جاباما
۳۹۵۸۴۹
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

سیم کارت NFC رونمایی شد

سیم‌کارت NFC توسط اپراتور دوم تلفن همراه رونمایی شد.

خبرگزاری ایسنا: ایرانسل اعلام کرد فناوری سیم کارت NFC فراهم‌کننده بستری است که از طریق آن می‌توان از فضای سیم کارت و بستر شبکه ارتباطی، انواع خدمات پرداخت و بانکداری همراه را ارائه کرد. این فناوری، نوعی ارتباطی رادیویی است که در فاصله کمتر از ۱۰ سانتیمتر بین دو دستگاه مجهز به ماژول NFC برقرار شده و انجام تراکنش را امکان‌پذیر می‌کند.

با داشتن سیم کارت NFC می‌توان اطلاعات مربوط به انواع کارت‌های بانکی را روی سیم کارت و به صورت امن ذخیره کرد و پرداخت‌های آنلاین را از طریق شبکه شتاب با آن انجام داد و همچنین می‌توان انواع کیف پول را بر روی فضای امن سیم کارت تعریف کرد و بدین ترتیب تمامی تراکنش‌ها و پرداخت‌ها را به صورت آفلاین و با نزدیک کردن گوشی به پذیرنده و بدون نیاز به وارد کردن رمز، به سرعت انجام داد. امری که در انجام خریدهای خرد یک مزیت به شمار می‌رود.

در غرفه راهکارهای سازمانی ایرانسل در نمایشگاه تله‌کام ۲۰۱۶، فروشگاهی شبیه‌سازی شده که بازدیدکنندگان از نمایشگاه می‌توانند خرید مجازی و پرداخت با موبایل را بر بستر جدیدترین فناوری پرداخت در دنیا یعنی NFC تجربه کنند. در این غرفه، علاقه‌مندان می‌توانند با گوشی و سیم کارت مخصوص، گیت متروی نمونه را باز کنند و خرید خود را از طریق موبایل و با خوانش تگ NFC محصولات انجام دهند و در نهایت از طریق موبایل پرداخت را انجام دهند و خرید خود را تحویل بگیرتد.

در حال حاضر از این راهکار در کشورهای پیشرفته دنیا و برای سهولت در خرید و پرداخت استفاده می‌شود. ایرانسل همچنین در زمینه توسعه ارتباطات سازمانی و خدمات به سازمان‌ها، در نمایشگاه تله‌کام ۲۰۱۶ خدمات شبکه همراه سازمانی، شبکه امن همراه (APN)، کدهای دستوری، اینترنت پرسرعت سازمانی، تبلیغات هوشمند، خدمات ابری، خدمات اینترنت اشیا (IoT) خدمات مبتنی بر ارتباطات دستگاه به دستگاه (M۲M) که صنایع هوشمند، شهر هوشمند، مدیریت بهینه حمل و نقل، سنجش از راه دور و غیره را در بر می‌گیرد، ارائه کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صبا

      وافعا اگه عملی بشه حرف نداره. ایرانسل همیشه بهترین بوده و هست.

    • فروشگاه

      ایرانسل حدود 4ساله امکانات و خدمات روغیر فعال کرده. .. .......درودبر همراه آخر تا اول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج