جاباما
۳۹۴۹۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

غلامرضا محمدی سرمربی تیم نوجوانان شد

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان شد.

خبرگزاری تسنیم: جلسه عصر امروز (دوشنبه) شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد با انتخاب کادر فنی تیم ملی بزرگسالان، سرمربی تیم ملی نوجوانان و گزینه اصلی مدیریت تیم‌های پایه به پایان رسید. در این جلسه غلامرضا محمدی سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد به عنوان جایگزین مراد محمدی به سمت سرمربی‌گری تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان دست پیدا کرد.

همچنین امیر خادم معاون وزیر ورزش و جوانان نیز به عنوان گزینه پیشنهادی برای بدست آوردن سمت مدیریت تیم‌های پایه کشتی آزاد مطرح شد. در این جلسه دستیاران محمد طلایی در تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان نیز مشخص شدند.

مصوبات شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد به نقل از سایت فدراسیون کشتی به شرح زیر است:

۱- مقرر گردید کارشناس فنی واجد شرایطی به عنوان مسئول کمیته ارزیابی فنی (آنالیز فنی) تیم‌های ملی کشتی آزاد معرفی شود.

۲- پیرو صحبت‌های صورت گرفته با امیر رضا خادم، و اخذ نظر مساعد کلی ایشان، پس از بحث‌ها وبررسی‌های به عمل آمده ، مقرر شد به عنوان گزینه اول، حضور مشارالیه به عنوان مسئول فنی رده سنی پایه در کشتی آزاد از طریق مذاکره مدیر تیم‌های ملی با نامبرده پیگیری شود.

۳- مجید ترکان، غلامرضا محمدی را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان مطرح و پس از بررسی و مباحث مربوطه، مورد تائید اعضای شورای فنی قرار گرفت. همچنین وی جهت معرفی سرمربی تیم ملی کشتی جوانان آزاد تا جلسه آتی شورای فنی مهلت خواستند.

۴- برنامه شش ماهه دوم سال ۱۳۹۵ در رده سنی خردسالان و نونهالان ارائه و به تائید اعضای محترم شورا رسید.

۵- برنامه شش ماهه دوم سال ۱۳۹۵ در رده سنی نوجوانان ارائه و به تائید اعضای محترم شورا رسید.

۶- برنامه شش ماهه دوم سال ۱۳۹۵ در رده سنی جوانان ارائه و به تائید اعضای محترم شورا رسید.

۷- برنامه شش ماهه دوم سال ۱۳۹۵ در رده سنی بزرگسالان ارائه و به تائید اعضای محترم شورا رسید.

۸- با توجه به اینکه جام تختی سال ۱۳۹۴ به عنوان مسابقات انتخابی تیم ملی اوزان غیر المپیکی در فرآیند انتخابی تیم ملی سال فنی ۹۴-۹۵ در نظر گرفته شده است، سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشتی آزاد به شورای فنی پیشنهاد کرد:

الف : با توجه به کسب نتیجه بهنام احسان‌پور در رقابت‌های جام تختی در وزن ۶۱ کیلوگرم و نیز نتایج مسعود اسماعیل پور در انتخابی مرحله دوم تیم ملی و مسابقات جام جهانی آمریکا، دو نفر مذکور در خلال مسابقات بین المللی جام شاهد (هفته اول آبان ماه) رقابت کرده و نفر برتر پس از کسب دو پیروزی در سه مسابقه تعیین خواهد شد.

ب: با توجه به کسب نتیجه محمد نادری در رقابت‌های جام تختی در وزن ۷۰ کیلوگرم و نیز نتایج مصطفی حسین خانی در مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات جام جهانی آمریکا، دو نفر مذکور در خلال مسابقات بین المللی جام شاهد (هفته اول آبان ماه) رقابت کرده و نفر برتر پس از کسب دو پیروزی در سه مسابقه تعیین خواهد شد.

۹- محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشور، امیر توکلیان را با استناد به بند ۱-۱ ، و علی اکبر دودانگه را با استناد به بند ۱-۱ از بخش " و " نظام نامه فنی ملاک عمل، به عنوان مربیان اصلی تیم ملی بزرگسالان آزاد کشور، در رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی در کشور مجارستان به شورای فنی معرفی کرد و پس از بررسی و اعلام نظر اعضای محترم شورای فنی، مورد تائید قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج