جاباما
۳۹۶۴۰۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

گزارش فیفا از نمایش جسورانه تیم ملی فوتسال

سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال بار دیگر به تمجید از عملکرد شاگردان ناظم‌الشریعه در مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ پرداخت.

خبرگزاری تسنیم: در پی شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر روسیه در راه رسیدن به بازی پایانی جام جهانی ۲۰۱۶، سایت رسمی «فیفا» گزارشی درباره عملکرد ملی‌پوشان کشورمان منتشر کرده است. در این گزارش می‌خوانیم:

بازیکنان تیم ملی ایران پس از شکست برابر روسیه، با چهره‌ای در هم و در حالی که سرشان را پایین انداخته بودند، راهی رختکن شدند، اما خجل و شرمسار نبودند. ناامیدی در چهره آنها پس از شکست ۴ بر ۳ مقابل روسیه در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ و نرسیدن به فینال مسابقات موج می‌زد، اما آنها باید به خاطر تلاشی که از خود نشان دادند، به خود ببالند.

شاید ایران فقط در برخی دقایق از نیمه نخست مسابقه، از لحاظ موقعیت گل یا مالکیت توپ، تیم برتر میدان بود، اما قهرمان آسیا بهتر از هر تیم دیگری موفق شد خط آتش تیم روسیه را متوقف کند و این را با مهار اِدر لیما در این دیدار به اثبات رساند. به تمامی اینها باید تبلیغات خوبی که برای فوتسال در شهر مدلین شده و دو گل اول بازی که شور و تنش خاصی به این بازی از جانب دو تیم کاملاً آماده بخشیده بود را اضافه کرد. نکته جالب دیگر این تورنمنت که باید به آن اشاره کرد، تخصص ایرانیان در کلمبیا بود، جایی که جاوید و هم‌تیمی‌هایش در چند بازی سخت و پایاپای درگیر بودند.

نمایش جسورانه تیم ملی ایران تأثیر زیادی روی تماشاگران حاضر در محل برگزاری مسابقات گذاشت، تماشاگرانی که برای نمایش‌های شجاعانه و متحد ایران، برای بازیکنان این تیم دست زدند.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتسال کشورمان در بازی رده‌بندی این مسابقات به مصاف بازنده دیدار آرژانتین- پرتغال که بامداد فردا برگزار می‌شود، خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تیم ملی فوتسال مابهترین تیم بود
      خداقوت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج