۳۹۴۲۶۹
۵۰۹۷
۵۰۹۷
پ

تزیین زادگاه چرچیل با پرچم آلمان نازی در یک فیلم

یک فرمانده سابق نظامی درباره نخست وزیر فقید بریتانیا می گوید «او در قبرش خواهد لرزید»

روزنامه بانی فیلم: یک فرمانده سابق نظامی درباره نخست وزیر فقید بریتانیا می گوید «او در قبرش خواهد لرزید»

به نقل از هالیوود ریپورتر، بعد از اینکه سازندگان فیلم «ترنسفورمرز: آخرین شوالیه» زادگاه وینستون چرچیل را با نمادهای آلمان نازی تزیین کردند، مراحل تهیه این فیلم با گروهی از نظامیان سابق به مشکل برخورده است.

تزیین زادگاه چرچیل با پرچم آلمان نازی در یک فیلم

روزنامه «سان» عکس‌هایی را از کاخ بلنهایم یعنی جایی که نخست وزیر سابق بریتانیا در سال ۱۸۷۴ در آن به دنیا آمد منتشر کرد که برای فیلمبرداری این پروژه، با صلیب شکسته تزیین شده بود. با استناد به این نشریه، روز چهارشنبه در حین فیلمبرداری این فیلم ساخته مایکل بی، بازیگرانی که یونیوفرم‌های اس‌اس پوشیده بودند به سمت این کاخ حرکت کردند. چرچیل کمتر از یک مایل آن طرف‌تر در کلیسای سن مارتین واقع در بلادون به خاک سپرده شده است.

کلنل ریچارد کمپ، فرمانده سابق نیروهای ارتشی بریتانیا در افغانستان به سان گفت: «می دانم این یک فیلم است، اما از نظر سمبلیک به چرچیل بی احترامی می کند. او در قبرش خواهد لرزید.»

کمپانی پارامونت که توزیع کننده این فیلم است فورا پاسخی به این مسئله نداد، اما خود مایکل بی که روز جمعه با بی‌بی‌سی صحبت می کرد، در مورد جنجالی که پیش آمده صحبت کرد و گفت: «مردم هنوز نتوانسته‌اند فیلمنامه این پروژه را بخوانند و نمی دانند که چرچیل در این فیلم یک قهرمان بزرگ است. اگر الان بود لبخند می‌زد.»

بی اضافه کرد: «وقتی فیلم را ببینید متوجه خواهید شد. من که شخصا احتمالا بیشتر از هر کارگردان دیگری در دنیا از سربازان سابق فیلمبرداری کردم و سربازان فعلی را جلوی دوربینم آورده‌ام. می‌توانید خودتان جستجو کنید و ببینید. من هرگز کاری نخواهم کرد که به سربازان بی‌احترامی کند.»

فیلم «ترنسفورمرز: آخرین شوالیه» جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم هایی است که مرحله ای از فیلمبرداری اش را در کاخ بلنهایم انجام می‌دهد. این کاخ در اوایل سده ۱۷۰۰ بنا شد و از نمادین ترین خانه ها در کل انگلستان است. از دیگر فیلم های که اخیرا آنجا فیلمبرداری کردند می‌توان به «اسپکتر» و «ماموریت غیرممکن: ملت سرکش» اشاره کرد.

«ترنسفورمرز: آخرین شوالیه» آخرین قسمت از مجموعه «تغییر شکل‌دهندگان» است. اولین قسمت این فیلم اکشن و علمی تخیلی محصول سال ۲۰۰۷، به کارگردانی مایکل بی است. در این فیلم بازیگرانی همچون شیا لبوف، مگان فاکس، جان تورتورو، هوگو ویوینگ، جاش دوهامل، ترسی گیبسون، پیترگالن، مارک رایان ایفای نقش کردند. این فیلم درباره برخی وسایل الکتریکی است که موجودات جدیدی هستند که با استفاده از هوش مصنوعی قادر به تغییر شکل دادن شده‌اند. این موجودات به دو دسته طرفداران انسانها ودشمنان آنها تقسیم می‌شوند و به جنگ بایکدیگر می‌پردازند و…
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج