۳۹۴۷۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اشتهای سیری ناپذیر گواردیولا

سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی بهترین شروع تاریخ این باشگاه را رقم زد. منچستر سیتی از ده بازی خود در ابتدای فصل در تمامی رقابتها، به ده پیروزی دست یافت.

وب سایت نود: پپ گواردیولا سرمربی جدید باشگاه منچستر سیتی پس از کسب ده پیروزی متوالی، همچنان به دنبال کسب موفقیت های بیشتری از این تیم بوده و مطمئن است که بازیکنان تیمش پتانسیل آن را دارند که به همین اندازه اکتفاء نکنند.

تیم فوتبال منچستر سیتی در هفته ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد میزبان خود سوانسی سیتی را با نتیجه سه بر یک شکست داده و به این ترتیب به دهمین پیروزی خود با هدایت پپ گواردیولا دست یابد. مربی اسپانیایی من سیتی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:

هواداران باید به خوبی این مسئله را درک کنند که ما همیشه برای بردن و پیروز شدن به میدان نمی رویم؛ بلکه گاهی اوقات هم ممکن است بازی را واگذار کنیم. مطمئن باشید که باختن هم برای پیشرفت کردن لازم است. تا تیم شما شکست نخورد، نمی توانید بهتر شوید. تصور من بر این بود که زودتر از اینها تیم من متحمل شکست شود، اما ما همچنان بدون شکست بازیها را سپری می کنیم.

گواردیولا در ادامه گفت:

در ماه سپتامبر شش بازی داریم؛ شش بازی یعنی ۱۸ امتیاز سخت و دشواری که باید برای آنها بجنگیم. در فوتبال هیچگاه خط پایانی برای شما وجود ندارد و می توانید بهتر از قبل باشید. عملکرد انفرادی بازیکنان، عملکرد گروهی، نحوه بازی شما و حریفان همگی از جمله عواملی هستند که هر مسابقه متفاوت از یک بازی دیگر می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج