۳۹۵۱۴۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

شادمهر: تمام پیش‌‌بینی‌هایم در المپیک درست بود

ناظر کمیته ملی المپیک در دوومیدانی می‌گوید تمام پیش‌بینی‌هایش در بازی‌های ریو و همین طور عدم کسب نتیجه توسط حدادی درست بود.

خبرگزاری فارس: بیژن شادمهر درباره همکاری‌اش با کمیته ملی المپیک به عنوان ناظر دوومیدانی گفت: من از زمان مهرعلیزاده که بحث ناظران مطرح شد با کمیته همکاری کرده‌ام و گزارشاتم را نیز به صورت ایمیل برای آنها ارسال کردم، اما جریان نظارت کوتاه است و همیشه ۵-۶ ماه قبل از مسابقات ناظران را تعیین می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر پیش‌بینی‌های شما به عنوان ناظر درست بود، عنوان کرد: همه آنها درست بود.

شادمهر در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه شما برای احسان حدادی هم شانسی قائل نبودید، تصریح کرد: خیر. احسان حدادی در این مدت پرتاب‌هایی در اندازه ۶۳ و ۶۴ متر نداشت و هیچ پرتابی در اندازه ۶۵ متر نداشت. پرتابی که باعث شد تا او به المپیک برود مربوط به سال گذشته است. پس می‌شد پیش‌بینی کرد نتیجه چیست.

ناظر کمیته ملی المپیک در دوومیدانی همچنین با اشاره به نتایج تفتیان در دوی 100 متر، یادآور شد: تفتیان خوب کار کرد، اگرچه بعید بود او در فینال حضور داشته باشد. با توجه به اینکه در نیمه نهایی به جای 16، 24 نفر حضور داشتند خوشبختانه تفتیان این شانس را داشت. شاید اگر همان 16 نفر را انتخاب می‌کردند تفتیان نمی‌توانست در این مرحله شرکت کند.

شادمهر در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه برخی اعتقاد دارند ناظرانی اگر از داخل سیستم فدراسیون باشند نمی‌توانند اطلاعات را درست منتقل کنند، خاطرنشان کرد: این حرف را قبول ندارم، مثل این است که بگویند برای یک بازی در شهر داورانی از شهرهای دیگر بیاورند در حالی که یک داور باید وظیفه خودش را انجام دهد و منصفانه رفتار کند. یک ناظر در جایگاهی که قرار دارد باید ارزیابی درستی داشته باشد. دستگاه ورزش کشور به خوبی می‌داند در فدراسیون‌ها چه می‌گذرد. بعید است فدراسیون به دنبال افرادی باشد که مستقل نیستند، هر چه تعامل بیشتر باشد نتیجه کار بهتر خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال فکر می‌کنید ناظران در این مدت چقدر توانسته‌اند به کمیته کمک کنند، خاطرنشان کرد: تحلیل‌گر اول باید ببیند فدراسیون چه برنامه‌هایی دارد و متناسب با آن ببیند برنامه‌هایی که ارائه شده چقدر اجرایی شده است. البته نکته مهم در دوومیدانی این است که یک تحلیل‌گر نمی‌تواند در برنامه‌ها دخالت کند و مربیان نیز می‌توانند در خصوص اجرایی‌ شدن برنامه‌هایشان ناظر را در جریان بگذارند. اصل کار همکاری با دید مثبت است. تحلیل‌گر قرار نیست مچ بگیرد و اگر کمبودی هست باید کمک کند. ناظر نمی‌تواند به تمام اجزای فنی دوومیدانی اشراف داشته باشد و تعامل اینجا نقش مهمی را ایفا می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج