۳۹۴۷۲۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

«کلاه قرمزی» از شبکه دو پخش می‌شود یا نسیم؟

پیش از این گفته شده بود که مجموعه«کلاه قرمزی» به‌دلیل کمبود بودجه و عدم پرداخت دستمزد عوامل «کلاه قرمزی» قرار است از طریق شبکه‌های اینترنتی پخش شود.

روزنامه صبا: پیش از این گفته شده بود که مجموعه«کلاه قرمزی» به‌دلیل کمبود بودجه و عدم پرداخت دستمزد عوامل «کلاه قرمزی» قرار است از طریق شبکه‌های اینترنتی پخش شود.

اما امروز در اخبار غیررسمی اعلام شد که پخش برنامه «کلاه قرمزی» در اینترنت لغو شده و قرار است که از شبکه دو سیما یا شبکه نسیم پخش شود؛ خبری که روابط عمومی شبکه دو سیما هم آن را در گفت‌وگو با ما تایید کرد. به همین خاطر با علی‌اکبر کاظمی؛ قائم‌مقام شبکه نسیم، تماس گرفتیم و وی توضیحات شفافی در این باره ارائه نداد و این مساله را نه تایید کرد و نه تکذیب و فقط به این موضوع اشاره کرد که فعلا در این‌باره چیزی به من گفته و ابلاغ نشده است.

کاظمی در این‌باره گفت: تا الان خبری در این زمینه به من نرسیده و اتفاق جدیدی نیفتاده است. اما ما برنامه‌ای به‌نام «اینجا چه خوب است» به کارگردانی نیما دهقان را داریم که پس از ایام سوگواری امام حسین(ع) و اوایل آبان‌ماه پخش می‌شود.

کاظمی با اشاره به برنامه‌های شبکه نسیم در ایام محرم نیز گفت: در ایام محرم و صفر مسابقه «هوش برتر» و فینال آن نیز در ابتدای ماه ربیع‌الاول با اجرای افشین ذی‌نوری در ۶۲قسمت ساعت۲۱ از شبکه نسیم پخش خواهد شد که تولید آن نیز شروع شده است. فصل اول «هوش برتر» در نوروز۹۵ در ۱۵قسمت پخش و با استقبال خیلی خوبی مواجه شد.

قائم‌مقام شبکه نسیم در پایان گفت: علاوه براین پخش برنامه‌های روتین‌مان را هم بعد از دهه اول خواهیم داشت، البته این برنامه‌ها هنوز نهایی نشده‌اند. در رابطه با «خندوانه» هم باید بگویم که پخش این برنامه بعد از ماه محرم و صفر آغاز خواهد شد و ادامه همین فصل را ارایه می‌دهیم. ناگفته نماند شبکه نسیم سری جدید برنامه «چنددرجه» را هم در این ایام برای مخاطبانش در نظر دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خواهش میکنم از نسیم پخش کنید ما اینجا باید با اینترنت دو رو بگیریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج