۳۹۳۹۰۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طنز؛ پرسش مهر و چند پرسش دیگر...!

سوشیانس شجاعی‌فرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در روزنامه شهروند نوشت:

ما الان سه روز است دلپیچه گرفته‌ایم که برای شروع‌ سال تحصیلی و اول مهر کدام روز باید ویژه‌نامه برویم؟! برای همین هم ٣١ شهریور، هم اول مهر و هم امروز مطلب و کارتون گذاشتیم برایتان که خاطرات تلخ دوران تحصیل برای قدیمی‌ها تداعی شود و با بچه مدرسه‌ای‌های امروز و دانشجوها، ابراز همدردی کرده باشیم!

همان‌طور که درمطلب همکار عزیزم آیدین بسیار سریع (تکراری‌ترین شوخی با اسمش!) خواندید، آقای روحانی درباره ریشه خشونت و شیوه مبارزه با آن از دانش‌آموزان پرسیده بود. خب آخر نیم‌وجب بچه آن هم نسل جدید که توی بیمارستان خصوصی سزارین شده و داخل بهترین پوشک گلاب به رویتان کرده و پاستیل و ام‌اند ام و بستنی ایتالیایی‌ کوفت می‌کرده... -ببخشید یک لحظه یاد موشکباران و مدرسه دولتی و کیم و نوشمک افتادم، اعصابم قاطی شد!- عرض می‌کردم از این فسقل بچه باید بپرسید پدر و مادر شما چطوری مقابل خشونت شما ایستادگی کنند؟! بنابر این ما این پرسش را بین دانشگاهیان و دانشجوهای عزیز بردیم تا آنها بگویند ریشه خشونت در منطقه ما کجاست و چطوری باید خود را از آن برهانیم! (نه واقعا بچه سوم دبستان برهانیم توی دهانش می‌چرخد؟!)

پارمیدا فرمان فرما دانشجوی‌ سال دوم هنر و معماری: خشونت و خشن بودن لزوما چیز بدی نیست، بستگی به موقعیتش دارد! ولی برای رهانیدن، می‌تونید شماره‌تون‌رو عوض کنید!

ماهان پدیده‌زاده، ترم اولی کشاورزی: خشونت؟! آخه از دانشجوی کشاورزی درباره خشونت سوال می‌کنند؟! شما ریشه خشونت را در اتاق حراست دانشگاه و انجمن‌های دموکراتیک دانشگاه و سلف و روی چمن‌های دانشگاه خشک‌کن، صلح و دوستی با عربستان و یمن و ترکیه پیشکش! ضمنا من از کشاورزی انصراف دادم! می‌خوام برم سربازی!

مقداد تلفن دوست، عضو نهادهای دموکراتیک دانشکده: ریشه خشونت در دل سفارتخانه‌هایی است که ما رفتیم داخلش و تلفن‌های خوبی هم داشتند!

مصطفی حسینی: طرفداران واقعی صلح و آشتی عدد ٤ و طرفداران خشونت عدد ٦ رو به سامانه پیامکی ما بفرستند، همین الان موبایل‌هاتون رو بگیرید دستتون، موبایل‌هاتون دستتانه؟! خب حالا عدد ٤ یا عدد ٦ رو بفرستید!

دکتر محمود نارمکی در سالن خالی امتحانات: ما با چاقوی دسته زنجانمون صلح و صفا و صمیمیت رو بین همه کشورها، گسترش می‌دیم، کسانی که دنبال صلح نیستند، یک مشت خار و خاشاک هستند، اینها کی چی هستند؟! اینها چی کی هستند اصلا؟! ما برای صلح جهانی درفصل بهار، همه اینها را زیر پا له خواهیم کرد... آخی... چقدر دلم برای سخنرانی واسه صندلی‌ها تنگ شده بود!

سنگ قبر استاد ایرج افشار ایران‌شناس و پدر کتاب‌شناسی را دزدیده‌اند! یعنی کی دزدیده؟! ایرج افشار نه مرتضی پاشایی بود، نه محمدعلی فردین! ایرج افشار پژوهشگر بود! طرف که سنگ را دزدیده، یا اهل مطالعه بوده! یا سنگ را برداشته که به‌عنوان یادگاری مشاهیر بفروشد! ولی ایرج افشار؟! خب این همه آدم مشهورتر! اگر آن‌قدر آدم پرتی است، امیدوارم از این سنگ به‌عنوان سنگ‌نمای خانه‌اش استفاده کند!

٥٠٠‌میلیون اکانت یاهو هک شده! از من می‌پرسید کسی که هنوز که هنوز است، دارد از یاهو استفاده می‌کند و لابد با اینترنت اکسپلورر به اینترنت می‌آید. حقش است هک شود و باید محتوای چت‌های دوران جاهلیتش هم افشا شود! من این وسط فقط نگران حساب کاربری خودم هستم که مخی که ‌سال ٢٠٠٠ داشتم می‌زدم، هنوز دارم با تلگرام به تلاشم ادامه می‌دهم! من فقط نگران این هستم که محتوای چت آن موقع ما پخش شود! همین!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج