جاباما
۳۹۴۵۶۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

علوان‌زاده: در پرسپولیس رقیب ندارم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در پرسپولیس رقیب ندارم و با بازیکنان هم‌پستی خودم رفیق هستم.

خبرگزاری میزان: احسان علوان زاده درخصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: همان‌طور که برانکو گفت، پرسپولیس برابر سپاهان اروپایی بازی کرد و برد ارزشمندی را به دست آورد تا انشاالله بتوانیم با ادامه روند رو به رشدی که داریم بتوانیم در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببریم و انتظار هواداران خوب پرسپولیس را برای قهرمانی در لیگ برتر را پایان بدهیم.

وی درباره حضورش در دقایق پایانی بازی با سپاهان گفت: برخلاف این که خیلی‌ها در اولین تجربه این‌چنینی خود استرس دارند من از روحیه و شرایط خوبی برخوردار بودم و تمام تلاش خود را به کار گرفتم تا در همان دقایق کوتاه برنامه‌ها و خواسته‌های مدنظر کادرفنی را اجرایی کنم و خیلی خوشحالم که مربی بزرگی مثل برانکو به من اعتماد کرد و این فرصت را در اختیار من قرار دادند تا برای تیم بزرگ پرسپولیس بازی کنم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درمورد اینکه چقدر برای حضور مجدد در ترکیب پرسپولیس شانس دارد عنوان کرد: تیم ما مهره‌ها و بازیکنان خوب و بزرگی دارد ولی حضور پرسپولیس درسه جام این فرصت را برای همه به وجود می‌آورد تا زمان برای بازی همه برسد.

علوان‌زاده در مورد رقابت سنگینی که در پست او در پرسپولیس وجود دارد اظهار داشت: امیری و عالیشاه هم‌پستی‌های من هستند و از نظر من آنها رقبای من نیستند، با این دو بازیکن رفیقم و چیزهای زیادی را از آنها یاد می‌گیرم.

وی در پایان گفت: با توجه به این که قرار است در جام‌حذفی بدون ملی‌پوشان به میدان برویم ، فکر می‌کنم فرصت خوبی نصیب بقیه بازیکنان تیم شود تا اعتماد کادرفنی را به خود جلب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سرباز ارتش سرخ

      درود بر احسان با این صحبت قشنگش .

    • بدون نام

      آفرین تلاش مهمترین چیزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج