۳۹۴۹۸۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رجیستر کردن گوشی ها باید زودتر اجرا شود

در چند ماه گذشته طرح‌هایی برای مقابله با ورود غیرقانونی تلفن‌های همراه هوشمند در کشور مطرح شد که یکی از پر سر و صداترین آن‌ها طرح رجیستر کردن گوشی‌های هوشمند بود.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: در چند ماه گذشته خبرهای زیادی درباره‌ی مقابله با گوشی‌های قاچاق مخصوصا آیفون شنیده شد. اتفاقاتی که در آن زمان رخ داد موجب توقف فروش گوشی‌های آیفون آن هم به شکل موقتی شد. همین موضوع باعث شد طرح‌هایی برای مقابله با ورود غیرقانونی تلفن‌های همراه هوشمند در کشور مطرح شود که یکی از پر سر و صداترین آن‌ها طرح رجیستر کردن گوشی‌های هوشمند بود.
رجیستر کردن گوشی ها باید زودتر اجرا شود

به‌تازگی یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس بار دیگر به طرح رجیستری تلفن‌های همراه هوشمند در کشور اشاره کرد و گفت:" تمام کشورهای پیشرفته‌ی دنیا حتی خط‌های اعتباری خود را رجیستری می‌کنند؛ اما متاسفانه ایران در این زمینه بازار آشفته‌ای دارد."

حمیدرضا فولادگر از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت گفت:" پس از اجرایی شدن طرح رجیستر کردن گوشی‌های موبایل هر گوشی دیگری که کد رجیستری دریافت نکرده باشد، باید به عنوان کالای قاچاق شناخته شود و از بازار جمع‌آوری شود."

فولادگر در بخش دیگری از صحبت‌هایش در حمایت از تولیدات داخلی گفت:" طرح رجیستر کردن تلفن‌های همراه هوشمند به منظور حمایت از مصرف کنندگان و جلوگیری از توزیع و فروش اجناس قاچاق و تقلبی صورت می‌گیرد. در حال حاضر سهم بالایی از بازار تلفن‌های همراه هوشمند کشور در اختیار فعالان غیرقانونی این حوزه قرار دارد و اجرای طرح رجیستر کردن گوشی میزان واردات را افزایش می‌دهد که باعث افزایش درآمد گمرک کشور می‌شود. همچنین مردم هم می‌توانند با اطمینان آن‌ها را خریداری کنند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج