جاباما
۳۹۵۳۰۹
۵۰۴۸
۵۰۴۸
پ

برترین کامیون سال ۲۰۱۶ چین انتخاب شد

کمپانی سازنده خودروهای کار و تجاری C&C به عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده خودروهای سنگین در کشور چین سال جاری نیز برای دومین سال متوالی برنده عنوان برترین کامیون سال کشور چین شد.

وب سایت عصر خودرو: کمپانی سازنده خودروهای کار و تجاری C&C به عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده خودروهای سنگین در کشور چین سال جاری نیز برای دومین سال متوالی برنده عنوان برترین کامیون سال کشور چین شد. این درحالی است که تب رقابت در کلاس خودروهای کار و تجاری در سطح بین المللی در کشور چین بسیار داغ است.

برترین کامیون سال 2016 چین انتخاب شد

برترین کامیون سال 2016 چین انتخاب شد

برترین کامیون سال 2016 چین انتخاب شد

برترین کامیون سال 2016 چین انتخاب شد

برترین کامیون سال 2016 چین انتخاب شد

برترین کامیون سال 2016 چین انتخاب شد

برترین کامیون سال 2016 چین انتخاب شد

برند C&C نزدیک به بیش از دو سال است که در بازار خودروهای کار و تجاری کشور ما از سوی شرکت آریا دیزل موتور با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تولید و فروش محصولات رنو تراکس فرانسه؛ با قدرتمندترین مدل خود یعنی U۴۸۰ حضور دارد.
این برند در طی مراسم سالانه‌ای که آخر سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ به منظور معرفی خودرو برتر سال ۲۰۱۶ در رده خودروهای کار و تجاری برگزار شد برای دومین سال متوالی موفق به دریافت این عنوان برای یکی از برترین محصولات خود یعنی همان نمونه U۴۸۰ موجود در بازار ایران شد. لازم به ذکر است که این عنوان مهم در سال ۲۰۱۵ نیز در اختیار همین برند و مختص مدل U۴۲۰ بود.

دوو ژانگ، دستیار مدیر در کمپانی C&C به عنوان دریافت کننده لوح این عنوان در سخنرانی خود ضمن ابراز افتخار در خصوص فعالیت‌های برند C&C در راستای دستیابی به این جایگاه گفت: کسب عنوان برترین خودرو کلاس کار و تجاری کشور چین برای دومین سال متوالی نشانگر آن است که این صنعت به بخش تحقیق و گسترش و تکنولوژی تولید محصولاد در کمپانی C&C ایمان آورده است.

ژانگ ادامه داد: رویه تولید محصول در کمپانی C&C بر اساس مفهوم تولید خودرو تجاری باکیفیت و ارائه خدمات برتر به منظور کسب جایگاه دوسر برد استوار است و به همین منظور شرکت C&C از همان ابتدا خود را موظف به تولید خودرویی می‌داند که به منظور ارائه بهترین کاربرد به کاربران محصولات این برند؛ سیستم انتقال نیرو قدرتمند و در عین حال اقتصادی داشته باشد.
به همین دلیل برند C&C در تولید محصولات بر توان فنی پیشرانه تمرکز زیادی گذارده است تا ضمن دست‌یابی به قدرت زیاد در عین حال عملکردی اقتصادی نیز داشته باشد. کسب عنوان جایگاه برتر سال ۲۰۱۶ برای مدل U۴۸۰ نشان دهنده این است که C&C در در انتخاب پیشرانه دورپایین دارای گشتاور زیاد از خود هوشمندی و تلاش به خرج داده است.

ژانگ با اشاره به شرایط بازار بزرگ خودروهای تجاری کشور چین گفت: صنعت ساخت و تولید خودروهای تجاری چندین سال است که رو به گسترش گذارده است اما گویی خریداران چینی به آرامی پذیرفته اند که بازار خودروهای تجاری برتر در اختیار برند‌های مشهوری چون ولوو، اسکانیا و مان است و این در حالی است که صنعت خودروهای سنگین چین بدون شک از رقابت نمی‌هراسد اما باید بداند که در زمینه بسط و گسترش محصولات، تولید، فروش و خدمات پس از فروش تا زمانی که شعار به عمل بدل نشود پیروزی عاید کسی نخواهد شد.

ژانگ افزود: اگرچه کسب عنوان برتر الزاما تمام تلاش‌ها و دشواری‌های پیش روی کمپانی C&C برای دستیابی به این جایگاه را جبران نمی‌کند اما بطور قطع ما را در تلاش بیشتر برای دستیابی به اهدافمان تشویق می‌کند. کمپانی C&C سری U را به عنوان کشنده‌ای منحصر به فرد توصیف می‌کند چرا که در بیش از سیزده بخش اصلی و صدها قطعه کلیدی برای رساندن این مدل به جایگاه برتر کلاس خودروهای کار و تجاری چین در سال ۲۰۱۶ مورد بازنگری و ارتقا قرار گرفته است.

شرکت آریا دیزل موتور به منظور گسترش سبد محصولات برند C&C در ایران به زودی از محصولات جدید این برند در کشور رونمایی خواهد کرد که نمونه سه محوره کشنده خوش نام U480 یکی از مهم‌ترین آن‌ها خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج