۳۹۵۰۵۸
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

پیشنهاد خارجی بختیار؛ برای فیکس شدن؟

مدیربرنامه های رحمانی به هدف زده است؛ منصوریان بعد از تعطیلات سیستم تیمش را به ۳-۴-۳ تغییر می دهد و در این چیدمان کمترین جایی برای بازی کردن بختیار رحمانی وجود دارد

آی اسپورت: تا دیروز و حتی امروز در تمرین استقلال خبری درباره بختیار رحمانی نبود. او با استقلال تمرین می کرد و توانسته بود تا حدودی جایگاه از دست رفته اش در ترکیب اصلی این تیم را با نمایشی که برابر ذوب آهن داشت دوباره تصاحب کند. خودش هم در تمرینات یکی از خوشحال ترین بازیکنان بود. تنها شایعه درباره او پیشنهاد فولاد بود. اینکه آنها حاضرند یک میلیارد به علاوه بازوبند کاپیتانی شان را به بختیار بدهند تا او در نیم فصل به اهواز برگردد.
امروز اما مدیربرنامه های او خبر از دو پیشنهاد خارجی می دهد و اینکه دو تیم قطری حاضرند رحمانی را از استقلال جذب کرده و او را به لیگ ستارگان قطر ببرند. این خبر درحالی از سوی مدیربرنامه های بختیار رحمانی به رسانه ها اعلام می شود که کسی با او تماس نگرفته و خود اوست که این خبر را به دوستان خبرنگارش می دهد. جالب اینکه کمتر از ۷۲ ساعت دیگر مهلت نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر تمام می شود.

آقای مدیربرنامه اطلاعاتی ناقص را به دوستان خبرنگارش می دهد و حتی حاضر نمی شود نام تیمهای خواهان رحمانی را اعلام کند. رسانه ها هم می نویسند یکی از تیمهای خواهان رحمانی در میانه های جدول حضور دارد و قبلا یک بازیکن ایرانی داشته است؛ این تیم اسم ندارد؟

این پیشنهادات اما به احتمال فراوان ارتباط زیادی با دور شدن رحمانی از ترکیب اصلی استقلال دارد و درحقیقت پلیتیکی است برای نیمکت نشین نشدن. منصوریان و استقلال باید با این خبر جدایی در موضع ضعف قرار بگیرند و با وعده فیکس بودن مانع رفتن رحمانی شوند. سیاستی که جواب هم داده و بهتاش فریبا اعلام کرده رحمانی را با زنجیر می بندند تا به تیم دیگری نرود.
مدیربرنامه های رحمانی به هدف زده است؛ منصوریان بعد از تعطیلات سیستم تیمش را به ۳-۴-۳ تغییر می دهد و در این چیدمان کمترین جایی برای بازی کردن بختیار رحمانی وجود دارد بخصوص که فرشید اسماعیلی نمایشی درخشان در این چند بازی اخیر داشته و رشد مجتبی حقدوست در تمرینات استقلال را همه دیده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اسطولشون؟؟ هههههههههه خخخخخخخ

    • بدون نام

      اینکه کاملا مشخصه کسی که تو کیسه نیمکت نشینه مگه میشه از قطر پیشنهاد داشته باشه امید ابراهیمی که پارسال بهترین بازیکن کیسه بود هرکاری کرد قطریها نخواستنش دژاگه رو دارن میندازن بیرون اونوقت بیان یه بازیکن نیمکت نشینو جذب کنن قشنگ مشخصه میخواد فیکس بشه

    • salar

      نخیرجناب نویسنده
      از پارسال دنبال بختیاربودن و احتمالادوباره اومدن سراغش

    • بدون نام

      حتما تیم تشتک سازی در دسته ششم قطر هست
      کی پول میده این را بخرد
      شاید برای توپ جمع کنی
      بازار گرمی تابلویی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج