظهار داشت: متاسفانه ما در تبریز در هر مسابقه در یک زمین بازی می‌کنیم یک بار در زمین تراکتورسازی به زمین می‌رویم و یک بار دیگر در زمین اختصاصی گسترش فولاد. این شرایط مناسب نیست به هر حال شکست بدی مقابل سپاهان خوردیم بعد از آن برای پیروزی مقابل نفت به تهران آمدیم. در این بازی هم با وجود بازی خوبی که داشتیم اما اشتباهات داوری گریبان‌گیر ما شد و به شهادت کارشناسان داوری گل سالم ما به نفت مردود اعلام شد. تاکنون در این ۷ مسابقه با اشتباهات داوری طبق نظر کارشناسان داوری ۷-۶ امتیاز از دست داده‌‌ایم.

وی ادامه داد: ماشین‌سازی تیم خوبی است و اولین حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند ما تلاش می‌کنیم دوباره شرایط خوب گذشته را بدست بیاوریم.

مربی ماشین‌سازی درباره حمایت مدیران باشگاه از کادر فنی گفت: فقط ۷ بازی از لیگ برتر برگزار شده و بحث درمورد تغییر کادر فنی خیلی زود است. بیش از ۲۰ بازی دیگر در لیگ باقی مانده تیم‌ها در حال حاضر با یک برد و یا یک باخت چند پله در جدول بالا و پایین می‌شوند. شرایط تیم ما بد نیست زیرا اگر به خاطر داشتن ۶ امتیاز بگویند که تیم ما شرایط بدی دارد بنابراین باید بگوییم بجز تیم‌های پرسپولیس،‌ تراکتورسازی و نفت سایر تیم‌ها شرایط بدی دارند زیرا همگی ۷-۶ بازی بیشتر ندارند.

خطیبی درمورد وضعیت میزبانی ماشین‌سازی در تبریز گفت: فکر می‌کنم ورزشگاه یادگار امام تبریز برای بازی ما با استقلال خوزستان آماده شود اکنون هم خودمان را برای حضور در جام حذفی در دیدار با تیم دسته دومی در روز پنج‌شنبه آماده می‌کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیاست

      آقا شما مربی نیستی داری زور بیخودی میزنی. لیگ برتر مربی برتر ميخواهد بیخودی پشت دیگران پنهان نشو تو برو دنبال همان دوره مربوط گری در انگلستان اون را تکمیل کن بعد بیا ىک تیم از دسته سه بگیر و شروع کن .شما تو این چند سال چند تیم را نابود کرد تیم سیاه جامگان نبود بیچاره کاظمی با بدبختی نگه داشت تو لیگ. تو مربی نیستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج