۳۹۴۴۸۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آمار فوق العاده بنزما در رویارویی با حریفان لالیگا

مهاجم فرانسوی رئال مادرید تنها ۳ دقیقه پس از ورودش به میدان، توانست برابر لاس پالماس به گل برسد تا رکوردی جالب را به نام خودش به ثبت برساند.

وبسایت نود: از سال ۲۰۰۹ که کریم بنزما به رئال مادرید منتقل شد تا به امروز موفق شده است مقابل ۳۰ باشگاهی که در رقابت‌های لالیگا برابر آن‌ها قرار گرفته است گلزنی کند، این مهاجم فرانسوی تا پیش از دیدار دیشب مادریدی‌ها مقابل لاس پالماس موفق نشده بود دروازه این تیم را باز کند، اما ۳ دقیقه بعد از ورودش به زمین توانست مقابل این تیم نیز گلزنی کند تا لاس پالماس سی‌امین باشگاهی باشد که بنز مادریدی مقابلش گبزنی می کند. در دقیقه ۶۷ این بازی، خاوی واراس ضربه کریستیانو رونالدو را مهار کرد اما توپ برگشتی روبروی بنزما قرار گرفت و این مهاجم فرصت طلب گل دوم مادریدی‌ها را به ثمر رساند. هرچند که رئال مادرید نتوانست برتری اش را حفظ کند و دو امتیاز حساس این بازی را از دست داد اما کریم بنزما موفق شد در این دیدار رکورد جالبی را به ثبت برساند. از زمانی که بنزما لیون را به مقصد رئال مادرید ترک کرد، تا به حال ۱۱۳ گل در مسابقات لا لیگا برای رئال مادرید به ثمر رسانده است و در مقابل ۳۰ باشگاه مختلف موفق به گلزنی شده است. او ۹ گل را مقابل گرانادا به ثمر رسانده است و مقابل ختافه و رایو وایکانو نیز ۷ بار گلزنی کرده است. همچنین این مهاجم فرانسوی مقابل مالاگا، بیلبائو، سویا، سوسیه داد و بارسلونا نیز ۶ بار گلزنی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج