۳۹۳۹۹۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۲۸)

موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (28)

در فیلم سینمایی «مسافران» (Passengers) آوالون نام سفینه ای است که هزاران نفر از انسان ها که فعالیت های حیاتی شان معلق شده را به سیاره جدیدی منتقل می کند. ولی دو تا از مسافران با بازی جنیفر لارنس و کریس پرت ۹۰ سال قبل از آنکه به مقصد برسند بیدار می شوند. در طول پروسه کشف راز پشت پرده، آنها عاشق هم می شوند. جان اسپیتس، فیلمنامه نویس فیلم «پرومتئوس» آن را نوشته و مورتن تیلدوم، کارگردان فیلم «بازی تقلید» آن را کارگردانی کرده است. از دیگر بازیگران این فیلم که قرار است ۲۱ دسامبر به نمایش عمومی درآید می توان به مایکل شین، اندی گارسیا و لارنس فیشبورن اشاره نمود.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (28)

از وقتی که اسکارلت جوهانسون برای نقش اصلی فیلم اکشن زنده «شبح درون پوسته» (Ghost in the Shell) انتخاب شده، شایعاتی پخش شده مبنی بر اینکه روپرت سندرز، کارگردان فیلم «سفیدبرفی و شکارچی» قرار است سکان کارگردانی این فیلم را به دست بگیرد. این فیلم که بر اساس مجموعه مانگایی به همین عنوان نوشته شده، تابحال منبع الهام فیلم های انیمیشن، سریال های تلویزیونی، بازی ها و کتاب های زیادی بوده و قرار است 31 مارس 2017 اکران شود. اسکارلت جوهانسون در نقش سرگرد، هیبرید انسان-سایبورگ و رهبر بخش 9 ظاهر می شود که یکی از نیروهای ویژه است که سعی دارد خطرناک ترین مجرمین را متوقف کند. دیگر بازیگران بین المللی عبارتند از تاکشی کیتانو در نقش رئیس بخش 9 دایسوکه آراماکی، پیلو آسبک در نقش باتو معاون سرگرد و همچنین مایکل پیت، جولیت بینوش، کائوری موموئی، چین هان، دانوسیا سامال، یوتاکا ایزومیهارا و توواندا مانییمو.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (28)

اندی کمپل (با بازی چارلی دی) آموزگاری انگلیسی با اخلاقی ملایم است. ولی در روز آخر مدرسه با همکاری بداخلاق روبرو می شود. ران استریکلند (با بازی آیس کیوب) آن همکار است که همه به شدت از او می ترسند و او اندی را به مبارزه بعد از مدرسه دعوت می کند. متأسفانه کمپل از بقیه آموزگاران کمک زیادی دریافت نمی کند. فیلم سینمایی «کتک‌کاری» (Fist Fight) با بازی تریسی مورگان، جیلیان بل، دین نوریس، کریستینا هندریکس، دنیس هیزبرت و جوانا گارسیا سویشر روز ۱۷ فوریه ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (28)

در فیلم «بابا نوئل بد 2» (Bad Santa 2 ) بیلی باب ثورنتون دوباره با کاراکتر انسان‌گریز ویلی سوک بازمی‌گردد و بار دیگر با مارکوس (با بازی تونی کاکس) همدست می شود تا در شب کریسمس از یک خیریه دزدی کنند. برت کلی دوباره در نقش ثورمن مرمَن برگشته، ولی مارک واترز بجای تری زوئیگاف، سکان کارگردانی را در دست گرفته است. بازیگران جدیدی که به تیم این فیلم اضافه شده اند، کثی بیتز (در نقش مادر ویلی)، کریستینا هندریکس و رایان هَنسن هستند. این فیلم 23 نوامبر به نمایش در خواهد آمد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (28)

درام خانوادگی-جنایی «تعدی بر ما» (Trespass Against Us ) که قرار است در سال ۲۰۱۷ روی پرده سینماها برود، بازیگرانی مانند برندان گلیسون و مایکل فسبندر را در نقش پدر و پسر مجرمی دارد که در حومه شهر و دور از جامعه زندگی می کنند. این فیلم با اکران در جشنواره فیلم تورنتو واکنش های مختلفی از منتقدین دریافت کرد. اوون گلیبرمن از ورایتی آن را بدترین فیلمی که در جشنواره دیده دانسته ولی آلن هانتر از اسکرین دیلی آن را تجربه اول تأثیرگذاری از کارگردانش، آدام اسمیت، به عنوان یک فیلم بلند دانسته و داستان گویی آن را پویا و بازی ها را قوی خوانده است.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (28)

اولین فیلم بلند نیکولاس پشی با اکران در جشنواره فیلم ساندنس در اوایل سال میلادی جاری، بسیاری از بیننده ها را آزار داد. این کابوس سیاه و سفید به بلوغ رسیدن دختر نوجوانی که در سن کم شاهد رویداد بسیار خشن و وحشتناکی بوده را به تصویر می کشد و حتی نقدهای بسیار خوبی دریافت کرده است. فیلم «چشم های مادرم» (The Eyes of My Mother) دوم دسامبر به نمایش عمومی درمی آید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (28)

«لاک‌پشت قرمز» (The Red Turtle) در بخش «نوعی نگاه» جشنواره فیلم کن سال جاری میلادی، مایکل دودوک دوویت کارگردان، جایزه ویژه هیئت داوران را برای اولین همکاری بین المللی در تولید از استودیوی گیبلی دریافت کرد. این فیلم داستان بی کلامی درباره مردی تعریف می کند که در جزیره ای گیر افتاده است. این اولین کار بلند دودوک دوویت است که نقدهای اولیه عالی کسب کرده است. روز ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷ منتظر اکران آن باشید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (28)

فیلم «بلو جی» (Blue Jay) بازیگرانی مانند سارا پلسون و مارک داپلس را در نقش دو دلداده دبیرستانی سابق دارد که پس از 20 سال دوباره به هم می رسند و یک روز را با هم سپری می کنند. این فیلم اولین فیلم بلند الکس لهمان است که داپلس آن را نوشته است و فیلمی سیاه و سفید فقط با دو بازیگر درباره نوستالژی، عشق و افسوس است. نقدهای خوبی از جشنواره فیلم تورنتو به خصوص برای بازی پلسون باعث می شود که بخواهیم منتظر اکران این فیلم در سینماها در روز هفتم اکتبر باشیم.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (28)

مستند کیم ای. اسنایدر نگاهی به نحوه کنار آمدن جامعه نیوتون کانکتیکات با تیراندازی های دبستان سندی هوک در سال ۲۰۱۲ که باعث شد ۲۰ کودک و ۶ بزرگسال کشته شوند می اندازد. تمرکز این فیلم بر نحوه زندگی کردن سه خانواده با خاطراتشان از آن روز و افرادی که از دست داده اند است. «نیوتاون» (Newtown) روز هفتم اکتبر در نیویورک و روز چهاردهم اکتبر در لوس آنجلس اکران می شود و روز دوم نوامبر در کل ایالات متحده به نمایش درمی آید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (28)

کیانو ریوز، رنه زلوگر، گوگو امباثا-راو، گابریل باسو و جیم بلوشی در یک فیلم مهیج حقوقی به نام «کل حقیقت» (The Whole Truth) درباره پسری که به قتل پدرش متهم شده بازی می کنند. ولی آیا کل حقیقت همین است؟ البته که نه، حداقل آنطور که این فیلم تعریف می کند. کورتنی هانت پس از کارگردانی فیلم «رودخانه یخزده» حالا با این فیلم جلو آمده که قرار است روز 21 اکتبر به نمایش عمومی درآید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (28)

فیلم مستند «آماندا ناکس» (Amanda Knox) با اکران در جشنواره فیلم تورنتو در اوایل این ماه نقدهای خوبی دریافت کرد. این فیلم به محکومیت و تبرئه آماندا ناکس، دانشجوی آمریکایی، و قتل همکلاسی اش در سال ۲۰۰۷ می پردازد. این مستند جمعه آینده ۳۰ سپتامبر در نتفلیکس به نمایش در می آید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (28)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• رونی مارا قرار است در فیلم «ووکس لاکس» (Vox Lux) فیلم بعدی بریدی کوربت پس از فیلم «کودکی یک رهبر» بازی کند. این فیلم سفر ۱۵ ساله یک ستاره پاپ را دنبال می کند و موسیقی متن آن از سیا است. (منبع: Variety)

• تام کروز پس از اختلاف بر سر دستمزد با تهیه کنندگان، قرار است به فیلم «مأموریت ناممکن 6» (Mission: Impossible 6) بازگردد. (منبع: Heat Vision)

• جرد لتو قرار است نقش اندی وارهول را در فیلمی زندگی نامه ای نوشته ترنس وینتر بازی کند. (منبع: THR)

• آستین ایبرامز قرار است نقش پسر بن استیلر را در فیلم «وضعیت برد» (Brad's Status) ساخته مایک وایت بازی کند که داستان پدر و پسری را روایت می کند که زندگی در تور کالج ها را تجربه می کنند. (منبع: Variety)

• کارین کوساما قرار است کارگردانی فیلم ترسناک Breed بر اساس رمانی از چیس نوواک را بر عهده داشته باشد. (منبع: Variety)

• جیمی دورنان در حال مذاکره برای بازی در نقش ویل اسکارلت در کنار تارون اگرتون در نقش رابین هود، جیمی فاکس در نقش جان کوچولو و ایو هیوسون در نقش بانو ماریان در فیلم «رابین هود: سرآغاز» (Robin Hood: Origins) است. (منبع: Heat Vision)

• نیکولاس کیج برای بازی در فیلم «آیینه» (Looking Glass) فیلم مهیج مستقلی به کارگردانی دوری اوسکوویتز انتخاب شد. (منبع: Variety)

• کیت بکینسیل به کالم ترنر، کیرسی کلمونس و جف بریجز در فیلم درام مارک وب به نام «تنها پسر زنده در نیویورک» (The Only Living Boy in New York) پیوست. (منبع: THR)

• اد اسکراین به رزا سالازار، کریستوف والتز و جکی ارل هیلی در فیلم «آلیتا: فرشته جنگ» (Alita: Battle Angel) پیوست. (منبع: Heat Vision)

• بیل هیدر قرار است نقش آلفا 5 را در فیلم سینمایی Power Rangers بازی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج