۳۹۴۹۵۴
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

سرنوشت تعطیلی شنبه‌ به‌ جای پنج‌ شنبه‌ ها

معاون رئیس‌جمهور با استقبال از برگزاری تورهای گردشگری برای بیماران خاص از جمله بیماران پروانه‌ای درباره جایگزینی تعطیلی شنبه به جای پنج‌شنبه گفت: تعطیلی همیشگی شنبه‌ها منوط به هماهنگی تمام نهادها علی‌الخصوص وزارت آموزش و پرورش در کشور است.

خبرگزاری تسنیم: مسعود سلطانی‌فر؛ معاون رئیس‌جمهور در حاشیه مراسم روز جهانی گردشگری که با حضور رئیس‌جمهور و وزرای ارتباطات و آموزش و پرورش برگزار شد، در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره اجرای تورهای گردشگری برای بیماران خاص از جمله بیماران پروانه‌ای که هم نمی‌توانند به دلیل شرایط فیزیکی و مالی درجامعه حضور یابند، اظهار داشت: پیشنهاد خوبی است و ما سعی می‌کنیم آن را به تورگردانان برای اجرای چنین تورهایی برای بیماران پیشنهاد کنیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پاسخ به انتقادی مبنی بر اینکه چرا سازمان در مواجهه با تخریب‌های مجموعه‌هایی مانند صاحبقرانیه و عمارت مسعودیه، واکنش سریع ندارد، تصریح کرد: ما آن طور که باید در برابر این تخریب‌ها واکنش نشان دادیم مثلا درباره وضعیت صاحبقرانیه این مجموعه را تعطیل کردیم تا بازسازی آن صورت پذیرد و مسلماً این می‌توانست بهترین واکنش باشد.

وی درباره سرنوشت تعطیلی روز شنبه به جای پنج‌شنبه برای هماهنگ شدن تعطیلات ایران با کشورهای دنیا توضیح داد: نخستین چیز این است که به هر حال تعطیلی جمعه برای مسلمانان مهم است. آن را نمی‌توان تغییر داد ولی اینکه به جای پنج‌شنبه، شنبه‌ها تعطیل شود برخی کشورها این کار را انجام دادند و آثار و فواید آن را نیز در هماهنگی با تعطیلات دنیا به دست آوردند.

معاون رئیس‌جمهور درباره تعطیلی همیشگی شنبه‌ها به جای پنج‌شنبه خاطرنشان کرد: در زمینه جابه‌جایی تعطیلات شنبه به جای پنج‌شنبه، مسلماً باید همه نهادها و ارگان‌ها با یکدیگر هماهنگ متفق‌القول باشند که مهمترین وزارتخانه در این‌باره وزارت آموزش و پرورش است که باید برنامه‌ریزی‌های لازم را در این‌باره انجام دهد.

در مراسم روز جهانی گردشگری چندین رونمایی از جمله تمبر، سایت جدید گردشگری و مجموعه‌ ICT روستایی رونمایی به عمل آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوره احمدی نژای یکروزه دوتا دانشگاه مهم دولتی را ادغام کرد اب از اب تکان.نخورد تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه که به اقتصاد مملکتم کمک میکنه شدنیه چرا اینقدر تعلل میکنن از بی فکری مسیولینه

    • بدون نام

      خیلی کار میکنن دنبال تعطیلی بیشترم میگردن

    • شنبه نههههههه

      واااای فقط همین مونده بود.این برنامه نشدنیه.کل برنامه های زندگی رو بهم میریزه.همینطوریش کلی مشکلات زندگی هستش ،حالا باید با این موضوع هم کنار بیایم؟!!!

    • محمد

      تعطیلات ایران نیز باید منطبق با کشورهای پیشرفته گردد و این خود زمینه پیوستن ایران به wtoیا سازمان تجارت جهانی را فراهم میکندو خیلی زود باید اقدام شود و این یک حرکت مثبت و روبه جلو خواهد بود.در همه کشورها شنبه و یکشنبه تعطیل رسمی میباشد و مردم هم از زندگی و وقت خود لذت میبرن و درکنار کار به تفریح و گردش خود نیز میرسند ولی درایران کار سخت نتیجه معکوس دارد و با کم کردن تعطیلات جبران نمیشود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج