۳۹۴۵۴۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

محاکمه دزدی که دوستش را کشت

سه جوان که برای سرقت شبانه، خودرویی را دزدیده بودند، پیش از سرقت با گشت پلیس روبه‌رو شدند و در جریان تعقیب و گریز با مأموران در شرق تهران، یکی از آنان از خودرو بیرون پرید تا پای پیاده به فرار ادامه دهد.

روزنامه ایران: سه جوان که برای سرقت شبانه، خودرویی را دزدیده بودند، پیش از سرقت با گشت پلیس روبه‌رو شدند و در جریان تعقیب و گریز با مأموران در شرق تهران، یکی از آنان از خودرو بیرون پرید تا پای پیاده به فرار ادامه دهد.

ولی دوستش که رانندگی خودرو را برعهده داشت تصمیم گرفت با دنده عقب از معرکه دور شود که ناغافل یکی از همدستانش را زیر گرفت و باعث مرگش شد. با این حال اما باز هم به فرارش ادامه داد.

صبح دیروز عامل قتل، در شعبه هشتم دادگاه کیفری تهران به اتهام قتل دوستش محاکمه شد.به‌گزارش خبرنگار حوادث«ایران»، حادثه شامگاه بیستم اردیبهشت سال ۹۲ اتفاق افتاد و با کشته شدن پسر ۲۲ ساله‌ای زیر چرخ‌های خودروی پژو «پرشیا»، بازپرس ویژه قتل در صحنه حاضر شد و دستور دستگیری راننده پرشیا را داد.«سینا» -۲۲ ساله- حدود ۲ ماه تحت تعقیب پلیس بود تا اینکه در بازگشت به خانه‌شان به اتهام قتل دوستش دستگیر شد.

متهم در نخستین مرحله بازجویی به قتل غیر عمدی دوستش اعتراف کرد و گفت: به‌هیچ‌عنوان انگیزه‌ای برای کشتن دوستم نداشتم. با این حال «سینا» و دیگر همدستش «جواد» بار دیگر برای روشن شدن نحوه مرگ دوستشان تحت بازجویی قرار گرفتند و سرانجام سینا در رابطه با قتل شبه عمد تحت تعقیب قرار گرفت.اما در مراحل بعدی با توجه به اعتراض اولیای دم او به‌عنوان متهم به قتل عمد در شعبه هشتم دادگاه کیفری محاکمه شد.

پدر و مادر وحید (متوفی) نیز برای او درخواست قصاص کردند. در جلسه محاکمه دیروز، سینا در شرح ماجرا به قضات گفت: «شب حادثه من، وحید و جواد پس از مصرف مواد مخدر خودروی پژو پرشیا را متوقف کردیم تا با آن نقشه سرقت‌مان را اجرا کنیم. تازه سوار خودرو شده بودیم که متوجه گشت پلیس شدیم و بلافاصله تصمیم به فرار گرفتیم که در جریان تعقیب و گریز با پلیس وحید زیر چرخ‌های خودرو کشته شد.

در پایان محاکمه قاضی «حشمت‌الله توکلی» مستشار ارشد شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران و قاضی ملکی پس از شنیدن اظهارات متهم و شاکیان پرونده برای صدور رأی وارد شور شدند و سرانجام او را به پرداخت دیه کامل انسان و ۵ سال حبس محکوم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سینا یزد

      مقصر اصلی دولت است که جلو مواد مخدر را نمیگیره از مرز به راحتی وارد میشه وچهار نفر جوانهای بی عقل مصرف میکنن وشاهد همچین جنایتهایی میشیم

    • آناهید

      حرف حق بزنیم دولت چجوری جلوی قاچاق و ورود مواد به کشور رو بگیره وقتی خودمون هزار جور حقه و کلک برای ورود مواد به کشورمون داریم؟؟؟خودمون عاقل باشیم وسوسه انگیزه که مواد بکشی ولی به خاطر اینده ی خودمون دست بزاریم روی هوس هامون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج