جاباما
۳۹۶۰۸۵
۱ نظر
۵۰۲۰
۱ نظر
۵۰۲۰
پ

خودرو احتمالی اپل در سال ۲۰۷۶

نه اشتباه نکنید خبری از وسایل نقلیه مجموعه فیلم های جنگ ستارگان نیست. در واقع خودرویی که در تصویر می بینید رندری هوشمندانه از تصور یک طراح اتومبیل جوان از خودروی آینده کمپانی اَپل است.

وب سایت دیجیاتو - حمید رضا زنگنه: نه اشتباه نکنید خبری از وسایل نقلیه مجموعه فیلم های جنگ ستارگان نیست. در واقع خودرویی که در تصویر می بینید رندری هوشمندانه از تصور یک طراح اتومبیل جوان از خودروی آینده کمپانی اَپل است.
خودرو احتمالی اپل در سال 2076

با وجود اطلاعات اندک از برنامه تولید خودرو توسط اَپل این طراح ترکیه ای با نام "علی کام" تصویر ذهنی خود از خودروی تولیدی این کمپانی در سال ۲۰۷۶ را به تصویر کشیده است.

خودرو احتمالی اپل در سال 2076

شصت سال بعد یعنی سال ۲۰۷۶ کمپانی اَپل باید ۱۰۰ سالگی خود را جشن بگیرد و در جشن ۱۰۰ سالگی بهتر است از محصولی به مراتب پیشرفته تر از iPhone رونمایی شود. این خودروی فوق پیشرفته لایق رونمایی در ۱۰۰ سالگی اَپل است.

خودرو احتمالی اپل در سال 2076

این خودرو که بصورت کوپه طراحی شده، ماوس کامپیوتر را در ذهن تداعی می کند. ابته باید دید که اصلا در ۶۰ سال بعد ماوسی وجود دارد یا نه. در این طرح اجزای خودرو در پس یک طراحی مینیمالیستی دیوانه وار پنهان شده اند که ظاهری فراواقعی را در ذهن ایجاد می کند.

در خودروی اَپل درب ها به دو صورت باز می شوند. می توان درب ها را بصورت گالوینگ و بصورت بلعکس مانند رولز رویس Wraith باز نمود. برای ورود به خودرو نیز دیگر نیاز به کلید یا ریموت نیست، بلکه خودرو با اسکن انگشت مالک درب اتومبیل را برای او باز می کند.

خودرو احتمالی اپل در سال 2076

با وجود اینکه در سال ۲۰۷۶ به لطف پیشرفت تکنولوژی دیگر نیاز به رفت و آمد در خیابان (اگر خیابانی وجود داشته باشد) نیست، بنابراین خودروها نیز به کابین جادار نیازی ندارند.

اما در رندر خودروی اَپل فضای باز بسیاری در نظر گرفته شده است و دو عدد نیمکت مجلل در دو سوی کابین برای نشستن موجود است. در وسط کابین نیز صفحه ای هولوگرافیک وجود دارد تا دسترسی به امکانات رفاهی خودرو ممکن باشد.

خودرو احتمالی اپل در سال 2076

نکته ی جالب در این رندر وجود نداشتن چرخ است، طراح فرض را براین گرفته که خودروها در ۶۰ سال آینده دیگر نیازی به چرخ ندارند، بلکه صفحه های مگنتی جایگزین لاستیک ها می شود.

خودرو احتمالی اپل در سال 2076

در هر صورت تصور تولید همچین خودرویی به خودی خود بسیار هیجان انگیز است. می توانید جاده های مگنتی را تصور کنید که خودروهایی بدون چرخ روی آنها شناور هستند.

البته شاید در ۶۰ سال آینده دیگر کسی به رفت و آمد در سطح شهر نیازی نداشته باشد و خودروها مانند اوایل اختراعشان دوباره به وسیله ای برای سرگرمی و تفریح تبدیل شوند. البته خودروهایی که دیگر راننده لذتی از رانندگی با آنها نمی برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رسول

      ایشالا تا اون موقع مردم ایران اقساط پرایدشون تموم شده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج