۳۹۶۱۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

افشای مشخصات قدرتمندترین سوپراسپرت آمریکا

جنرال موتورز به‌تازگی در دفتر ثبت علائم و نشانه‌های آمریکا، نام جدید LT۵ را ثبت کرده است.با توجه به اینکه نسل جدید قدرتمندترین عضو خانوادهٔ کوروت یعنی مدل ZR۱ به‌زودی معرفی می‌شود، به‌احتمال بسیار زیاد موتور جدید LT۵ متعلق به کوروت ZR۱ جدید خواهد بود.

وب سایت پدال: جنرال موتورز به‌تازگی در دفتر ثبت علائم و نشانه‌های آمریکا، نام جدید LT۵ را ثبت کرده است.با توجه به اینکه نسل جدید قدرتمندترین عضو خانوادهٔ کوروت یعنی مدل ZR۱ به‌زودی معرفی می‌شود، به‌احتمال بسیار زیاد موتور جدید LT۵ متعلق به کوروت ZR۱ جدید خواهد بود.

افشای مشخصات قدرتمندترین سوپراسپرت آمریکا
در حال حاضر قوی‌ترین پیشرانهٔ جنرال موتورز، موتور LT۴ با ۶۵۰ اسب بخار قدرت است. همان موتور ۶.۲ لیتری V۸ سوپرشارژ که در کوروت Z۰۶، کامارو ZL۱ و کادیلاک CTS-V استفاده شده است؛ بنابراین اگرچه هنوز هیچ‌گونه اطلاعات رسمی از پیشرانهٔ کوروت ZR۱ جدید اعلام نشده است اما تصور می‌شود پیشرانهٔ LT۵ یک نمونهٔ V۸ کاملاً جدید باشد که در آن به جای سوپرشارژر از دو توبوشارژر استفاده شده است.
افشای مشخصات قدرتمندترین سوپراسپرت آمریکا

انتظار می‌رود این موتور جدید قدرتی بیش از ۷۰۰ اسب بخار داشته باشد بنابراین مجموعه‌ای از تغییرات در سیستم خنک‌کنندهٔ کوروت ZR۱ برای استفاده از این موتور قدرتمند ضروری خواهد بود. به همین دلیل به‌احتمال فراوان شاهد وجود ورودی‌های هوای بزرگ‌تر در قسمت جلویی کوروت ZR۱ جدید خواهیم بود. می‌توان انتظار داشت که اولین نمایش کوروت C۷ ZR۱ در یک نمایشگاه خودروی بزرگ در سال ۲۰۱۷ صورت گیرد درحالی‌که قبل از پایان این سال با مدل ۲۰۱۸ به بازار خواهد آمد.
افشای مشخصات قدرتمندترین سوپراسپرت آمریکا

با معرفی کوروت ZR۱ جدید از سوی جنرال موتورز، این خودرو قوی‌ترین خودروهای حال حاضر آمریکا یعنی مدل‌های هلکت دوج را به‌راحتی پشت سر خواهد گذاشت؛ بنابراین جنرال موتورز در جنگ قدرت میان خودروسازان آمریکایی پیروز شده و در صدر سازندهٔ قوی‌ترین خودروی ایالات‌متحده قرار خواهد گرفت. از سوی دیگر، کوروت ZR۱ جدید زنگ خطر بزرگی برای سوپراسپرت‌های اروپایی و ژاپنی خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج