کد خبر: ۳۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۴
تعداد بازدید: ۲۱۰۶۲
تعداد نظرات: ۳۲ نظر
چندی است که مردم آذربایجان شرقی به خصوص تبریز یک خودروی عجیب را در ناوگان راهنمایی و رانندگی خود مشاهده می‌کنند. این خودرو یک شورولت شاسی‌بلند است.
فرارو: چندی است که مردم آذربایجان شرقی به خصوص تبریز یک خودروی عجیب را در ناوگان راهنمایی و رانندگی خود مشاهده می‌کنند. این خودرو یک شورولت شاسی‌بلند است.

معروف است که در مناطق آزاد به خصوص انزلی و ارس، خودروهای خاصی دیده می‌شود. چند وقتی است که یک دستگاه شورولت Traverse در آذربابجان شرقی نظر شهروندان این منطقه را به خود جلب کرده است.

جای تعجب است که این خودرو یکی از تولیدات جنرال موتورز آمریکاست و اکنون در ناوگان انتظامی کشور مهر تردد گرفته است.

نکته عجیب دیگر این است که خودروی مذکور نسخه قدیمی تراورز است. حالا سوال اینجاست که وقتی واردات آزاد است و مجوز پلیسی هم صادر می‌شود حداقل مدل جدیدش انتخاب می‌شد.

شورولت تراورز دارای یک موتور 3.6 لیتری شش سیلندر Vشکل به قدرت 288 اسب‌بخار است.








بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
برچسب ها: خودرو ، تبریز ، عکس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۲
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
پاسخ
19
10
خخخخخخخخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
پاسخ
4
44
ون از ماشين استاندارشون اين از پليسشون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
پاسخ
0
55
قدیمیش اینه .
جدیدش چیه ؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
پاسخ
4
44
ای بابا ما دیگه عادت داریم به دیدن چیزای عجیب!
نظر فدایی رسول
| درباره خودرو آمریکایی پلیس تبریز! +عکس
UNITED STATES
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
پاسخ
41
13
عزیز این ماشین امریکایی نیست بلکه کار کره جنوبی هست.موفق باشید
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
از كي تا حالا شورولت كرهاي شده
نظر مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
:))))))
خیلی با نمکی
یه سری به سایت GM بزن
موفق باشید :))
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
پاسخ
4
45
ای حال میده باهاش بری ورزقان !!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
پاسخ
21
49
پلیس اگه پلیس باشه وقصدش کمک به مردم باشه توهمین پرایدخودمونم میتونه خدمت کنه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
اوون وقت اگه یه ماشین مدل بالا از دستشون فرار کنه چی ؟ تازه از این مورد خاص که بگذریم ماشین های جدید کم مصرف تر هستند و در دراز مدت هزینه ها را جبران می کنند .
تازه باید آبروی خودمون رو هم در نظر بگیریم .
البته در این مورد خاص هم ماشینه زشته و هم اگر خراب شود معلوم نیست کی تعمیر خواهد شد .
در نهایت بهتر است بگوییم به ما چه ؟
نظر من خودمم نه خاطره
| درباره خودرو آمریکایی پلیس تبریز! +عکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
پاسخ
9
24
کاش تبریز یه فکری به حال بیمارستانش میکرد با اون خدمات و دکترهاش که بعداز2-3هفته بچه های اتشسوزی یکی یکی تلف نشن!!
پاسخ ها
نظر ZzP
| UNITED KINGDOM |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
یکی یکی تلف شدن ؟
دوست عزیز آیا شما اطلاعات کاملی از اونا دارید که میگید همشون فوت کردن ؟ :|
دیگه بیمارستان چیکار کنه با اون وضع سوختگی و جراحت ؟ :|
مگه پیمانکار هستش که میگید باید 100% تضمینی زنده بمونن؟
بهتر بود قضیه ی بخاری هارو مطرح میکردید(که بازم بی ربط بود)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
پاسخ
8
19
شبیه پیکان شاسی بلند هست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
پاسخ
8
13
افکار فاشیستی رو بزارید کنار.این پلیس منطقه آزاد جلفاس.جلفا ماشین ایرانی سوار نمیشن بچه این مدل قیمتش فقط 48000دلاره
پاسخ ها
نظر مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
والا! همینو بگو
فقط میشه 180 میلیون!
نظر مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
تو رو خدا این دوتا سوال و بهم جواب بده:
1-فاشیست یعنی چی؟ (نرو سراغ دیکشنری)
2-کی بهت یاد داده؟
نظر مرتضی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
فاشیستی چیه بزرگ 144ملیون کم پولیه(البته کم پولیه چون ماکسیما 90 ملیون شده)
نظر اهر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
ای ممدمیهتوجلفاواحدپول تومان نیس نکنه واحدپول خرید خودرودرجلفادلاره تازه میتونستی بگی480000دلارنه48000
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
پاسخ
11
12
بایدتمام ماشین پلیس ازاین جورمدلهاباشه بابایه کم ابهت بایدداشته باشه مثلاباپیکان بخواددنبال یه خلاف کارکنه که حتمامیگیره بایدپلیس نفوذخودشوحتی دربین خلافکارهابالاببره خودبه خود یه ترسی تودلشون میزاره
پاسخ ها
نظر هادی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
هه !
رو این حساب اگه به تک تک پلیسا یه لامبورگینی یا مک لارن بدن کلا بساط جرم بر چیده میشه ؟!
تو ایران اگه این کارو کنن همین شما میگید که نون نداریم بخوریم ببین مالیاتمون رو چیکار می کنند !!!
به جای وارد کردن یه میلیون تن انبه و انوع ماشین ها کالا های ضروری مردم باید تامین شه که مردم از کمبود دارو و ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
پاسخ
6
13
تا كور شود هر آنكه نتواند ديد !!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
پاسخ
11
10
باید 6ماه واسشون اموزش داشبوردشو بزارن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
پاسخ
6
8
خیلی فاشیست هستین :)))))))))))
خیلی خوشم اومد از این کلمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
پاسخ
1
13
الان تبریز پر شده از ماشینهای آمریکایی، انواع ماشینهای فورد و شورولت و دوج و ماشینهای فوق لوکس کره ای که مجوز ورود به ایران رو ندارن. این که چیزی نیست!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
0
8
اگه ازشون بپرسی میگن دولتش بده.تولیداتش که خوبه!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
2
4
بابا امریکااااااااااااااااااااااااااااااااا
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
0
4
:دی
عجبز
داداش گلم که قضیه پراید رو مطرح کردی این افکارت کلا توی حلفمم :))
یادمه یه 1ماه پیش خود برترین ها یه تاپیک درباره این ماشین پلیسا زده بود بذارید من یه 4 تا جمله از همین سایت برترین ها بذارم (شماره مجله اینه : 28080)
Dodge Charger=اگه توی شیکاگو واسه یه نور بالای بی‌مورد، چهل‌تا «Charger» کوبوندن بهت، شاکی نشو. این دوج‌ها مخصوص عملیات ضربت ساخته شدن. البته به نظر می‌رسه پلیس فدرال، واژه ضربت رو واسه راننده‌هاشون خوب جا ننداخته. چون قیمت هر کدومشون با احتساب لوازم اضافی از ۳۰ هزار دلار بالاتر می‌زنه
Hummer H2=فرض کن دارن یکی رو تعقیب می‌کنن. لازم نیست تو بلندگو مدام خواهش کنن وایسا وایسا. فقط کافیه بگن ماشین ما یه موتور ۷ لیتری سوپرشارژر داره که ۷۰۰ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کنه. صفر تا صدش ۶٫۵ ثانیه است تا ۲۵۰ تا هم راحت می‌ره. شک نکن یارو خودش نم‌نم می‌ره سمت کلانتری.
Mercedes Benz CLS=واژه تا دندون تقویت یعنی یه موتور ۶٫۳ لیتری دوازده سیلندر با ۷۲۰ اسب‌بخار قدرت. یعنی صفر تا ۱۰۰ تو ۳ ثانیه. یعنی صفر تا ۲۰۰ تو ۱۰٫۵ ثانیه. یعنی صفر تا ۳۰۰ تو ۲۹٫۵ ثانیه. یعنی ۳۶۷ کیلومتر در ساعت سرعت. خدائیش ۴۳۰ هزار دلار نمی‌ارزه واسه یه ماشینی که از خودشم جلو می‌زنه؟
Porsche 911 Carrera=یارو تو مونیخ خلاف کرده، پلیس از کلن پورشه می‌فرسته. دو سه دقیقه‌ای تو راه بوده فقط از یه موتور ۳٫۸ لیتری خوابیده که ۳۷۰ اسب‌بخار قدرت داره، انتظار دیگه‌ای هم نمی‌ره. وقتی صفر تا ۱۰۰ فقط ۴٫۵ ثانیه می‌شه
پاسخ ها
نظر KAMI
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
بابا آخرشی توووووووووو.... نگفتی تو کدوم مجله متشین کار می کنی!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
3
2
اقا این اذربایجان خیلی کارش درسته اون از اون {هامر}در اختیار استانداری اینم از ماشین پلیسشون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
پاسخ
1
3
چرا پلاک ندارد ( البته اگر فقط همین یکی در ایران باشد اشکالی ندارد ! اسم ماشینو به جای پلاک استفاده می کنیم )
اگر خراب شود کجا تعمیر می شود ؟

احتمالآ 20:30 پی گیری خواهد کرد که این ماشین از کجا آمده و ... .
نظر امیر بهمن آبادی
| درباره خودرو آمریکایی پلیس تبریز! +عکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
پاسخ
0
3
خوب بود ولی بیشترعکس ماشین پلیس بگزار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
پاسخ