۳۹۳۸۰۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

درخواست وزیر اقتصاد برای ارائه گزارش FATF

عضو هیات‌رئیسه مجلس از درخواست وزیر اقتصاد برای ارائه گزارش درباره FATF به مجلس خبر داد و گفت: هیات‌رئیسه در جلسه امروز پارلمان، این درخواست را بررسی می‌کند.

روزنامه دنیای اقتصاد: عضو هیات‌رئیسه مجلس از درخواست وزیر اقتصاد برای ارائه گزارش درباره FATF به مجلس خبر داد و گفت: هیات‌رئیسه در جلسه امروز پارلمان، این درخواست را بررسی می‌کند.

اکبر رنجبرزاده در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت افزود: مجلس فرصتی در اختیار وزیر اقتصاد قرار خواهد داد، تا توضیحات وی در مورد FATF شنیده و سوالات نمایندگان در این خصوص مطرح شود.

تفحص از پیگیری پرونده‌های حقوقی دعاوی ایران و آمریکا

از سوی دیگر یک عضو هیات‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی تقاضای تفحص از پیگیری پرونده‌های حقوقی در دیوان داوری دعاوی ایران و آمریکا با حضور معاون حقوقی رئیس‌جمهور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد. محمدجواد جمالی دیروز در گفت‌وگو با «ایسنا» گفت که در این جلسه تقاضای تحقیق و تفحص از پیگیری پرونده‌های حقوقی مربوط به حقوق ملت و دولت ایران در رابطه با آمریکا و مقایسه داده‌ها و ستانده‌های این حقوق براساس پیگیری‌ها، برنامه‌ها و احکام صادر شده در محاکم بین‌المللی را با حضور مجید انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور مورد بررسی قرار می‌دهد.

ادامه پیگیری تحقیق و تفحص از شهرداری تهران

همچنین محمدرضا عارف، رئیس مجمع نمایندگان تهران گفت: اظهارات رئیس‌جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل هشدار جدی به غرب به‌خصوص آمریکا بود که به تعهدات همه باید وفادار باشند.به گزارش «ایسنا» عارف در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان شهید کدخدایی افزود: همه باید به تعهدات خود وفادار باشند و همه برای اجرایی شدن برجام که یک تعهد بین‌المللی است تلاش کنند و این مساله الگویی برای حل چالش‌های آینده بین کشورها باشد. نماینده مردم تهران در مجلس همچنین در پاسخ به سوالی درباره عذرخواهی مرتضوی گفت:‌ این مساله یک بحث اخلاقی است و ریشه در فرهنگ اسلامی ما دارد که اگر خطایی کردیم عذرخواهی کنیم.

البته عذرخواهی منعی برای پیگیری‌های حقوقی و قضایی ندارد.وی تصریح کرد: به نظرم این عذرخواهی دیرهنگام بود؛ در عین حال قابل تقدیر است و می‌تواند الگویی برای موارد دیگر باشد.عارف در ادامه در پاسخ به این سوال که گفته شد مرتضوی از مسائلی عذرخواهی کرد که زمانی تبرئه شده بود، اظهار کرد: دادگاه باید حرف آخر را بزند، قاضی که نیستیم، عذرخواهی نزد افکار عمومی قابل‌قبول‌تر است.همچنین به گزارش «ایلنا» عارف در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در تعطیلات سه هفته‌ای مجلس گفت: در این مدت پیگیری‌هایی انجام شده و دوستان مباحثی را مطرح کردند و امیدواریم با فعالیت مجدد مجلس پیگیری‌ها انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج