۳۹۴۳۵۴
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

تذکر به نوبخت: حرمت مراجع تقلید را حفظ کنید

تعدادی از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار لزوم تذکر به سخنگوی دولت برای حفظ حرمت مراجع عظام تقلید شدند.

خبرگزاری تسنیم: تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (چهارم مهرماه ۹۵) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

جواد کریمی‌قدوسی، احد آزادی‌خواه، حسن نوروزی، احمد سالک‌کاشانی، محمد دهقانی و حسینعلی حاجی‌دلیگانی نمایندگان مشهد، ملایر، رباط کریم، اصفهان، چناران و شاهین‌شهر به رئیس‌جمهور لزوم توجه جدی به سخنگوی دولت راجع به حفظ احترام مراجع عظام تقلید و عدم دخالت در مسائلی را که در تخصص و صلاحیت وی نیست، متذکر شدند.

اخیراً برخی مراجع عظام تقلید در استفتایی کشت و تجارت محصولات تراریخته را تا قبل از تأیید سلامت این محصولات جایز ندانستند که نوبخت سخنگوی دولت در واکنش به این مساله با اعلام اینکه دولت مدافع تولید محصولات تراریخته است، گفت: زمانی بود که برخی افراد به بلندگو به‌عنوان ابزار شیطان نگاه می‌کردند، امروزه نیز برخی افراد به محصولات تراریخته که دارای فواید علمی هستند با چنین دیدی نگاه می‌کنند.

قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار توضیح علت اتخاذ برخی تصمیمات عجولانه دولت برای قطع حقوق‌های نجومی مدیران ارشد بانک‌ها و دستگاه‌ها شد که سبب کاهش مزایا و تسهیلات قانونی کارمندان بانک‌ها و بروز نارضایتی در این قشر شده است.

مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم به اتفاق ۵۵ نفر دیگر از نمایندگان به وزیر ورزش و جوانان ضرورت تغییر تاریخ برگزاری مسابقه فوتبال ایران و کره جنوبی به غیر از روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی را متذکر شدند.

سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار جلوگیری از سیاسی شدن فضای آموزش و پرورش در مراکز استان شد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان به وزیر امور خارجه لزوم تحرک دستگاه دیپلماسی در مقابله با لجن‌پراکنی مقامات آل سعود در منطقه را متذکر شد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر به وزیر راه و شهرسازی لزوم جلوگیری از سرمایه‌گذاری شرکت دونازر اتریش با وجود ده‌ها شرکت نامدار ایرانی در زمینه تهیه با کیفیت غذا در کشور را متذکر شد.

شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن در تذکری به وزرای اقتصاد و دادگستری خواستار توضیح علت عدم تعیین تکلیف سپرده‌گذاران موسسه ثامن‌الحجج که مدت‌هاست گرفتار سوءاستفاده برخی و عدم نظارت مسئولین است، شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب نماینده گنبدکاووس کارمندان بانکها رو میبینه که یه ذره مزایاشون کم شده ، ولی میلیونها کارمند رو نمیبینه که با حداقل حقوق و با مزایای بسیار ناچیز و کمتر از کارمندان بانکها دارن دست و پنجه نرم میکنند و زندگی را با مشغت میگذرانند . متاسفم براتون که اسم خودتون رو گذاشتید نماینده مردم.

    • اریا

      چشممان روشن نماینده گنبد از حقوقای نجومی حمایت کرده اقای نماینده ببین کجا هستی مردم ما براخرید نان خالی هم مشکل دارن چرا حمایت میکنی از گردن کلفتا به ابادانی شهرت فکرکن اقای قرجه

    • حسین

      هر کس باید در جایگاه خودش سخن بگوید م

    • فاضل

      سخنگوی دولت که خود انسان باسوادی است باید بدانند که هرزمینه ای کارشناسان خود را دارد و درباره گیاهان تراریخته متخصصان ژنتیک بایستی نظر دهند.مراجع معظم تقلید هم از نظر شرعی و هم از نظرعلمی اظهار نظر به جایی داده اند.

    • بدون نام

      من نمیدونم چرادوستان میان اینجانظرمیدن مگه کی میادنظراروبخونه واهمیت بده دولت؟ نمایندها؟ خداوکیلی کی؟ اصلاکسی ازایناهست که بدونه برترینهاییم وجودداره؟!!!!

    • بدون نام

      ادب نداره .از اول دولت داره بی ادبی میکنه

    • بدون نام

      نوبخت از صد تا حرفی که میزنه نودونهتاش دروغه فقط تو ظاهر خوبه.............

    • بدون نام

      هر ... میدونه تراریخته باعث نابودی بشره.محصولات تراریخته تو اروپا آمریکا و اسراییل ممنوعه واسه انسان بعد این آقا نمیدونه یعنی تراریخته چیه؟من دیگه لب به هیچی نمیزنم.فکر میکنید چرا نازایی زیاد شده؟

    • بدون نام

      به هر دری میزنن تا دولت روحانی و بکوبن و از چشم مردم بندازن ولی شدنی نیست برادر نمیتوانید روحانی انتخاب مردم هست و خواهد ماند.

    • متخصص ژنتیک

      من به عنوان متخصص ژنتیک میدونم که محصولات تراریخته تاثیرات نامطلوبی روی انسانها داره و خیلیاشون باعث سرطان و هزاران مشکل میشه
      نمیدونم چرا مسئولای ما کمر به نابودی ملت خودشون بستن و به خاطر سود اقتصادی و ...خودشون با مردمشون این کارو میکنن
      بخدا اینا دشمنتون نیستن مردم خودتونن که دارید هر روز هزار تا بیماری و مشکل واسشون درست میکنید
      میدونن کالباس و ...چ آشغالایین ولی توجیهشون میکنن
      روغن پالم و برنج هندی و ...
      چندتا از هنرنماییاشونو بگم؟
      سونامی سرطان توی ایران داره میاد
      اگه راست میگی سانسور نکن و منتشر کن

    • بدون نام

      ...
      الهی اونی که میدونه اینا ضرر داره و به خاطر سودش و نفع خودش اینکارارو میکنه یه دردی بهش بخوره که حالیش بشه
      انگار ما مردم موش آزمایشگاهیم هر بلایی مبخان سرمون میارن با یه لبخند روی لب چاشنیش
      حرفم بزنیم میگن هیچی حالیتون نیست
      ...
      جان مادرت منتشر کن سانسورش نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج