۳۹۵۹۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی بروسیا مونشن گلادباخ – بارسلونا

بارسلونا که به نظر می‌رسد به غیبت لیونل مسی تا حدی عادت کرده است پس از پیروزی پر گل در لالیگا، باید در محکی جدی‌تر، باز هم در غیاب مسی مقابل بروسیا مونشن گلادباخ قرار بگیرد.

وبسایت نود: بارسلونا که به نظر می‌رسد به غیبت لیونل مسی تا حدی عادت کرده است پس از پیروزی پر گل در لالیگا، باید در محکی جدی‌تر، باز هم در غیاب مسی مقابل بروسیا مونشن گلادباخ قرار بگیرد.

دو تیم با شرایطی نسبتا یکسان باید به مصاف یکدیگر بروند، بارسلونا ابتدای هفته با پیروزی پر گل مقابل خیخون نشان داد که این تیم می‌تواند در غیبت مسی نیز نتایج درخشانی کسب کند، همچنین مونشن گلادباخ نیز با پیروزی ۲-۰ مقابل اینگول اشتاد پا به این دیدار خواهد گذاشت. یکی از جالب‌ترین نکات این دیدار، بیانیه باشگاه آلمانی به دلیل غیبت لیونل مسی در این دیدار بود، پس از آنکه مشخص شد سوپراستار بارسلونا به دلیل مصدومیت نمی‌تواند مقابل حریف آلمانی به میدان برود، مونشن گلادباخ طی بیانیه ای که در وبسایت رسمی این باشگاه منتشر شده بود اعلام کرد که این باشگاه از اینکه نمی‌تواند میزبان لیونل مسی باشد بسیار ناراحت خواهد بود. همچنین مارک آندره تر اشتگن پس از دو سال به بروسیا پارک باز خواهد گشت تا مقابل تیم سابقش به میدان برود، بنابراین قطعا این دیدار برای دروازه بان جوان بارسلونا دیدار خاصی خواهد بود. بارسا با برد پر گلی که در هفته نخست مسابقات لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد در رده نخست گروه C قرار گرفته است و مونشن گلادباخ با باخت ۴-۰ مقابل سیتی در مقام سوم این گروه قرار دارد تا بازیکنان این تیم برای اینکه شانس‌شان را برای صعود از این گروه دشوار بالا ببرند، تمام تلاش خود را مقابل حریف قدرتمند اسپانیایی به کار ببندند.

این دو تیم تا به حال در هیچ دیدار رسمی مقابل یکدیگر قرار نگرفته‌اند و این دیدار نخستین مصاف رسمی این دو تیم خواهد بود، همچنین در این دیدار هر دو تیم چند بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت، لیونل مسی و ساموئل اومتیتی برای بارسا و آلوارو دومینگوئز، دریمیک و دوکوره نیز برای مونشن گلادباخ در این دیدار غایب خواهند بود. علاوه بر آن بروسیا مونشن گلادباخ تا به حال ۱۳ بار مقابل حریفان اسپانیایی قرار گرفته است که هیچگاه موفق نشده است دروازه خود را در آن دیدارها بسته نگاه دارد، همچنین این تیم در ۹ دیدار آخر خود مقابل حریفان اسپانیایی تنها یک برد کسب کرده است که مربوط به برتری این تیم مقابل سویا در سال ۲۰۱۵ می‌گردد. از سوی مقابل بارسلونا در ۳ دیدار آخر خود مقابل حریفان آلمانی موفق به پیروزی نشده است هر چند که ۵ دیدار آخر خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را بدون شکست پشت سر گذاشته است. همچنین کاتالان‌ها در ۱۸ دیدار از ۲۲ دیدار خارج از خانه خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسیده اند و در ۱۹ دیدار از ۲۳ دیدار پایانی خود در این رقابت‌ها حداقل ۲ بار دروازه حریفان را باز کرده‌اند. با این تفاسیر به نظر می‌رسد بازی پر گلی را از این دو تیم شاهد خواهیم بود.

ترکیب احتمالی دو تیم:


پیش بازی بروسیا مونشن گلادباخ – بارسلونا

اخبار و نکات بازی:

با توجه به غیبت مسی و درخشش آردا توران در دیدار ابتدای هفته بارسلونا، به نظر می‌رسد که آردا جای خالی این سوپر استار آرژانتینی را پر کند، هرچند که احتمال دارد پاکو آلکاسر نیز در این بازی به جای مسی به میدان برود.

پس از اینکه لوییز انریکه در دیدار ابتدای هفته به برخی بازیکنان خود مانند اینیستا، راکیتیج، آلبا و ماسکرانو استراحت داده بود، به نظر می‌رسد این ۳ به جایگاه خود در ترکیب اصلی بارسلونا باز خواهند گشت.

پاتریک هرمان پس از سپری کردن دوران مصدومیت، بار دیگر می‌تواند برای مونشن گلادباخ به میدان برود. علاوه بر آن ترگان هازارد و آندره هان به نظر می‌رسد زوج خط حمله مونشن گلادباخ را تشکیل خواهند داد تا فابین جانسون به پست تخصصی خود یعنی هافبک چپ بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج