۳۹۵۱۵۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

پیشگوی بزرگ، پیروز انتخابات را اعلام کرد

آلن لیچمن، استاد آمریکایی که در بیش از ۳۰ سال گذشته توانسته پیش بینی دقیقی از انتخابات هشت رییس جمهور آمریکا داشته باشد، پیش بینی کرده که دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه در انتخابات سال ۲۰۱۶ پیروز خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: آلن لیچمن، استاد آمریکایی که در بیش از ۳۰ سال گذشته توانسته پیش بینی دقیقی از انتخابات هشت رییس جمهور آمریکا داشته باشد، پیش بینی کرده که دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه در انتخابات سال ۲۰۱۶ پیروز خواهد شد.

روزنامه 'واشنگتن پست' نوشت :این استاد آمریکایی با بکار گیری سازوکاری که در آن از ۱۳ شاخص یا 'کلید' استفاده می شود، از سال ۱۹۸۴ توانسته است حدس دقیقی از هر یک از انتخابات های ریاست جمهوری این کشور داشته باشد.

لیچمن در مصاحبه با این روزنامه با بیان اینکه پیش بینی نتایج انتخابات امسال به یکی از دشوارترین پیش بینی ها از سال ۱۹۸۴ تاکنون تبدیل شده است، تاکید کرد: 'ترامپ در انتخابات امسال پیروز خواهد شد، هر چند که این نتایج ممکن است تغییر پیدا کند'.

وی گفت: 'ما تا قبل از این، نامزدی همچون دونالد ترامپ ندیده بودیم و ترامپ ممکن است الگوهای تاریخی را که از سال ۱۸۶۰ در کشور ما حفظ شده، بشکند'.

به گزارش 'گازتا.رو'، شاخص های مورد استفاده در سیستم پیش بینی لیچمن شامل مولفه هایی همچون عملکرد حزبی در انتخابات میان دوره ای، رقابت یا عدم رقابت رئیس جمهوری کنونی، موفقیت های اخیر سیاست خارجی و تحولات سیاسی و اجتماعی مهم است.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 8 نوامبر سال جاری میلادی برگزار می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سینوهه

      وقتی صحبت از پیشگویی میشه شاخص معنایی نداره ،دریافت سیگناال غیرقابل تغییر ازآینده است که پیشگویی رومعنا میده ،و اما درمورد انتخابات ایران شاخص احمدی نژاد،اما پیشگویی چیز دیگه ای رومیگه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج