۳۹۵۰۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کروس: لالیگا بالاتر از سایر لیگ هاست

تونی کروس پیش از جدال فردا شب رئال مادرید مقابل دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، کنار زیدان در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.

وبسایت نود: در اتاق کنفرانس مطبوعاتی ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک، کروس زودتر از زیدان به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد و صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد:

دورتموند خیلی خوب بازی می کند و گل های زیادی به ثمر می رساند. اما این تغییر زیادی در برنامه های ما ایجاد نمی کند. در هر مسابقه ما سعی می کنیم بازی خود را انجام دهیم، نمی خواهیم گلی دریافت کنیم، اما فردا بازی سختی خواهیم داشت. آنها مربی بسیار خوبی دارند، که رویکرد مشخصی دارد. مهمترین چیز برای ما این است که پاسخی داشته باشیم. آنها در خانه خیلی هجومی بازی می کنند و این سبک آنهاست. امیدوارم که بتوانیم آنها را متوقف کنیم و در این صورت موفق خواهیم شد. در این ورزشگاه، با این جو و با توجه به کیفیت رقابتی که در آن بازی می کنیم، دورتموند آزمون خوبی برای ماست. هیچ شکی ندارم که در فرم خیلی خوبی هستیم.

تعویض کریستیانو رونالدو:

من این را کاملاً طبیعی می بینم، این هم یکی از مسائلی که بیش از حد واقعی به آن پرداخته می شود. رخ دادن چنین اتفاقاتی طبیعی است و من به آن عادت کرده ام. تقریباً برای همه بازیکنان غیر ممکن است که در طول یک فصل ۶۰ بازی خیلی خوب داشته باشد. مربی کسی است که تصمیم می گیرد چه کسی به طور کامل بازی کند و چه کسی زودتر تعویض شود. کریستیانو مثل همیشه به تمرینات بازگشته و آماده است.

مصدومیت کاسمیرو:

کاسمیرو در این تیم یک بازیکن کلیدی است. او قابلیت های زیادی به تیم می افزاید و چیزی اضافه کرده که قبلاً نداشتیم. در غیاب او نحوه بازی من خیلی تغییر نخواهد کرد. سعی می کنم توپ را بگیرم و در هنگام دفاع پستی که معمولاً او پوشش می داد، را به عهده خواهم داشت.

حریف آلمانی:

ما مقابل شالکه و ولفسبورگ شکست خوردیم و با اینحال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدیم. جدال میان تیم های اسپانیایی و آلمانی مسابقات با کیفیتی ارائه کرده اند. در کنار لیگ انگلیس، اینها بهترین لیگ های اروپا هستند. فکر می کنم در حال حاضر لیگ اسپانیا یک سر و گردن بالاتر است.

جو حاکم بر تیم و گروه:

چند سال پیش، رئال مادرید اینجا بازی کرده و لازم نیست که در مورد جو ورزشگاه دورتموند چیز های زیادی گفته شود. من هم سابقه بازی در اینجا را دارم. با اینجا آشنا هستیم و می دانیم که بازی در این ورزشگاه سخت است. مردم اسپانیا فوتبال آلمان را دنبال می کنند و می دانیم که آنها دومین تیم برتر آلمان هستند.

آمادگی جسمانی:

قسمت آمادگی جسمانی چیز بسیار مهمی است. امسال پیش فصل بسیار کوتاهی داشتم. معرفی چیزی جدید برای تیم همیشه خوب است. زیدان می خواست پینتوس را به تیم بیاورد و ما تأثیر او را در ماه آوریل و می خواهیم دید. فصل گذشته را با قدرت تمام کردیم و حالا می خواهیم که برای بازی فردا در فرم خوبی باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج