۳۹۵۱۵۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آنچلوتی: گواردیولا میراث خوبی بجا گذاشته است

کارلو آنچلوتی می گوید پپ گواردیولا در بایرن مونیخ تلاش های زیادی انجام داده است.

وبسایت نود: کارلو آنچلوتی می گوید کار کردن با بازیکنان بایرن مونیخ سخت نیست و دوست دارد بازیکنان تیم شیوه بازی مورد علاقه او را بیشتر به نمایش بگذارند.

کارلو آنچلوتی در مصاحبه های ادامه دار خود با French media این هفته از عملکرد گواردیولا در مونیخ تقدیر کرد و گفت:

تیم به هماهنگی خوبی رسیده است. تغییرات زیادی نداشته ایم. گواردیولا کارهای خوب زیادی انجام داده است. تیم در حفظ توپ کیفیت بسیار بالایی دارد و در تبدیل حالت حمله به دفاع و برعکس عالی عمل می کنند. مربیگری در چنین تیمی کار زیاد دشواری نیست، چون آن ها به یک شیوه مشخص بازی می کنند.

با بایرن مونیخ می خواهم حفظ توپ بالایی داشته باشم اما همزمان می خواهم کمی بیشتر مستقیم بازی کنیم. من دوست دارم سانترهای بیشتری را از دفاع های کناری ام ببینم در حالی که گواردیولا دوست داشت وینگرها بیشتر این کار را انجام دهند. من هم می خواهم از بازیکنانی نظیر روبن، ریبری، کوستا و کومان برای سانتر کردن استفاده کنم اما همچنین می خواهم هنگام سانتر کردن بازیکنان بیشتری در محوطه جریمه حریف داشته باشم.

ریبری در بازی مقابل هرتا برلین بسیار خوب بازی کرد. او در طول فصل تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است. ریبری مصدومیتی طولانی مدت را پشت سر گذاشته و فکر می کنم اکنون او از برگشتش به چنین فرمی بسیار هیجان زده باشد. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم، برای همدیگر حرف های بامزه می زنیم، اما با این حال روزهایی هم خواهند بود که به او بگویم امروز روی نیمکت بنشین. من تجربه بسیار زیادی دارم و بازیکنان زیادی را روی نیمکت نشانده ام، بازیکنانی نظیر زیدان، کاکا، دل پیرو. شما هر بازیکنی که عضوی از تیم و باشگاه هستید.
آنچلوتی می گوید امیدوار است ریبری در بازی حساس روز چهارشنبه مقابل اتلتیکو مادرید فرم خوب خود را حفظ کند. بایرن مونیخ قصد دارد انتقام دیدار نیمه نهایی فصل گذشته را از تیم اسپانیایی بگیرد، هر چند دیدار مرحله نیمه نهایی با گروهی فرق می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج