۳۹۵۲۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: برای موفقیت باید ۲۴ ساعته کار کنیم

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی تاکید کرد که هنوز تیمش به سطحی که او انتظار دارد، نرسیده است. او گفت که باید بازیکنان و کادر فنی ۲۴ ساعته تلاش کنند تا به آنچه که می‌خواهند برسند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در فصل جابجایی تابستانی هدایت منچسترسیتی را بر عهده گرفت و جانشین مانوئل پیگرینی در این تیم شد.

این مربی اسپانیایی شروعی طوفانی با فیروزه‌ای پوشان شهر منچستر داشته تا جایی که در ۱۰ بازی که هدایت این تیم را برعهده گرفته توانسته تیمش را پیروز از میدان خارج کند.

شش پیروزی پیاپی در رقابت های لیگ برتر انگلیس باعث شد تا منچستر سیتی با هدایت گواردیولا در قامت یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی ظاهر شود و به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.
با وجود این که فیروزه‌ای پوشان شهر منچستر تا الان خیره کننده ظاهر شده‌اند، اما پپ گواردیولا سرمربی این تیم تاکید کرد که شاگردان او هنوز به روزهای اوج خود نرسیده اند.

او در ادامه سخنان خود، گفت: هنوز به سطحی که می خواهم و انتظار دارم نرسیده‌ایم. خسته کننده خواهد بود از همین ابتدای فصل به اوج برسیم. رسیدن به اوج زمان بر است و دوست دارم در میانه های فصل تیم را در نهایت آمادگی خود ببینم.

سرمربی سابق بایرن مونیخ ادامه داد: من به سیتی پیوسته‌ام تا سطح کیفی این تیم را بالا برم. بازیکنان هم چنین وظیفه‌ای دارند و به همین خاطر باید سخت تلاش کرد. درست است که تا الا همه امتیازهای ممکن را به دست آورده‌ایم و در 10 دیداری که به میدان رفته‌ایم پیروز شده‌ایم، اما باید چه از نظر فردی و چه از نظر گروهی به پیشرفت خود ادامه دهیم.

گواردیولا در پایان سخنان خود گفت: من بارها گفته‌ام که از عملکرد بازیکنان سیتی راضی هستم، اما این کافی نیست. همه ما باید در 24 ساعت به کار خود ادامه دهیم و زمانی برای استراحت نداریم حتی همسرهای بازیکنان هم به خوبی می دانند که شوهرهای آنها باید پیوسته کار کنند و از خود تلاش نشان دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج