۳۹۵۵۳۵
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

سایپا تذکر گرفت

رئیس شورای رقابت با اشاره به فروش ۴ هزار دستگاه "ساندرو استپ وی" در عرض نیم ساعت و ارسال شکایات متعدد در خصوص عدم رعایت اصل برابری و عدالت در فروش، گفت: شورا بعد از بررسی این موضوع تذکرات لازم را به سایپا داد.

خبرگزاری تسنیم: رضا شیوا؛ رئیس شورای رقابت با اشاره به فروش محصول جدید شرکت سایپا در هفته اخیر، اظهارداشت: سایپا در اولین روز هفته جاری ۴ هزار دستگاه از محصول جدید خود تحت عنوان ساندرو استپ وی را در عرض نیم ساعت به فروش رساند.

وی با بیان اینکه این موضوع با توجه به دریافت شکایات بسیار از سوی مصرف کنندگان در شورای رقابت مورد بررسی قرار گرفت: در این شکایات مردم اعلام کرده بودند که شرایط برابری در این فروش نبوده و تعدادی از بنگاه داران به نام خریدار موفق به خرید شده‌اند.

رئیس شورای رقابت با اشاره به اینکه شورا بعد از بررسی این موضوع تذکرات لازم را به سایپا داد، تصریح کرد: سایپا اعلام کرد که این میزان استقبال را پیش بینی نکرده بود، اما قرار شد در فروش های بعدی برای رعایت حقوق خریداران اقدامات لازم انجام شود.

براساس اطلاعیه شرکت سایپا فروش خودرو رنو "ساندرو استپ وی" از ساعت ۱۱ روز شنبه ۳ مهرماه آغاز شد و بنا بر اعلام مدیر بازاریابی و فروش این شرکت در مدت کمتر از ۳۰ دقیقه ۴۰۰۰ دستگاه خودرو به فروش رسید.

توضیح سایپا درباره افزایش قیمت ساندرو استپ‌ وی

خبرگزاری ایسنا: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: قیمت فعلی رنو ساندرو استپ‌وی در بازار کاذب بوده و به تدریج کاهش می‌یابد.

رضا تقی‌زاده در رابطه با خرید و فروش حواله خودروی رنو ساندرو استپ‌وی به قیمتی گران‌تر از نرخ کارخانه در بازار، اظهار کرد: به دلیل تقاضای بالا جهت خرید خودروی جدید ساندرو استپ‌وی و محدودیت تولید و عرضه این خودرو، در حال حاضر قیمت این خودرو به صورت کاذب در بازار بالا رفته که با افزایش تولید و عرضه مجدد در روزهای آینده شاهد کاهش اختلاف قیمت بازار و نرخ مصوب خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خودروهایی که دارای کیفیت خوب و قیمت مناسب هستند طرفداران زیادی پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: همچنین هر خودرو در بدو ورود به بازار مستقل از شرایط فروش و کیفیتش نیز، تقاضا برای خرید ایجاد می‌کند.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: در ابتدای تولید هر خودروی جدید، تیراژ تولید و امکان عرضه آن کم است اما تقاضا بالا می‌رود در نتیجه اختلاف قیمت چند روزه برای خودروهای جدید تمامی خودروسازان وجود دارد با این حال پیش‌بینی می‌شود به محض شماره‌گذاری ساندرو استپ‌وی شاهد کاهش اختلاف قیمت بازار با نرخ مصوب این خودرو باشیم.

وی در رابطه با فروش حواله این خودرو به قیمتی گران‌تر از نرخ کارخانه از سوی برخی نمایندگی‌های فروش این شرکت، اظهار کرد: در فروش ساندرو استپ‌وی برای تمامی نمایندگی‌های گروه سایپا در سراسر کشور سهمیه‌ای معدود در نظر گرفته شده و چند روز قبل نیز زمان ثبت‌نام اعلام عمومی شده بود همچنین پس از ثبت‌نام کنترل‌های لازم در زمینه رعایت ضوابط مربوطه به عمل آمد.

تقی‌زاده ادامه داد: در این خصوص سهمیه مخصوص مشتریان چه با حضور در نمایندگی‌ها و چه با ثبت‌نام به صورت اینترنتی پیش‌بینی شده بود که به دلایل ذکر شده پاسخگوی نیاز عموم مشتریان نبود.

وی تصریح کرد: از مشتریانی که علیرغم تلاش برای خرید موفق به ثبت‌نام نشدند عذرخواهی کرده و به محض اطمینان از افزایش تولید، سهمیه جدید مختص مشتریان تعریف شده و در اولین فرصت عرضه و توزیع مجدد این خودرو آغاز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخی... ... رئیس شورای رقابت مچکریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • عدم رعایت حقوق مصرف کنندگان خودرو و کاهش کیفیت و افزایش چندین برابری قیمت

      یه تذکر کوچک برای مردم هیچ خاصیتی نداره الان سایپا و ایرانخودرو بیست سال هست که زباله ای بنام پراید و پژو و مردم هم چاره ای ندارن چون ماشین جایگزین وجودندارد و خودرو انحصاری و غیر رقابتی و بدون درنظرگرفتن حقوق مصرف کننده و با کیفیت بسیار پایین و چندین برابرقیمت به مردم مظلوم عرضه میشود و شورای رقابت هم همیشه به نفع خودروسازان عمل کرده است و هیچکس از رفتار جانبدارانه و یکطرفه شورای رقابت راضی نمیباشدو نعمت زاده هم که هیچوقت خودروسازان را ملزم به رعایت حقوق مصرف کننده و افزایش کیفیت خودرو نکرده است و صنعت خودرو عقبگرد داشته است و این به خاطر حمایتهای کورکورانه و جانبدارانه از سایپا و ایرانخودرو بوده است که تیشه به ریشه خشکیده صنعت مونتاژکاری خودرو زده اند.درواقع این دوشرکت ظالم و ستمگر بصورت خودمختار عمل کرده و با افزایش چندین برابری قیمت زباله ها خود را ملزم به افزایش کیفیت و رعایت حقوق مصرف کننده نمینمایند.

    • بدون نام

      برترینها چرا امانت داری رو رعایت نمیکنین؟!!! چرا نظرمو سانسور کردین؟! واقعاً متاسفم

    • بدون نام

      مدیر عامل سایپا یا پارس خودرو باید برکنار شود...
      فقط تذکر گرفت!!!!!
      خدا از حق الناس نمی گذرد.

    • بدون نام

      حالا چه تحفه ای است این ماشین....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج