۳۹۴۶۱۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

به‌روزرسانی‌های کیا سول ۲۰۱۷

کیا سول ۲۰۱۷ پیش از آنکه برای فروش در پایان امسال در اروپا آماده شود در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی خواهد شد و البته هم‌اکنون اطلاعات کاملی از این خودرو در دسترس بوده و می‌دانیم که با پیشرانه‌ی بنزینی جدیدی عرضه خواهد شد.

وب سایت پدال - شاهین احمدزاده: کیا سول ۲۰۱۷ پیش از آنکه برای فروش در پایان امسال در اروپا آماده شود در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی خواهد شد و البته هم‌اکنون اطلاعات کاملی از این خودرو در دسترس بوده و می‌دانیم که با پیشرانه‌ی بنزینی جدیدی عرضه خواهد شد.

به‌روزرسانی‌های کیا سول 2017

پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری T-GDI که در قلب Cee'd و Pro Cee'd GT می‌تپد در این خودرو بکار رفته و سول فیس لیفت را به قدرتمندترین مدلی بدل خواهد کرد که تا کنون تولید شده است. قدرت ۲۰۱ اسب بخاری این پیشرانه از طریق گیربکس ۷ سرعته ی دوکلاچه ی جدید به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد.

به‌روزرسانی‌های کیا سول 2017

شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این خودرو ۷.۵ ثانیه بوده و سقف سرعت آن نیز ۱۹۶ کیلومتر در ساعت اعلام شده است. برای متوقف کردن سول قدرتمندتر از ترمزهای بزرگ‌تری بهره گرفته شده و راننده‌ها می‌توانند حالت‌های نرمال، اکو و اسپورت را در نمونه‌ی فیس لیفت شده‌ی سول انتخاب کنند.

به‌روزرسانی‌های کیا سول 2017

به منظور اطمینان از برجسته‌تر شدن این نسخه بهبودهای ظاهری مثل چراغ‌های قرمز در سپر جلوی برجسته‌تر، جلوپنجره‌ی بازنگری شده، دو خروجی اگزوز و رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی با طراحی ۱۰ پره در خودرو به چشم می‌خورند.

به‌روزرسانی‌های کیا سول 2017

جذابیت طراحی داخل خودرو نیز سرایت کرده و شاهد طراحی رنگی متمایز با پوشش چرم مشکی و دوخت‌های نارنجی و فرمان D شکل هستیم.

به‌روزرسانی‌های کیا سول 2017

کل مدل‌های سول ۲۰۱۷ از ارتقا یافتگی‌هایی نظیر سپرهای متفاوت، چراغ‌های جلوی HID، جلوپنجره‌ی دماغه‌ی ببر به‌روز شده و چراغ‌های عقب بازنگری شده سود می‌برند.

داخل کابین همچنین صفحه لمسی رنگی ۵.۷ یا ۸ اینچی موجود بوده و سیستم اطلاعات سرگرمی قابلیت هماهنگی با اپل کارپلی و اندروید اتو را دارد.

به‌روزرسانی‌های کیا سول 2017

سول ۲۰۱۷ همچنین دارای دوربین پشتی، پورت USB جدید در عقب، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم در ۸ جهت و برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران است. مدل‌هایی که از گیربکس دوکلاچه استفاده می‌کنند انتخاب‌کننده‌ی حالت رانندگی را نیز با خود ارائه می‌کنند. تشخیص نقاط کور به همراه هشدار ترافیک پشت برای اولین بار به این خودرو اضافه شده‌اند.
به‌روزرسانی‌های کیا سول 2017
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج