جاباما
۳۹۵۸۳۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

توزیع ۳۰ هزار تن برنج خارجی برای ایام محرم

قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای تنظیم بازار گوشت قرمز در کشور عرضه گوشت برزیلی افزایش و به‌زودی واردات دام سبک از کشورهای ارمنستان مغولستان صورت می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم: علی‌اکبر مهرفرد در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: برای تنظیم بازار ایام ماه محرم به بازرگانی دولتی ابلاغ شد است حدود ۳۰ هزار تن برنج خارجی در استان‌ها توزیع کند.

وی افزود: به مناسبت این ایام برای تنظیم بازار علاوه بر برنج، مرغ و روغن مورد نیاز بازار مصرف، بر اساس ابلاغی که صورت گرفته است طی روزهای آینده در بازار توزیع می‌شود.

قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی ادامه داد: برای تنظیم بازار عرضه گوشت برزیلی منجمد بیشتر می شود و ترتیبی اتخاذ شد که از کشورهای اطراف گوشت گرم سبک در کنار گوشت منجمد سنگین وارد شود.

وی با اشاره به اینکه واردات دام سبک از کشورهای همسایه که دمایی نزدیک به دمای هوایی ایران دارند، صورت می‌گیرد تصریح کرد: این کشورها شامل ارمنستان مغولستان و کشوهایی نزدیکی که ما با آنها ارتباط داریم، است

قیمت گوشت گوسفندی در هفته‌های اخیر افزایش قیمت چشمگیری داشته به‌طوری‌که نرخ هر کیلوگرم شقه بدون دنبه در بازار مصرف به ۳۴ تا ۳۵ هزار تومان رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدایا نه در برنج خود کفا شدیم نه در گوشت !!!! وقتی بخاطر غذا محتاج دیگر کشورها هستیم پس دلمون به چی خوش باشه ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج