جاباما
۳۹۶۱۱۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

گوشی جدید با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی!

سامسونگ در زمینه ی عکس برداری با گوشی های همراه در سال های اخیر همیشه پیشتاز بوده است و این را با عرضه گلکسی نوت ۷ که احتمالاً بهترین دوربین تاریخ گوشی های هوشمند را به همراه دارد، بار دیگر ثابت کرد.

وب سایت تک فارس - امید بصیری: گوشی گلکسی C۹ در بنچمارک آنتوتو دیده شده است. سامسونگ در زمینه ی عکس برداری با گوشی های همراه در سال های اخیر همیشه پیشتاز بوده است و این را با عرضه گلکسی نوت ۷ که احتمالاً بهترین دوربین تاریخ گوشی های هوشمند را به همراه دارد بار دیگر ثابت کرد.
گوشی جدید با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی!
اما با این حال سامسونگ در زمینه ی دوربین جلویی یا دوربین مخصوص عکس برداری سلفی هیچ وقت رویایی عمل نکرده است و این در حالی است که پرچم داران این شرکت نیز هنوز از دوربین های ۵ مگاپیکسلی استفاده می کنندم.
البته سامسونگ سابقه ی تولید گوشی هایی با دوربین عکس برداری سلفی ۸ مگاپیکلسی را نیز داشته است. شرکت های چینی که این روز ها در حال قبضه کردن بازار هستند مدتی است که از دوربین های ۱۶ مگاپیکسلی برای عکس برداری سلفی استفاده می کنند و به نظر می رسد که نهایتاً سامسونگ نیز قصد دارد تا از این دوربین ها در تولید گوشی های هوشمند خود استفاده کند.

گلکسی C9 که با نام SM-C9000 نیز شناخته می شود صبح امروز در بنچمارک GeekBench مشاهده شده بود که با توجه به اطلاعات لو رفته به نظر باید شاهد عرضه ی اولین گوشی هوشمند سامسونگ با ۶ گیگابایت حافظه ی رم باشیم. حال اطلاعات بنچ مارک آنتوتو(Antutu) این گوشی نیز لو رفته است که به نظر علاوه بر اولین بودن در استفاده از حافظه ی رم ۶ گیگابایتی این گوشی در زمینه ی دیگری نیز پیشتاز است و آن استفاده از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای عکس برداری سلفی است.
اما باید این نکته را در نظر داشت که بسیاری از این گونه نتایج در نهایت اشتباه از آب در آمده اند اما با توجه به این که سامسونگ با عرضه ی سری گلکسی A و گلکسی C قصد رقابت با شرکت های چینی را دارد نباید از معرفی همچین گوشی ای شگفت زده شد. با عرضه ی این گوشی می توان گام بلند سامسونگ برای عرضه ی گوشی های سلفی محور را مشاهده کرد.

گوشی جدید با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی!

از دیگر مشخصات این گوشی با توجه به بنچمارک ها می توان به وجود پردازنده ی اسنپدراگون ۶۵۲، وجود ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی و صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ (Full HD) اشاره کرد. این گوشی با نسخه ی ۶٫۰٫۱ از سیستم عامل اندروید عرضه خواهد شد و احتمالاً مثل مدل های گلکسی C۵ و گلکسی C۹ دارای مدلی فلزی خواهد بود.
اگر هنوز اطلاعی ندارید باید بگوییم که سامسونگ در حال کار کردن بر روی دو گوشی با نام های گلکسی C۵ Pro و گلکسی C۹ Pro است تا نگاه و انتظارات ما از گوشی های میان رده را کاملاً تغییر دهد. هنوز هیچ اطلاعی مبنی بر اینکه این سری گوشی در کدام مناطق از دنیا عرضه خواهند در دسترس نیست. همچنین زمان احتمالی معرفی این گوشی نیز مشخص نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج