۳۹۶۴۲۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

خوردبین: بدون ملی پوشان هم از همه بهتریم

محمود خوردبین سرپرست قدیمی پرسپولیس ،بدون هیچ پرده پوشی ، به نکات مهمی اشاره کرد .

ورزش سه: او که به تازگی ۶۸ ساله شده در گفتگو یی پر اهمیت درباره پرسپولیس ووضعیتش بدون مردان ملی پوش وحرف های دادگان وعلت غیبت رامین رضاییان و... چنین میگوید :

بدون ملی پوشان هم مدعی قهرمانی هستیم

خوردبین درباره اوضاع امروز پرسپولیس گفت:پرسپولیس بدون ملی پوشانش هم خوب است ،همین حالا در تیم ما ماهینی واحمدزاده ومسلمان وعالیشاه لایق تیم ملی هستند وما با بازیکنانی که در اختیار داریم یک بازی خوب در جام حذفی داریم ضمن این که با همین بازیکنان هم ما در لیگ برتر مدعی هستیم وشاید در حد قهرمانی هم باشیم .

برد برابر سپاهان بهترین بازی امسال بود

او درباره بازی با سپاهان وبرتری ۳-۱ سرخپوشان میگوید این بازی بهترین بازی لیگ امسال ما بود ولی پارسال دو سه بازی خوب وفوق العاده مثل برد برابر استقلال تهران واستقلال خوزستان داشتیم .شما نباید بگویید پرسپولیس در کدام بازی خوب بود چون در همه بازیها ما خوب بوده ایم وفقط باید سوال شود که ما در کدام بازیها بد بوده ایم که در ۲ سال گذشته به اندازه انگشتان یک دست هم نبوده است .

کاش تیم ملی با اسکلت پرسپولیس بود

خوردبین درباره شرایط کلی پرسپولیس و قیاسش با تیم ملی میگوید برخی از دوستان میگویند که پرسپولیس بهتر از تیم ملی است وکاش میشد جای تیم ملی پرسپولیس برود اما این منطقی نیست اما ای کاش آقای کیروش تیم ملی را با استخوان بندی پرسپولیس می بست وحساسیت ها جایش را به تفاهم میداد .

ای کاش همه وجود دادگان را داشتند

خوردبین درباره حرف های دادگان وادعایش که تنها تیم موفق امسال پرسپولیس است که ۹۰ درصد آن به خاطر برانکو است میگوید:بله برانکو نقش بسیاری در موفقیت ما داشته است ،شاید ۹۰ درصد کمی زیاد باشد اما محمد دادگان حرف غلط نمیزند واگر چیزی میگوید منطقی میگوید .من مصاحبه دادگان را دیدم ولذت بردم وای کاش همه وجود او را داشتند .

رامین تیم ملی وپرسپولیس متفاوت هستند

محمود خوردبین حرف ها را به سوی رامین رضاییان میکشد ومیگوید وقتی حسین ماهینی آنقدر خوب بازی میکرد ،نباید انتظار تعویض او را داشت اما برانکو با کسی تعارفی ندارد وادعا دارد هر چقدر هم او بازیکن ثابت تیم ملی باشد اما در پرسپولیس ان طور که او میخواهد آماده نشده است ،شما وقتی برانکو او را لایق بازگشت به تیم تشخیص داد ببینید تا درک بالای برانکو را درک کنید .بالاخره شاید تمرینات او با تیم ملی هم سو بوده ولی در پرسپولیس او با بازیکنان شاید به اندازه کافی بازی نکرده باشد .

نیامده تا جواب دهد

گولیچ باید امروز در تمرین میامد وجواب میداد اما اگر او نخواهد اینجا بماند هم باید امروز می امد وبه ما جواب میداد ،به هر حال او امروز نیامده وجواب درستی هم به باشگاه نداده است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج