۳۹۶۴۳۶
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

وکیلی:

روحانی کاندیدای قطعی اصلاح طلبان است

محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تکلیف اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ روشن است چرا که ایشان کاندیدای اصلاح‌طلبان هستند و بنابراین چون مردم گرایش به اصلاح‌طلبی دارند به ایشان رای می‌دهند.

خبرگزاری ایسنا:‌ محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تکلیف اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ روشن است چرا که ایشان کاندیدای اصلاح‌طلبان هستند و بنابراین چون مردم گرایش به اصلاح‌طلبی دارند به ایشان رای می‌دهند.

وکیلی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا چون احمدی نژاد به صحنه انتخابات نمی آید، آیا اصلاح‌طلبان یک گزینه اصلاح طلبی برای کاندیداتوری معرفی نمی‌کنند، گفت: این حرف وجاهت آنچنانی ندارد. چرا که معتقدیم اصولگرایان در پسابرجام حول یک چهره سفید اجماع می‌کنند که البته این خطرناک است.خبرگزاری فارس: محمد علی وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون امید مجلس عصر امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم ختم برادرزاده حجت‌الاسلام ناطق نوری در مسجد امیرالمومنین تهران در جمع خبرنگاران به ارزیابی خود از انتخابات سال ۹۶ پرداخت.

وی اظهارداشت: تکلیف اصلاح طلبان در سال ۹۶ روشن است چرا که کاندیدای آنان مشخص شده و بر همین مبنا تکلیف مردم و رأی مردم نیز روشن است چون مردم گرایش اصلاح‌طلبی دارند.

وی افزود: کاندیدای اصلاح طلبان در سال ۹۶ قطعاً آقای روحانی خواهد بود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این پرسش که برخی از اصلاح طلبان معتقدند چون احمدی‌نژاد در سال ۹۶ کاندیدا نمی‌شود بنابراین اصلاح طلبان باید یک اصلاح طلب را به ریاست جمهوری برسانند، گفت: این حرف وجاهت آنچنانی ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: معتقدیم که اصولگرایان در پسااحمدی‌نژاد حول یک چهره سفید اجماع می‌کنند و زمینه انسجام اصولگرایان بیشتر می‌شود و این خطرناک است.

وکیلی تأکید کرد: انتخاب روحانی توسط اصلاح طلبان به عنوان گزینه اضطرار نیست بلکه اختیار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اکبرپزشکی

      باسلام ب دوستان ودست اندرکاران برنامه.آقای روحانی رئیس جمهور محترم ازت عاجزانه درخواست داریم خواهش میکنیم دست از ریاست جمهوری بردار با این شیب ملایم ک ب ملت خودت رحمی نشون ندادی .روحانی عزیز شما ب فکر رفاه مردم نیستید ونخواهید شد و الکی هم تبلیغ نکن ............. اگ هم تشریف بیارید تعداد مردودی ب شما رای خواهند داد...عزیزان برنامه بدون سانسور منتشر کنید.سپاسگذارم

    • بدون نام

      خودتان خسته نکنید کسی رای به روحانی نمی دهد اگر کسی رای روحانی بدهد مشخص است زندگی خوبی دارد روحانی هیچ وقت رو فقرا و مستضعفان حساب باز نکند

    • بدون نام

      مبارکتون باشه .اما بدونید رای نمیاره.

    • حسین

      اگر میخواهید باز به ریاست بیاید لطفا بیا وبه داد مردم برس چون خودت میدونی چه بلایی سر کشور آوردی شاید خدا ازت بگذرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج