۳۹۵۱۳۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بهروان: حق با تیم‌ها و مربیان است

رئیس سازمان مسابقات لیگ برتر اعتراض تیم‌ها و مربیان به تعطیلی‌های پیاپی لیگ برتر را حق آنها دانست.

ورزش سه: غلام‌رضا بهروان در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود پیرامون تعطیلات متوالی بازی‌ها که موجب ناراحتی مربیان شده است و مقایسه آن با لیگ‌های مطرح دنیا و حریفان ایران در جام جهانی، اظهار کرد: تیم‌ها حق دارند ولی به دلیل تراکم مسابقات و اردوهای تیم ملی سعی کردیم میزان تعطیلات را کم کنیم اما در مقایسه با حریفان ایران می‌بینیم همه تعطیلات دارند.

او ادامه داد: هیچ چیز جای بازی برای تیم‌ها را نمی‌گیرد ولی ما در تعطیلی 27 روزه لیگ برتر مسابقات جام حذفی را خواهیم داشت.

بهروان در خصوص نحوه بلیت‌فروشی بازی‌های لیگ برتر گفت: کاظمی بخاطر اینکه مسؤول برگزاری بازی دربی بود دستور اکید به بنده داد چرا آن اتفاقات و صندلی‌های خالی در دربی رخ داد؛ شاید بعضی‌ها نیامده بودند و شاید هم هواداران مقابل خرید کردند.

رئیس سازمان مسابقات لیگ برتر در مورد قرار گرفتن 35 درصد مبلغ بلیت‌های الکترونیکی به مجری برگزاری این طرح و زیاد بودن آن عنوان کرد: قرارداد این موضوع مدت‌ها قبل بسته شده است و فدراسیون از آن خبر دارد؛ شاید من هم معتقد باشم مبلغ زیادی در اختیار شرکت مجری طرح قرار می‌گیرد ولی آن شرکت هم مدعی است بسیاری از تجهیزات و وسائل را می‌خواهد فراهم کند تا تمام ورزشگاه‌های ایران که مسابقات لیگ برتری برگزار می‌شود این کار در آن انجام شود.

او تصریح کرد: باشگاه‌ها بیشترین منافع را باید از بلیت فروشی ببرند و لازم است بلیت فروشی به آنها داده شود چون در قانون هم پیش‌بینی شده است؛ تا زمانی که این قانون عملی نشود باشگاه‌ها کمترین بهره را خواهند برد.

بهروان اضافه کرد: باشگاه‌ها به ویژه تیم‌های پُر تماشاگر به دنبال عهده گرفتن بلیت فروشی در دست خودشان هستند چون حقشان است تا بیشترین منفعت را ببرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج