۳۹۵۲۱۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

محمدی: بنگر را من نیمکت‌نشین نکردم

در تراکتورسازی دیگر خبری از محسن بنگر با تجربه نیست. هادی محمدی توانسته با نمایش خوب خود او را به نیمکت تبعید کند و جای خود را در پست دفاع میانی محکم.

ایران ورزشی: در تراکتورسازی دیگر خبری از محسن بنگر با تجربه نیست. هادی محمدی توانسته با نمایش خوب خود او را به نیمکت تبعید کند و جای خود را در پست دفاع میانی محکم. از نظر محمدی تراکتور سازی این فصل قهرمان بی چون و چرای لیگ است. او به کار با قلعه نویی افتخار می‌کند و معتقد است حضور او می‌تواند نقش فراوانی در کسب عنوان قهرمانی تراکتورسازی داشته باشد. شاگرد سابق گل‌محمدی که از او به‌عنوان الگوی فنی خود یاد می‌کند و پیشرفتش را مدیون او می‌داند همچنان امیدوار به حضور در تیم ملی است. درست مثل خیلی از کارشناس‌ها که بر این عقیده‌اند او لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد.

فصل را توفانی آغاز کرده‌اید. هدفتان قهرمانی به نظر می‌رسد.
تراکتورسازی همیشه یکی از تیم‌های مدعی در لیگ بوده و این فصل هم با تمام قوا آمده‌ایم تا به این هدف دست پیدا کنیم. درست است که در حال حاضر با تفاضل گل در صدر جدول هستیم ولی تلاشمان را می‌کنیم تا هر بازی اختلاف را بیشتر کنیم و با قاطعیت بیشتری صدر جدول را در اختیار بگیریم.
وقتی ابتدای فصل به تراکتورسازی آمدی و پیراهن این تیم را پوشیدی فکر می‌کردی در پایان هفته هفتم صدرنشین لیگ باشید؟
اگر بگویم می‌دانستم شاید باور نکنید. تراکتورسازی تنها هدفش قهرمانی است و تیم برای این هدف بسته شده است. از همان شروع فصل هم به دنبال صدر جدول بودیم و برای به دست آوردن این عنوان زحمات زیادی کشیدیم. کادر فنی تلاش بسیاری انجام داد تا بازیکنان به شرایط مطلوب برای حضور در لیگ برسند و هر هفته بهتر از هفته قبل باشند. همانطور که گفتم برای قهرمانی آمده‌ایم و شک ندارم که این اتفاق در پایان لیگ رخ می‌دهد.
شما در راس کادر فنی یک مربی باتجربه دارید با کارنامه‌ای موفق و کسب چند عنوان قهرمانی در لیگ برتر. کار با امیر قلعه نویی چطور است؟
برای من باعث افتخار است کنار مربی بزرگی مثل امیر قلعه‌نویی کار می‌کنم. ایشان یکی از مربیان سطح بالای ایران از لحاظ فنی هستند و من سعی می‌کنم از این فرصت حد اکثر استفاده را کنم و به دانش فوتبالی‌ام بیفزایم.
همه می‌دانند که جو فوتبال در تبریز با تمام شهر‌ها متفاوت است. با این جو چطور کنار آمدی؟
در ابتدا برایم سخت بود، چون از یک جو آرام آمده بودم و با این حواشی آشنا نبودم اما به مرور زمان عادت کردم. تماشاگران تبریز بسیار با شور و حرارت هستند و تیم را در هر شرایطی حمایت می‌کنند. به نظر من این تماشاگران یکی از نقاط قوت تراکتور در به دست آوردن نتایج خوب هستند و با حمایت آنها می‌توانیم به‌عنوان قهرمانی برسیم.
بسیاری بر این عقیده‌اند که عامل اصلی نیمکت نشینی محسن بنگر نمایش خوب تو بوده. این مساله را تایید می‌کنی؟
اینکه بازی من مورد توجه قرار گرفته نظر لطف شما است ولی در حقیقت اینطور نبوده که من باعث نیمکت‌نشینی بنگر شوم. او در اوایل فصل با مصدومیت مواجه شد و نتوانست در ترکیب اصلی قرار بگیرد و این فرصتی شد تا من بتوانم با خیال راحت‌تر بازی کنم.
این سوال را صادقانه جواب بده. درست است که قرارداد سربازهای تراکتور حتی به میلیون هم نمی‌رسد؟
قراردادها بسیار پایین‌تر از این حرف هاست که شما می‌گویید. فکر می‌کنم حدود ۱۵۰ هزار تومان در ماه است که به حساب ما ریخته می‌شود. البته من تا به حال چک نکرده‌ام که ببینم دقیقا چقدر است.
یک کارت زرد پر ابهام در بازی با سیاه‌جامگان گرفتی که باعث شد از بازی بعد مقابل سایپا محروم شوی. دلیلش چه بود؟
از زمانی که داور سوت شروع بازی را زد مهاجم بلژیکی سیاه‌جامگان که در یارگیری من تو من با من قرار داشت با من درگیر بود و در طول بازی چند بار از روی عمد ضرباتی به من زد. وقتی برای یارگیری نزدیکش می‌شدم با دست به سر و صورت من ضربه می‌زد و حتی چنگ می‌انداخت. تا اینکه در نیمه دوم در لحظه زدن ضربه آزاد کمک داور این صحنه را دید و به داور بازی اطلاع داد اما داور در عین ناباوری به هر دوی ما کارت داد تا او کارت زرد دوم را بگیرد و از بازی اخراج شود و من هم بازی بعد را از دست بدهم.
این روزها بازی‌های خوبی را از تو شاهد هستیم. دلیل اینکه به تیم ملی دعوت نمی‌شوی چیست؟ خودت می‌دانی؟
به نظر من بازی در تیم ملی بزرگترین هدف هر بازیکن است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما اینکه چه کسی افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را به دست بیاورد نظر مربیان و کادر فنی است. من حتی در مقطعی که در ذوب‌آهن دو قهرمانی کسب کردیم و حتی عنوان بهترین خط دفاع و کمترین گل خورده را به دست آوردیم باز هم دعوت نشدم. این مساله اما از انگیزه من کم نکرده و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم روزی به تیم ملی دعوت شوم.
از ذوب‌آهن صحبت کردی. بعد از استعفای گل‌محمدی در اینستاگرام از او حمایت کردی. به نظر رابطه خوبی با او داری.

بله درست است. همان سالی که یحیی گل‌محمدی به ذوب‌آهن رفت من هم به این تیم اضافه شدم و کار با ایشان را آغاز کردم. ایشان برای من زحمات بسیاری کشیدند و در پیشرفت فوتبال من نقش بسزایی داشتند. من قبلا در پست دفاع راست بازی می‌کردم ولی نظر گل‌محمدی این بود که از من در پست مدافع وسط استفاده کند . او در راه آماده کردن من از هیچ کمکی دریغ نکرد تا بتوانم به خوبی در این پست جا بیفتم. یحیی گل‌محمدی چه از نظر فنی و چه از لحاظ شخصیتی برای من الگو است و من روزهای خوبی را در ذوب‌آهن کنار ایشان تجربه کردم و توانستیم عنوان‌های زیادی را به دست بیاوریم. حق او در ذوب‌آهن بیش از اینها بود و من از این اتفاق خیلی ناراحت شدم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج