۳۹۵۸۳۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فواید قرآن در عملکرد پزشکان

وزیر بهداشت با اشاره به سرآمدی دانشگاه‌های علوم پزشکی در حوزه قرآنی بر نقش فواید قرآن در عملکرد پزشکان تأکید کرد.

خبرگزاری تسنیم: سید حسن هاشمی ــ وزیر بهداشت در افتتاح بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت با تشریح فواید زندگی قرآنی علی‌الخصوص در اجرای فرامین قرآنی بین مسئولان کشور اظهار داشت: اخیراً در شورای انقلاب فرهنگی گزارشی ارائه شد که دانشگاه‌های علوم پزشکی سرآمد فعالیت‌های قرآنی شدند و از همه تلاشگران این دانشگاه‌ها که به ترویج قرآن اقدام می‌کنند، سپاسگزارم.

وزیر بهداشت ادامه داد: اگر در قانون ۵ساله بتوانیم در راستای ترویج و تبلیغ تلاش کنیم مسلماً وظیفه دینی خود را انجام خواهیم داد و آنهایی هم که مسئول هستند حمایت کنند، زیرا این بخش به‌واقع سرمایه گذاری برای نظام است.

هاشمی در ادامه افتتاح بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت تصریح کرد: باعث افتخار بود که از یک هنرمندی مانند آقای مجید مجیدی تقدیر شد.

وزیر بهداشت در ادامه این مراسم قرآنی بیان داشت: همچنین حیف است که از محمد رضا شجریان نام نبرم، بالاخره هم همشهری ما است و هم پدر وی و خودشان در ترویج قرآن فعال بودند، به هر حال زندگی فراز و نشیب دارد، هم‌اکنون این هنرمند بیمار است و به دعای شما نیاز دارد و ان‌شاءالله هرچه صلاح خداوند است برای وی اتفاق بیفتد و شفا یابند.

هاشمی همچنین در حاشیه بیست و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت درباره فواید گسترش قرآن در جامعه پزشکی خاطرنشان کرد: مسلماً توجه به قرآن در عملکرد پزشک نقش ایفا خواهد کرد. البته باید به فرامین قرآن نیز باور داشت، به هر حال پزشکان با جان آدم‌ها سر و کار دارند و مسلماً قرآن در عملکرد پزشکی که به‌نوعی واسطه و وسیله‌ای بین خداوند و بنده او در حفظ سلامت انسانها است، می‌تواند نقش مؤثری ایفا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج