۳۹۵۳۲۹
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

اولین تصویر از موبایل جدید گوگل

همه می دانیم که گوگل طی هفته آینده چندین دیوایس مختلف را در رویداد ۴ اکتبر (۱۳ مهر) معرفی می کند، و اکنون یقین داریم موبایل های Pixel و Pixel XL را در این مراسم خواهیم دید.

وب سایت دیجیاتو - حمید مقدسی: همه می دانیم که گوگل طی هفته آینده چندین دیوایس مختلف را در رویداد ۴ اکتبر (۱۳ مهر) معرفی می کند، و اکنون یقین داریم موبایل های Pixel و Pixel XL را در این مراسم خواهیم دید. حال تصویر رسمی از اسمارت فون مورد بحث منتشر شده که در ادامه آن را مشاهده می نمایید:

اولین تصویر از موبایل جدید گوگل

شایعات در مورد دو موبایل جدید گوگل با نام های رمز Sailfish و Marlin از چند ماه قبل به گوش می رسید، و چندی پیش در خبرها خواندیم اهالی مانتن ویو قصد دارند برند پرطرفدار نکسوس را حذف کرده و به جای آن از نام پیکسل بهره گیرند. همچنین می دانستیم این دو تلفن همراه توسط HTC ساخته خواهند شد.

گفتنی است طبق اخبار موجود، Google Pixel از نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p برخوردار بوده و به پردازنده چهار هسته ای ۶۴ بیتی با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز مجهز گشته. همچنین ۴ گیگابایت رَم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در آن تعبیه شده، ضمن اینکه باتری ۲۷۷۰ میلی آمپر ساعتی نیز سخت افزار موجود را تغذیه می کند.

در این اسمارت فون از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی استفاده شده، ضمن اینکه جک هدفون در لبه بالایی، حسگر اثر انگشت در پشت بدنه، و درگاه USB-C روی لبه پایینی جای گرفته.

لازم به ذکر است برادر بزرگ تر این تلفن همراه یعنی Google Pixel XL مشخصات سخت افزاری کاملاً مشابهی دارد، با این تفاوت که در آن از نمایشگر ۵.۵ اینچی QHD و باتری قوی تر ۳۴۵۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده.

طبق اخبار موجود، مدل پایه پیکسل با قیمت ۶۴۹ دلار عرضه خواهد شد، که بسیار بالاتر از تمامی دیوایس های نکسوس قبلی است. به هر حال شاید گوگل به همین دلیل برند موبایل هایش را تغییر داده، تا مردم دیگر انتظار نکسوس ارزان قیمت را نداشته، و به اجبار، پیکسل گران قیمت را بپذیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج