۳۹۵۴۰۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

برگزاری کنسرت با اردشیر کامکار

نوازنده و آهنگساز صاحب نام موسیقی اصیل ایرانی از انتشار کتاب «متد سنتورنوازی معاصر» و برپایی کنسرت مشترک با اردشیر کامکار خبر داد.

خبرگزاری مهر: نوازنده و آهنگساز صاحب نام موسیقی اصیل ایرانی از انتشار کتاب «متد سنتورنوازی معاصر» و برپایی کنسرت مشترک با اردشیر کامکار خبر داد.

برگزاری کنسرت با اردشیر کامکار

اردوان کامکار نوازنده سنتور و آهنگساز موسیقی ایرانی که تدوین آثار مکتوب در زمینه نوازندگی سنتور را در دست دارد دراین باره به ما گفت: به تازگی با تلاش عده ای از شاگردانم نخستین مُجلد از آثارم با عنوان «متد سنتورنوازی معاصر» شامل ۳۷ قطعه توسط نشر «نار و نی» به چاپ رسیده که طی روزهای آینده مراسم رونمایی آن نیز برگزار می شود.

وی ادامه داد: در زمینه کیفیت کتاب دقت زیادی داشتیم تا هیچ نُتی از جا نیفتد. البته با حمایتی که از سوی انتشارات انجام گرفته، کتاب با طرحی نفیس و آبرومند در دسترس علاقه مندان موسیقی ایرانی قرار خواهد گرفت. متعاقب انتشار این کتاب که با زحمت و تلاش فراوان برخی از شاگردانم انجام گرفته، کتاب های بعدی نیز منتشر می شود.

این نوازنده صاحب سبک سنتور به انجام یک پروژه مشترک موسیقایی به همراهی برادرش اردشیر کامکار اشاره کرد و گفت: صحبت ها و برنامه ریزی هایی انجام گرفته که کار مشترک سنتور و کمانچه ای را با همراهی برادرم اردشیر کامکار انجام دهم که ایده اولیه این پروژه طراحی شده و حتی برای بسیاری از قطعات نیز آهنگسازی انجام گرفته است. ما تصمیم داریم پیرو اجرای زنده این پروژه، آلبومی را هم وارد بازار موسیقی کنیم که تصور می کنم با توجه به ویژگی های در نظر گرفته شده می تواند برای علاقه مندان اثر متفاوتی باشد.

کامکار درباره آلبومی که قرار بود چندی قبل با آهنگسازی وی در بازار موسیقی منتشر شود، توضیح داد: چند وقت پیش قرار بود آلبومی با همراهی ساز سنتور و سازهای کوبه ای با حضور یکی از خوانندگان مشهور منتشر کنم اما چون در انتخاب خواننده دچار تردید شدم و درنهایت هم از حضور خواننده در اثر پشیمان شده و ترجیح دادم آن را بدون خواننده منتشر کنم. با توجه به اینکه زمان زیادی از آن ماجرا می گذرد، ترجیح دادم با تهمورس پورناظری مشورت هایی انجام دهم که اگر امکان داشت بتوانیم با قدرت بیشتر این کار را ارائه دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاکی

      مسیقی اصیل ایرانی وام داره ایشون و خانواده کامکارهاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج