جاباما
۳۹۵۱۱۱
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

فال روزانه ۱۳۹۵/۰۷/۰۶

فال روزانه 1395/07/06

فال روزانه سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 6 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال یکی از بهترین سالهای زندگی تان است، زیرا به یکی از آروزهایتان خواهید رسید. فقط یادتان باشد که پس از رسیدن به هدف تان، دست از تلاش بر ندارید تا موفقیت های بیشتری به دست آورید. امسال سالی است که وارد مرحله جدیدی از زندگی تان می شوید، درست مانند بیرون آمدن یک جوجه از تخم. پس خودتان را برای تغییرات بزرگ آمده کنید. وقت آن است تا زاویه دید خود را گسترش دهید. این گونه نه تنها تفاهم بیشتری با اطرافیان تان خواهید داشت بلکه زیبایی های بیشتری از زندگی را نیز مشاهده خواهید کرد. هر چه هدف تان بزرگ تر باشد، تلاش تان نیز باید بیشتر باشد، پس تنبلی و غر زدن را کنار بگذارید و با اعتماد به نفسی بالا پیش روید. آینده ای روشن در انتظار شماست.

فال روزانه 1395/07/06

استرس زیاد از حد به بدن شما نیز فشار آورده است. سردرد، سر گیجه یا تپش قلب هایی که اخیرا داشته اید، نتیجه نگرانی های مدام شماست. شاید حتی این موضوع، تمرکز را از شما بگیرد طوری که نتوانید کارهایتان را به درستی پیش ببرید. بهترین کاری که در حال حاضر می توانید انجام دهید این است که دست از کارهایتان بکشید و کمی مدیتیشن کنید. اگر در فضای آزاد باشید، بهتر است. طبیعت می تواند انرژی مثبت فوق العاده ای به شما دهد. نگرانی هایتان را هم کم کنید زیرا نتیجه ای که خواهید گرفت، کاملا سورپرایزتان خواهد کرد.

فال روزانه 1395/07/06
اگر مجرد هستید، امروز در یک نگاه عاشق خواهید شد. این فرد را یکی از دوستان تان به شما معرفی می کند و از همان دقایق اول می بینید که چقدر با هم تفاهم دارید. این موضوع شما را شاد می کند طوری که دوست دارید احساسات تان را برای دیگران هم بیان کنید. اگر دوست دارید رابطه تان را ادامه دهید، شماره تان را رد و بدل کنید تا با ارتباط بیشتر، بهتر یکدیگر را بشناسید. یک پیشنهاد کاری به شما می شود. شاید در ابتدا برایتان وسوسه انگیز باشد اما بهتر است بجز شرایط مالی، دیگر جوانب آن را هم بسنجید سپس تصمیم بگیرید.
فال روزانه 1395/07/06

آیا تا به حال به کار در خانه فکر کرده اید؟ اگر جواب شما مثبت است همین امروز دست به کار شوید. فرصتی پیش پایتان قرار می گیرد که به راحتی می توانید مسئولیت آن را در خانه به عهده بگیرید. شاید در این کار دودل باشید اما پس از گذشت چند وقت خواهید دید که چقدر راحت تر خواهید بود. تنها چیزی که باید به آن توجه کنید این است که از ورزش غافل نشوید. در یک باشگاهی نزدیک خانه تان ثبت نام کنید تا هم تحرک داشته باشید و هم سرتان با بیرون رفتن از خانه هوایی بخورد.

فال روزانه 1395/07/06

امروز از طریق یکی از دوستان تان با فردی آشنا خواهید شد. این فرد موقعیت اجتماعی خوبی دارد و می تواند مهره تاثیرگذاری در زندگی کاری تان باشد. اگر رابطه خود را با او ادامه دهید، یکی از صمیمی ترین دوستان تان نیز خواهد شد. برای هدفی نذر کرده اید. شاید در رسیدن به آن احساس ناامیدی کنید اما هر چه مثبت تر به آن بنگرید، شانس رسیدن به آن نیز بیشتر است. اگر از افراد با تجربه در این راه کمک بگیرید، زودتر به نتیجه مطلوب تان خواهید رسید. صبر کلید موفقیت این روزهای شماست.

فال روزانه 1395/07/06
امروز در حالی که در حال و هوای خودتان هستید، اتفاق غیر منتظره ای برایتان خواهد افتاد. دوستی به شما زنگ می زند و خبری را به شما می دهد که از خوشحالی سر از پا نمی شناسید. یک جعبه شیرینی بخرید و این شادی را با خانواده تان قسمت کنید. اگر به فکر ادامه تحصیل هستید، با کمی تلاش نتایج خوبی خواهید گرفت. درنگ نکنید زیرا ممکن است مسئولیت های دیگر آنقدر شما را درگیر کند که فرصت هیچ کاری نداشته باشید. پولی که چند وقتی است جمع کرده اید را فعلا خرج نکنید زیرا به زودی مجبور می شوید که آن را صرف کارهای مهم تری کنید.

فال روزانه 1395/07/06

زندگی شما در دست های خودتان است. می توانید آن را رها کنید تا دیگران کنترل امور آن را به دست گیرند یا این که خود، آنطور که دلتان می خواهد آن را پیش ببرید. شاید فکر می کنید که توانایی لازم را برای این کار ندارید، اما اشتباه می کنید. هیچ کس کامل نیست، پس انگشت اشاره تان را از روی نقص هایتان بردارید و آن را روی توانایی تیان بگذارید تا معجزات اش را ببینید. انجام دادن کارهای هیجان انگیز مانند اسب سواری یا بانجبی جامپینگ می تواند اعتماد به نفس را به شما باز گرداند.

فال روزانه 1395/07/06
شما ذاتا فردی مهربان هستید طوری که دوست دارید دیگران را شاد کنید، اما حواس تان باشد زیرا افراد سودجوی زیادی در اطراف تان هستند.کمک کردن تا زمانی خوب است که لطمه ای به خودتان وارد نشود. پس از افراط در این کار بپرهیزید و در درجه اول به خودتان اهمیت دهید.امروز بیش از همیشه می درخشید، پس اگر می خواهید بر کسی تاثیر بگذارید، حال بهترین زمان است. برای مدتی کارهای خود را رها و زمان خود را صرف خوشگذرانی کنید. مطمئن باشید نه تنها وقت تان هدر نخواهد رفت، بلکه انرژی بیشتری نیز دریافت خواهید کرد.
فال روزانه 1395/07/06
اخیرا احساس می کنید که دیگران برای حرف های شما ارزش زیادی قائل نیستند، شاید دلیل آن اغراق بیش از حد شما در حرف هایتان است. اگر می خواهید دیگران با شما صادق باشند، شما نیز باید به گونه ای با آنها رفتار کنید که به حرف هایتان اعتماد کنند، پس از غلو کردن بپرهیزید. فردی در میان آشناهایتان نظر شما را به خود جلب کرده است اما در مورد بیان احساسات تان شک دارید. بهتر است دور نقض های کوچک را خط بکشید و با دیدی مثبت به او نگاه کنید. هیچ کس کامل نیست، پس توقع تان را پایین بیاورید تا زندگی تان با عشق شیرین شود.

فال روزانه 1395/07/06
شرکت کردن در یک کلاس یا کنفرانس می تواند اطلاعات شما را به بهترین شکل به روز کند. شاید هضم آنهمه اطلاعات در آن واحد برایتان گیج کننده باشد اما صحبت کردن با فردی با تجربه در این زمینه، می تواند مفاهیم را برایتان روشن تر کند. اطلاعاتی که در اختیارتان قرار گرفته است می تواند موجب پیشرفت کاری شما شود. پس آن را با خلاقیت خود تلفیق و در شغل تان به کار گیرید. پیاده روی در چنین روزی می تواند ذهن خسته شما را باز و شما را برای خوابی راحت آماده کند.

فال روزانه 1395/07/06

به زودی به یک سفر کاری می روید که تغییرات زیادی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد و تاثیرات اش تا مدت ها در زندگی تان خواهند ماند. امروز که اشتیاق، انرژی و هیجان شما زیاد است، زمان خوبی برای شرکت در فعالیت های اجتماعی است. فرقی نمی کنید که کلاس های هنری باشد یا باشگاه ورزشی، با این کار نه تنها شما به دیگران انرژی می دهید بلکه اطلاعات مفید زیادی را نیز از آنها دریافت خواهید کرد. شاید هم این کلاس ها پلی باشد برای پیدا کردن نیمه گمشده زندگی تان.

فال روزانه 1395/07/06

به زودی به کار خود تنوع می دهید. این تنوع پیشرفت قابل ملاحظه ای برای شما به همراه خواهد داشت. ممکن است در ابتدا هماهنگی با شرایط جدید برایتان سخت باشد اما رفته رفته همه چیز مطابق میل تان پیش خواهد رفت. آنچه بیش از همه اهمیت دارد، امنیت شغلی است که در شرایط جدید، برایتان مهیاست. فقط یادتان باشد که این فرصت ها همیشگی نیست و اگر آن را از دست دهید، ممکن است تا سالهای سال هیچ پیشرفتی در زندگی تان نداشته باشید. خوب در مورد دوراهی هایتان بیاندیشید و سپس آنچه قلب تان می گوید را دنبال کنید.

فال روزانه 1395/07/06
فرصتی برایتان فراهم می شود تا به سفر دوری بروید. شاید این یک سفر کاری باشد، اما بهتر است شریک زندگی تان را نیز با خود ببرید زیرا می تواند کمک حالتان باشد. از نظر فیزیکی احساس خوبی ندارید، اگر کمی به تغذیه تان اهمیت دهید، همه چیز حل خواهد شد. این سفر نیز می تواند حالتان را به بهترین شکل ممکن تغییر دهد. چارچوب هایی برای خودتان ساخته بودید که اخیرا کمی متزلزل شده است. به جای نگرانی، بد نیست یک بار هم خودتان را به دست باد بسپارید و رها شدن را تجربه کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نیما

      سلام دوستان

    • میلاد

      عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج