جاباما
۳۹۶۲۴۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اختلاف با برد پیت برای آنجلینا جولی دردسر شد

آنجلینا جولی که قرار بود به عنوان کارگردان، پشت دوربین فیلم «آفریقا» قرار بگیرد برای این که با برد پیت ارتباطی نداشته باشد از ساخت این فیلم منصرف شده است.

خبرگزاری مهر: آنجلینا جولی که قرار بود به عنوان کارگردان، پشت دوربین فیلم «آفریقا» قرار بگیرد برای این که با برد پیت ارتباطی نداشته باشد از ساخت این فیلم منصرف شده است.
به نقل از آسوشیتدپرس، در حالی که سال پیش اعلام شده بود آنجلینا جولی کارگردان فیلم «آفریقا» خواهد بود که درباره یکی از حامیان حقوق حیوانات در آفریقا است، اکنون به نظر می‌رسد آنجلینا جولی برای اجتناب از همکاری با برد پیت که دوست داشت نقش اصلی فیلم را ایفا کند از این پروژه دور می‌شود.
اختلاف با برد پیت برای آنجلینا جولی دردسر شد

این یکی از عواقب جدایی زوج برانجلیناست که هفته پیش خبر جدایی‌شان اعلام شد.

این فیلم با عنوان «آفریقا» فیلمی زندگینامه‌ای درباره زندگی واقعی دکتر ریچارد لیکی است که فعال محیط زیست، سیاستمدار و دیرین‌مردم‌شناس بود. او اواخر دهه ۸۰ در آفریقا فعالیت زیادی انجام داد و در سال ۱۹۸۹ با سوزاندن ۱۲ تن عاج فیل در پارک ملی نایروبی برای مقابله با شکارچیان فیل‌ها و قاچاقچیان عاج، در راس خبرها قرار گرفت.

در هر حال حالا گفته می شود جولی از این پروژه فاصله گرفته و با وجود این که بسیار جذب زندگی این شخصیت شده بود و دوست داشت کاری درباره آفریقا انجام دهد، قصد کارگردانی این فیلم را ندارد. او قرار بود هم کارگردان و هم از تهیه کنندگان فیلم باشد.

کمپانی فیلمسازی «اسکای دنس» همراه جولی، دانا گلدبرگ و جان پیترز تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده گرفته بودند.

در عین حال برد پیت نیز برای ایفای نقش اصلی انتخاب شده بود.

یکی از افرادی که با این پروژه ارتباط نزدیک دارد گفته است این پروژه دچار گرفتاری‌ زیادی شده است. در حالی که جولی ابتدا ابراز علاقه کرده بود آن را بسازد حالا اصلا حاضر نیست این کار را انجام دهد. برد پیت اما علاقه زیادی به ایفای این نقش دارد چون برای او یادآور «هفت سال در تبت » است و دلش نمی‌خواهد این نقش را از دست بدهد اما جولی دوست ندارد هیچ نوع رابطه شخصی یا کاری با پیت داشته باشد.

جولی سال پیش درباره ساخت این فیلم گفته بود: همواره ارتباط عمیقی با آفریقا و فرهنگ آن داشتم و به همین دلیل مجذوب فیلمنامه زیبای آن درباره مقابله یک مرد با شکارچیان فیل شدم؛ مردی که نسبت به دنیای اطراف خود احساس مسئولیت عمیقی دارد.

در واقع او برای کارگردانی فیلم «آفریقا» قرارداد هم امضا کرده بود. فیلمنامه این فیلم توسط اریک راث نوشته شده و داستان زندگی لیکی متولد آفریقا را تعریف می‌کند که در ابتدا باستان‌شناسی بود که به دنبال فسیل می‌گشت و موفق به کشف استخوان‌های انسان‌های اولیه نیز شده بود، اما بعدها توجه خود را به مبارزه با شکار فیل و کرگدن معطوف کرد.

هفته پیش اعلام شد آنجلینا جولی درخواست طلاق از همسرش برد پیت را پس از ۱۱ سال زندگی مشترک به دادگاه داده‌است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج