۳۹۵۰۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توخل: مقابل بزرگترین باشگاه دنیا محک می خوریم

توماس توخل، سرمربی تیم بوروسیا دورتموند در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

وبسایت نود: هر دو تیم بازی نخست خود در گروه F را با پیروزی پشت سر گذاشته اند. توخل در کنفرانس مطبوعاتی خود راجع به کریستیانو رونالدو که طی روز های اخیر باز هم خبر ساز شده است، گفت:

کریستیانو روی فرم نیست؟ من کی هستم که چنین چیزی بگویم. او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست، و یک برنده است. انتظار داریم که در بهترین فرم خود باشد. ما خود را برای بهترین فرم رئال مادرید آماده می کنیم. البته که ما به کیفیت واقعی آنها اذعان داریم. دفاع کردن مقابل آنها وظیفه سنگینی خواهد بود. باید خیلی هشیار باشیم، و برای سوئیچ کردن از حمله به دفاع باید منظم باشیم. باید مدت بیشتری توپ را در اختیار داشته باشیم.

پیر امریک اوبامیانگ، مارک بارترا، آندره شورله و آدرین راموس، همگی برای جدال با مدافع عنوان قهرمانی آماده هستند و مصدومیت را پشت سر گذاشته اند. توخل در این باره افزود:

البته که می خواهیم از سرعت اوبامیانگ و دمبله استفاده کنیم. در نهایت باید برای همه جوانب بازی آماده شوید. تنها مالکیت توپ تأثیری نخواهد داشت، و تنها مسئله انتقال توپ نیست. ما باید برای هر وضعیتی به صورت جداگانه آماده شویم. باید به اندازه کافی شجاع باشیم تا در لحظه از فرصتی که به دست می آید استفاده کنیم.

تیم ما در حال حاضر جو مثبتی دارد. آنها انگیزه فوق العاده ای از خود نشان می دهند و توانایی تمرکز روی یک نقطه را دارند. شاید در مقابل بزرگترین باشگاه فوتبالی دنیا در جوی فوق العاده تیم خود را بهتر بشناسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج