۳۹۴۴۸۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

میلاد: دشمن شماره یک فدراسیون هستم!

ناظر کمیته ملی المپیک در قایقرانی می‌گوید به خاطر گزارشاتی که به کمیته داده حالا به عنوان دشمن شماره یک فدراسیون به حساب می‌آید.

خبرگزاری فارس: محسن میلاد درباره ارتباطاتی که با کمیته ملی المپیک به عنوان ناظر قایقرانی داشت، گفت: ما به صورت مرتب گزارشات خودمان را به کمیته ملی المپیک می‌فرستادیم که بر اساس واقعیت هم بود. پیش‌بینی من این بود مهسا جاور به فینال D نمی‌رسد که این اتفاق هم افتاد.

وی افزود: موارد فنی را که به نظرم می‌رسید به کمیته المپیک می‌گفتم و ارزیابی‌ام را از نتایج ملی‌پوشان در مسابقات در اختیار آنها قرار می‌دادم، حالا بعد از آن وظیفه کمیته بود که بخواهد روی آن ترتیب اثر بدهد. من سعی می‌کردم مسابقات ورزشکاران را ارزیابی و رکوردهای آنها را آنالیز کنم. بر اساس آن گزارشات به کمیته داده می‌شد.

رئیس سابق کمیته آبهای آرام در پاسخ به این سوال که برخی اعتقاد دارند اگر ناظران از بدنه فدراسیون باشند ممکن است وابستگی خاصی داشته باشند، عنوان کرد: ناظران معمولا از افراد صاحب سبک و تجربه انتخاب می‌شوند و بر اساس آن نظریه می‌دهند. فکر می‌کنم باید چارچوب‌هایی باشد تا ناظران بتوانند راهکارها و نظرات خود را در فدراسیون‌ها اعمال کنند و اگر نکته‌ای هست به فدراسیون گوشزد شود.

میلاد با اشاره به اینکه فدراسیون قایقرانی با همکاری‌اش به عنوان ناظر مخالف بود، تصریح کرد: به خاطر گزارشات واقعی که دادم فدراسیون به عنوان دشمن به من نگاه می‌کند! حتی دوستان تماس گرفتند و گفتند من ناظر نباشم، اما نظر کمیته این نبود.

وی ادامه داد: ناظر باید در جلسات فنی فدراسیون شرکت کند تا از ریز تصمیمات آنها با خبر باشد، اما در فدراسیون قایقرانی به این صورت نبود. من حالا دشمن شماره یک فدراسیون هستم. این فدراسیون حتی کمیته فنی ندارد، چرا که حرف، حرف رئیس فدراسیون خواهد بود.

ناظر کمیته ملی المپیک در ادامه صحبت‌هایش با ابراز نگرانی از شرایط موجود قایقرانی، خاطرنشان کرد: اگر شرایط به همین صورت ادامه پیدا کند در بازی‌های آسیایی 2018 باید در کانوئینگ با مدال‌های نقره و برنز خداحافظی کنیم. وقتی از 4 سهمیه به یک سهمیه رسیده‌ایم یعنی فاجعه! ما تازه در جمع فدراسیون‌های المپیکی قرار گرفته بودیم و رویمان حساب می‌کردند، اما حالا با سلام و صلوات سهمیه می‌گیریم و دیگر قایقرانی دنیا برای ایران تره هم خرد نمی‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج