۳۹۴۲۹۰
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

چرا ایرادهای وزیر به افشارزاده وارد است؟

انتقادات تند وزیر ورزش از بهرام افشارزاده مدیرعامل سابق استقلال بیشتر حول و حوش این محدوده بود که چرا افشارزاده بیشتر از رقم تعیین شده در عقد قراردادها هزینه کرده است.

ورزش سه: استقلال در فهرست این فصل خود ۸ بازیکن بالای میلیارد دارد و البته این در شرایطی است که تعداد فوتبالیست‌هایی که قراردادشان رقم نزدیک به میلیارد را یدک می‌کشد نیز کم نیستند و ۶ بازیکن این تیم رقمی بالاتر از ۷۰۰ میلیون تومان برای استقلال تعهد ایجاد کرده‌اند.

این ارقام سرسام‌آور در شرایطی است که صرف حضور در باشگاه استقلال برای بسیاری از فوتبالیست‌های ممتاز ایران مساله مهمی است و البته یقیقا این امکان وجود داشت تا با این ۱۴ نفر و حتی نفرات دیگر طوری مذاکره کرد که دریافتی آنها تا حد زیادی کاهش پیدا کند. استقلالی‌ها در فهرست‌شان بازیکنانی دارند که اگرچه جزو میلیاردی‌های امسال هستند اما یقینا در صورت وجود مسئولیت اقتصادی بیشتر در ذهن مدیران باشگاه با قراردادی به مراتب کمتر در این تیم می‌ماندند. بازیکنانی که البته بعضی از آنها قرارداد سنگین امسال خود را مدیون حضور چهره‌های دیگری در نقل و انتقالات فصل گذشته باشگاه استقلال‌اند.

این مسائل را با موضوع کاهش درآمدها در فوتبال ایران جمع بزنید و به نتیجه برسید. فوتبال در ایران بیش از ۹۰درصد درآمد خود را با منابع دولتی و نفتی گره زده و هنوز شرایط باشگاه‌ها به سمتی نرفته تا از کیسه خرج کنند وگرچه استقلال و پرسپولیس و تا حدی تراکتور با دریافت مبالغی از شرکت‌های مختلف برای تبلیغات روی پیراهن و موضوع پیامک‌ها درآمد خود را تامین می‌کنند، اما باز هم مساله‌ای به نام بدهکاری و نبود منابع درآمدی مطمئن مثل حق پخش تلویزیونی باعث می‌شود که لاجرم مدیران این باشگاه‌ها محتاط‌تر تصمیم به خرج کردن بگیرند که البته افشارزاده کمتر در این زمینه مدیریت کرده و فهرست استقلال با حداکثر ولخرجی بسته شده است.

جالب اینکه علیرضا منصوریان فصل پیش در باشگاه نفت تهران هم رویه‌ای مشابه را به این باشگاه تحمیل کرد که نتیجه‌اش، ورشکستگی کامل باشگاهی بود که در صورت خرج متناسب با جیب شرایط بهتری نسبت به امروزش می‌داشت.

اینکه وزیر ورزش از مدیر منصوب خود می‌خواهد مراقب مخارج بی‌رویه آن هم در حوزه نقل و انتقال بازیکن‌ها باشد، اعتراض کاملا واردی است. به خصوص که متاسفانه باشگاه‌های ایران اصولا همه درآمد خود را صرف بازیکن می‌کنند و هیچ درصدی از بودجه سالیانه صرف توسعه و آینده نمی‌شود. اگر این روش درست بود قطعا کشورهای صاحب فوتبال هم آن را در پیش گرفته بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تلاش آقای وزیر برای قهرمان کردن پرسپولیس نتیجه ستودنی هست اما نتیجه نداره. فقط در نابود کردن استقلال موفق بوده.

    • فریبا

      اس دق لال خودش نتیجه نمیگیره
      وزیر چیزی کم نگذاشته برای اس دق لال

    • mahdi beheshti

      اعتراضش وارده ولی اینکه از پرسپولیس حمایت میکنه و میگه اونا کم خرج کردن درسته آخه.سیدجلالبا۷۵۰میلیون اومده یا امیری و... رقم قراردادشون واقعیه ک این وزیر واقعا بی عدالت بیاد اینطوری حرف بزنه.این دولت میخواد رای طرفدارن پرسپولیسو جمع کنه حالا بعد۱۰سالم میخواد ی قهرمانی بشون بده واقعا متاسفم برا مملکت

    • بی نام

      تازه داره شرایط برابر میشه
      دوستان استقلالی یادشون نیست آقای سیاسی چ بلای سر پرسپولیس آورد
      اونموقع حتما ما باید میگفتیم خادم استقلالی هستش؟

    • میلاد ایمانیان

      باه دشمنی رسانه ها با استقلال غیر قابل انکار هست شما که میگید وزیر درست میگه چرا افشار زاده رو نزاشت کار کنه تا آخر فصل بگه چرا با این همه خرج به جایی نرسیدی عمدا اونو کنار زد تا به استقلال ضربه بزنه اگه خیلی تو فکر بیت المال هستید استقلال خودش آدم داره حاجی فتح الله زاده انصاری و شفیه زاده و توفیقی آماده هستند تیمو بگیرن و خودشون خرجشو بدن نه مثل پرسپولیس و هدایتی دشمنی شما با استقلال چیز پنهونی نیست اینو چاپ کن اگه بی طرف هستی

    • میلاد ایمانیان

      وقتی سه وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش رد بشه دیگه بهتر از گودرزی نصیب ما نمیشد وزیر پرسپولیسی نمیخوایم نمیخوایم همین خوب شد علنی کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج