جاباما
۳۹۶۱۰۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

۱۱ خودرویی که مدل کروک‌شان جذاب تر است

در حق خودرو‌های کروک در مقایسه با خواهر و برادرهای خود با سقف غیر متحرک احجاف بسیاری شده است، پس اگر طرفدار دو آتشه سرعت خودرو نیستید و در عوض می‌خواهید کمی با خودرو خود کیف کنید، هوای تاز بخورید و از نور خورشید روی صورتتان لذت ببرید، خودروهای کروک در خدمت شما هستند.

برترین ها: بعضی وقت‌ها سقف سرعت خودرو همه دغدغه یک راننده نیست. واقعیت این است که در حق خودرو‌های کروک در مقایسه با خواهر و برادرهای خود با سقف غیر متحرک احجاف بسیاری شده است، پس اگر طرفدار دو آتشه سرعت خودرو نیستید و در عوض می‌خواهید کمی با خودرو خود کیف کنید، هوای تاز بخورید و از نور خورشید روی صورتتان لذت ببرید، خودروهای کروک در خدمت شما هستند. در ادامه ۱۱ اتومبیل را به شما معرفی خواهیم کرد که به باور ما اگر می‌شد مدل کروک‌شان ساخته شود از بهترین‌ها می‌بودند.

مرسدس بنز کلاس جی/ Mercedes-Benz G-Wagen
11 خودرویی که مدل کروک‌شان جذاب تر است

مدل کلاس جی از سال 1979 تولید شده و به نمادی شناخته شده تبدیل شده است. تا سال 2013، این خودرو با سقف تا شو ارائه می‌شد، اما با اینکه دیگر سقف آن کروک نمی‌شود، گزارشات حاکی از این است که این شرکت خودروساز آلمانی در صدد است در آینده‌ای نزدیک ایده کروک را روی یک مدل جدید پیاده کند. فقط یک جی 65 کابرولت سوپراسپورت کروک را تصور کنید.

بنتلی مولسان اسپید / Bentley Mulsanne Speed
11 خودرویی که مدل کروک‌شان جذاب تر است

در حال حاضر هیچ خودرویی به صورت سدان (سواری صندوقدار) چهار در کروک تولید نمی‌شوند و این واقعا مایه تاسف است چرا که چنین خودروهایی خیلی لوکس و درجه یک اند. تصور کنید برای مثال خودرویی به راحتی و شیکی بنتلی مولسان اسپید اگر کروک شود چقدر عالی خواهد بود.

کادیلاک کوپه / ATS-V Cadillac Coupe
11 خودرویی که مدل کروک‌شان جذاب تر است

یک کوپه بی‌نظیر که می‌تواند در عین حال کروک خوبی نیز باشد. این خودرو به گونه‌ای طراحی شده است که بتواند با بی‌ام‌و مدل M4 و آئودی مدل RS5 رقابت کند. در نظر داشته باشید دو مدل آخری که نام‌شان برده شد، هر دو مدل کروک دارند، پس چرا رقیب قدرشان کادیلاک کوپه ATS-V ورژن کروک نداشته باشد؟

دوج چلنجر اس آر تی هلکت / Dodge Challenger SRT Hellcat
11 خودرویی که مدل کروک‌شان جذاب تر است

این خودرو یار باوفای شما در جاده‌های طولانی و مستقیم است و اگر این مدل، کروک بود تصور کنید در طول مسیری که با آن رانندگی می‌کردید چقدر می‌توانستید از وزش باد و نسیم ملایم جاده لذت ببرید و از همه اینها گذشته چقدر می‌توانستید با صدای موتور غول‌آسا و سوپرشارژر اتومبیل‌تان کیف کنید. دیگر نگوییم که اگر این خودرو، کروک بود، بو کردن دود لاستیک‌ها در هوای آزاد چقدر دل انگیز به نظر می‌رسید.

جیپ رنگید / Jeep Renegade
11 خودرویی که مدل کروک‌شان جذاب تر است

این خودرو مدل نیمه کروک دارد اما چه می‌شد اگر شرکت جیپ برای این خودرو، مدل تمام کروک را در نظر می‌گرفت؟ اینگونه می‌تواند ارزان‌ترین خوردوی کوچک کروک شاسی‌بلند در بازار (مدل کروک رنج روور اوک اکنون گران‌ترین خودرو در این طبقه بندی به حساب می‌آید) باشد. به عقیده ما، این بخش نیاز به حمایت و توسعه دارد.

لکسوس آر سی / Lexus RC
11 خودرویی که مدل کروک‌شان جذاب تر است

لکسوس آر سی کوپه جذابی است، همانطور که همه مدل‌های لکسوس اینگونه‌اند. تمامی ویژگی‌های بدنه و سقف این خودرو مناسب تعبیه سقف کروک است.

کادیلاک ای ال آر / Cadillac ELR
11 خودرویی که مدل کروک‌شان جذاب تر است

مدل ای‌ال‌آر خیلی از خودروهای محبوب ساخت شرکت کادیلاک به دور است و در حقیقت می‌توان گفت طرفدار چندانی ندارد اما ما می‌دانیم راز محبوب شدن این مدل در چیست؛ اینکه سقفش برداشته شود. مدل به روز شده 2016 خودروی ای‌ال‌آر اکنون شتاب و قدرت بهتری دارد بعلاوه اینکه ارزان‌تر از قبل هم شده است، خودرویی زیباست و می‌تواند به دلنشینی یک خودروی کروک باشد.

لینکلن کانتیننتال / Lincoln Continental
11 خودرویی که مدل کروک‌شان جذاب تر است

سبک و ظاهر این خودرو همان جذابیت قبل خود - زمانیکه تنها یک مدل مفهومی و در مرحله پیش‌تولید بود - را حفظ کرده است و بهترین نامزد برای تبدیل شدن به یک خودرو کروک چهار در لوکس است. بی صبرانه منتظریم تا روزی این رویا به حقیقت بپیوندد.

مرسدس بنز ای ام جی جی تی / Mercedes-Benz AMG GT
11 خودرویی که مدل کروک‌شان جذاب تر است

به نظر می‌آید که ای‌ام‌جی جی‌تی آمادگی کامل برای کروک شدن را دارد اما چرا تا اکنون اقدامی در این راستا روی آن صورت نگرفته است؟ شرکت مرسدس بی‌شرمانه برای مدل های قبلی‌ جی‌تی مانند SLS و AMG مدل رودستر (بدون سقف) را تولید کرد و خیلی هم عالی بود، پس باید به فکر ساخت رودستر مدل ای‌ام‌جی جی‌تی نیز باشد. این خودرو چه چیزی کم‌تر از پورشه کاررا کابریولت (Porsche Carrera S Cabriolet) دارد؟

هوندا سیویک کوپه / Honda Civic Coupe
11 خودرویی که مدل کروک‌شان جذاب تر است

هنگام رونمایی از خودروی کوپه سیویک، بسیار تحت‌تاثیر بخش‌های تزئینی و سبک اسپورت این خودرو قرار گرفتیم و حس می‌کردیم که شرکت هوندا بالاخره دارد به زمانی اوج شکوه و زیبایی خودروهای هوندایی خود بازمی گردد. گرچه این کوپه را هنوز نرانده‌ایم اما خودرویی عالی به نظر می‌رسد خصوصا اگر سقفش نیز کروک باشد.

آکورا ان‌اس‌ایکس / Acura NSX
11 خودرویی که مدل کروک‌شان جذاب تر است

رقبای سرسخت ان‌اس‌ایکس یعنی آئودی، پورشه، لامبورگینی و مک لارن همگی مدل اسپایدر (سقف کروک) خودروهای خود را دارند و برای ماندن در میدان رقابت، آکورا ان‌اس‌ایکس قطعا باید مدل کروک خود را نیز ارائه دهد تا رقبای نامبرده همچنان آن را جدی بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج