جاباما
۳۹۵۶۶۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

طاهری: پاسخ دادن به افشارزاده حاشیه است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:بازی های امسال از فصل های گذشته به مراتب بهتر است.

کاپ: علی اکبر طاهری در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: از ایثارگران و جانبازان عزیز کشورمان تقدیر کردیم. جلسه خوب و معنوی ای بود. امیدوارم بتوانیم بیشتر از حضور این عزیزان استفاده کنیم.

وی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان در اصفهان بعد از ۱۳ سال خاطرنشان کرد: تلاش کادر فنی بازیکنان و سرپرستی بود که توانستیم این نتیجه را کسب کنیم باید از همه تشکر کنیم. البته این نتیجه هیچ چیز از ارزش سپاهان کم نمی کند آنها خوب بازی کردند. فکر می کنم بازی های امسال از فصل های گذشته به مراتب بهتر است. در مجموع خروجی لیگ ما بازی‌های خوب و ورودی آنها حضور پرتعداد تماشاگران در ورزشگاه‌ها است.

وی ادامه داد: انشاالله بتوانیم همین روند خوبمان را ادامه دهیم تا به امید خدا در پایان فصل مقام قهرمانی را کسب کنیم. امسال با برانکو بحث پاداش ها را نظام مند کرده ایم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات بهرام افشارزاده و خرج و مخارج پرسپولیس و اینکه وی گفته بود رقم قراردادهای برخی بازیکنان پرسپولیس با آنچه در سازمان لیگ ثبت شده فرق دارد گفت:خواهش می کنم از حواشی دوری کنید. این را می گویم که یک قرارداد بیشتر نیست. با صراحت این را می گویم. باید فضای فوتبالی را حفظ و صیانت کنیم. در این صورت اقبال عمومی بیشتری از طریق مردم صورت می گیرد.

وی همچنین درباره درآمدزایی یک شرکت خاص از بلیت فروشی بیان داشت: از من نخواهید که در این باره صحبت کنم و نظری ندارم. اگر می خواهید که فوتبال مان روند صعودی داشته باشد باید از کشورهای توسعه یافته الگوبرداری کنیم. یکی از این امور برگزاری مسابقات توسط خود باشگاه هاست. مطمئن باشید اگر این اتفاق رخ دهد مسایل مان خیلی سریع و راحت حل می شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: پرسپولیس بالاترین شاخص هواداران را در ایران دارد اگر دربی را کنار بگذاریم فصل گذشته تا میانه فصل پرتماشاگرترین بازی دیدار پرسپولیس و صبا بود که بعد از فوت هادی نوروزی برگزار می شد. بعد از آن ما پیشنهادی را ارایه کردیم. خواستیم که طبقه دوم ورزشگاه آزادی را اجاره کنیم. سپس از مردم خواستیم که طبقه دوم را به صورت رایگان به ورزشگاه بیایند. دنبال این بودیم که ورزشگاه را پر کنیم. این عمل باعث شد تا از همه نظر ما پیشرفت کنیم. بازی با استقلال خوزستان که فصل گذشته در آزادی برگزار شد بالای ۷۵ هزار نفر جمعیت را به استادیوم آزادی کشاند.

طاهری ادامه داد: خروجی و برآیند این کار ما این بود که دیگر هوادار خودش به ورزشگاه آمد. باید شماره صندلی حالا بزنیم ، فرهنگ سازی برای این مساله بکنیم که دیگرهواداران زباله نریزند.وقتی ما بلیت فروشی را به کسی دیگری می دهیم وقتی آنها مشکلات ما را حس نمی کنند چه فایده ای دارد؟

وی همچنین اذعان داشت: به کمک رسانه ها احتیاج داریم از طریق اتحادیه و فدراسیون پیگیر بحران مالی ای هستیم که دچارش شده ایم. تا این عزیزان ورود کنند و چالش ها را برطرف کنند.

سرپرست باشگاه درباره احتمال جذب اشکان دژاگه گفت: در این باره زیاد با برانکو صحبت نکرده ایم اما اگر بخواهیم او را جذب کنیم فقط در بازی های آسیایی می تواند به ما کمک کند. برانکو در نهایت باید تصمیم بگیرد این بازیکن را می خواهد یا خیر تا ما با او وارد مذاکره شویم.

طاهری در پایان درباره حضور پرسپولیسی ها در مراسم سالگرد زنده یاد هادی نوروزی بیان داشت: صحبت هایی را با خانواده هادی نوروزی انجام دادیم. در حدی که باشگاه در توانش باشد در خدمتشان خواهیم بود البته خودشان هم برنامه هایی دارند که برگزار می کند. چند نفر از مسوولان باشگاه به نمایندگی از ما در مراسم هادی نوروزی شرکت خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین به شعور طاهری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج