۳۹۵۲۱۳
۱۷ نظر
۵۰۰۳
۱۷ نظر
۵۰۰۳
پ

افشای راز قتل مرموز دختر جوان با یک تلفن

راز قتل دختر جوانی که به نظر می‌رسید قربانی یک تصادف رانندگی شده است، در تحقیقات ویژه کارآگاهان پلیس جنایی استان گلستان فاش شد.

روزنامه ایران: راز قتل دختر جوانی که به نظر می‌رسید قربانی یک تصادف رانندگی شده است، در تحقیقات ویژه کارآگاهان پلیس جنایی استان گلستان فاش شد.

هفته گذشته خبر رها شدن جسد دختر جوانی در کنار خیابان به پلیس راهنمایی و رانندگی استان گلستان اعلام شد. در نخستین بررسی‌ها به نظر می‌رسید این دختر در تصادف کشته شده و عامل حادثه نیز گریخته است.

در ادامه تحقیقات مأموران روشن شد این دختر نرگس نام دارد و خانه‌شان در نزدیکی همان محل حادثه است.

از سوی دیگر خانواده نرگس گفتند دخترشان برای خرید از خانه خارج شده و دیگر به خانه برنگشته است. به همین خاطر نگران شده‌اند و موضوع را به پلیس خبر داده‌اند، تا اینکه جسد دخترشان در کنار خیابان پیدا شد.

با توجه به اینکه والدین دختر شکایتی نداشته‌اند و نظریه کارشناسان راهنمایی و رانندگی علت مرگ این دختر را ناشی از یک تصادف نشان می‌داد، موضوع قتل منتفی شد اما چند روزی از این حادثه گذشته بود که ناشناسی در تماس با مرکز پلیس خبر داد که نرگس قربانی یک جنایت شده است.

در پی این تماس، تحقیقات پلیس بار دیگر آغاز شد و کارآگاهان جنایی در بررسی‌ها متوجه شدند که شب حادثه و ساعتی قبل از مرگ نرگس، از خانه آنها صدای درگیری و مشاجره به گوش همسایه‌ها رسیده است. همچنین مشخص شد دختر جوان به حالت قهر خانه را ترک کرده است. بدین ‌ترتیب بار دیگر تحقیقات تازه‌ای از خانواده نرگس انجام گرفت.

آنها ابتدا مدعی شدند که دخترشان در تصادف کشته شده است اما در نهایت راز این جنایت خاموش را برملا کردند و روشن شد نرگس پس از مشاجره به حالت قهر از خانه بیرون آمده و نامزدش سوار بر خودرو به دنبالش رفته است.

والدین نرگس در بازجویی گفتند: نامزدش ساعتی بعد به خانه برگشت و گفت از روی عصبانیت با خودرواش به عمد به نرگس زده و او را به قتل رسانده است که بعد از کمی صحبت ما را راضی کرد تا از او شکایت نکنیم و همه چیز را یک حادثه جلوه بدهیم. ما هم در نهایت قبول کردیم و نامزد نرگس هم بعد از این توافق خودرواش را فروخت تا کسی به او ظنین نشود.

سرهنگ مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: در پی اظهارات خانواده نرگس، نامزد او بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد.

تا مشخص شدن انگیزه اصلی این جنایت و علت مخفی کردن ماجرا از طرف خانواده دختر، تحقیقات ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیچاره دختره توی چه خانواده پر مهری بزرگ شده!!!
      همشون جانی بودن که

    • بدون نام

      تلفن کی زد این مهم
      پی گیر باش خبر داغ پخش کن این ماجرا رو

    • بدون نام

      بیچاره دختره چه خانواده بی وفایی داشته .چقدر بی محبت بودن مگه میشه آخه

    • زارعپور

      صددرصدخانواده نرگس فقیر بودندوداماده قول پول بهشون داده تا سکوت کنن برایم نرگس خانم متاسفم بیچاره

    • بدون نام

      اختلاف برسر هر چیزی که باشه این کار وحشیانه اس واقعا متاسفم که خانواده های ما تا این حد شکننده و از هم پاشیده شده

    • ناشناس

      فقر چه ها میکند!!!

    • بدون نام

      قضیه خیلی پیچیده ست!!!! مسئولین چرا فکری نمی کنند؟؟؟!!!

    • سمیه

      قضی چیه؟ خیانت. وگرنه خانواده کوتاه نمیومد.

    • شهره

      چه جالب .پدرومادردختر بیچاره به دفاع از قاتل سکوت کردن ؟؟؟؟؟پس مهر پدر مادری چی میشه .؟؟؟؟؟؟عجب دنیایی؟؟؟؟؟

    • آناهید

      وای خدای من مگه همچین پدرومادری هم وجودداره؟؟؟دخترشونو به چی فروختن؟پول؟خونه؟ماشین؟ارامش؟میشه وجدان هم خرید پس حتما اینم بخرید..

    • ساراازاصفهان

      امان از فقر فرهنگی

    • سینا یزد

      نظر زارعپور درسته بیچاره دختر جوان

    • قوفو

      جناب زارعپور که ساعت 11:00 کامنت گذاشتی!!؟؟؟ تو از کجا میدونی که پدرومادر از فقر و بی پولی این کار را قبول کردن؟؟؟!!! آخه ده ها مورد ممکن است و محتمل است! شما مگه در شناسنامه اگر داشته باشی ننوشته شیعه!!! چطوری فوری به خودت اجازه میدهی آن پدرومادر داغدیده را متهم کنی؟؟ من دشمن تو نیستم، فقط میخوام به خودت بیای!! و هیچ وقت همین طوری و بدون دلیل دیگران را محکوم نکنی!! خداوند ناظر اعمال و کردار ماها است، خانواده محترم تو اعتقاد به خداوند متعال دارن!؟؟ نکن از این کردار خداوند از شاهرگ گردن به تو نزدیک تر است، با من همصدا بشو و بگو؟ خداوند این دختر را بیامرزد و به خانواده اش صبر جزیل خصوصاً مادر داغدیده عنایت کند، تا از گناه تو کم شود، افسوس ماها دیگران را بجای تشویق به عمل خوب و شایسته به دیگران تهمت بسی ناروا میزنیم!! آخه چرا و برای چه؟؟؟ بیاییم صادق باشیم و چیزی را که برایت خود دوست داریم از دیگران دریغ نکنیم، راه راست هیچکس را گمراه نمیکند!؟!؟

      پاسخ ها

      • محمد حسین

        الکی پند و اندرز نده ، اولأ کجای شناسنامه مینویسن شیعه یا مسیحی یا سنی هستی ؟ دومأ کوچکترین اتهام این والدین مخفی کردن قتل دخترشونه و همکاری با قاتل پس جرمشون مسلمه

    • سایان

      پول چه کارا که نمیکنه حتما با پول خانواده دختره خریده که اینطور سکوت کرده بودن

    • بدون نام

      قو قو جون یعنی یه دختر بد بختی رو به هر دلیلی که باشه کشتن و میخواستن مرگ اون بد بخت رو یه حادثه جلوه بدن این گناه نیست مصلحت بوده شما به این میگی مصلحت بابا اون دختر یه انسان بوده چطور میشه همین جوری کشتش و خلاص

    • میرزا

      سلام جناب محمد حسین بنده بجای پاسبورت شناسنامه را نوشتم وانگهی حرف بدی نزدم!!!؟؟؟ ممکن است از نظر زور فیزیکی پدرومادر نداشته باشن!!! با آنکه ممکن هست که سنشان بالا باشد؟؟ بعدش هم حرف درست و راهنمایی خوب را از دشمن هم میگویند که رواست!!! تا چه رسد به اینکه یکی را از مصیت باز داری؟؟؟ ای کاش هرروز حضرتعالی بنده را امربه معروف و نهی از منکر بگویی، از شما ممنون میشم، مگه اگه شخصی یا کسی از کاری که دقیقا خبر نداریم و بگوید کن تهمت گناه است بداست؟؟ حتی اگر طرف مقید نباشد؟؟ آخه عزیز من پسر انسانیت کجا میرود؟!؟ شما همیشه بنده را از تهمت و افترا و تحقیر و توهین ودروغ نهی کن ممنون هم میشوم،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج